دنیای وب

آیا باید در جذب مشتری یا جذب مشتری در بازاریابی شبکه ای تمرکز کنید؟

وقتی شروع به کار در بازاریابی شبکه ای می کنید ، آسان است که خود را تحت فشار قرار دهید. در این مقاله ، به این س answerال پاسخ می دهم: “آیا شما باید روی جذب یا جذب مشتری در بازاریابی شبکه ای تمرکز کنید؟”

شما باید مشتری جذب و استخدام کنید اما استخدام شما را به سطح بعدی می رساند. اگر هدف شما رسیدن به جایگاه بعدی در شرکت شماست ، پس باید اطمینان حاصل کنید که روی قسمت استخدام کار خود متمرکز شده اید. Upline شما ممکن است به شما گفته باشد که برای رسیدن به رتبه بعدی در شرکت خود به چند نفر نیاز دارید تا به شما بپیوندند.

از اعداد بزرگ استفاده کنید

با پیگیری آرام اعداد و ارقام قادر به رسیدن به اهداف خود نخواهید بود. وقتی می خواهید شماره اشتغال مورد نظر خود را بدست آورید ، باید اطمینان حاصل کنید که دسته جمعی از آن عبور کنید. تعداد زیاد ترافیک نه تنها به شما امکان می دهد سریعتر به افرادی که برای رسیدن به آنها نیاز دارید دسترسی پیدا کنید بلکه به شما کمک می کند حرکت جمعی را تجربه کنید. وقتی در تیم خود شتاب می گیرید ، به شما این امکان را می دهد که آن را به سطح بعدی برسانید.

جذب نیرو به همان اندازه که کار دشواری است. اگر فکر می کنید دشوار است ، دشوار خواهد بود. در حالی که مشغول استخدام هستید ، به طور طبیعی مشتری خواهید یافت ، بنابراین از دادن نمونه هایی به مشتریان بالقوه خود نترسید زیرا آنها ممکن است هنوز آماده عضویت نباشند ، اما ممکن است مشتری شوند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا