دنیای وب

آیا باید در طول COVID-19 بازاریابی را متوقف کنید؟

تأثیر ویروس کرونا در تجارت کوچک

به عنوان یک انسان ، من مطمئن هستم که به نوعی تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفته اید (همچنین به عنوان ویروس جدید کرونا شناخته می شود).

خواه این به معنای نگرانی در مورد والدین سالخورده ، تغییر در برنامه های سفر یا تهیه وسایل ضروری برای کار در خانه برای آینده ای قابل پیش بینی باشد ، احساس استرس سخت است.

به عنوان یک مالک مشاغل کوچک ، ممکن است مشتری کمتری ببینید زیرا افراد تعاملات اجتماعی را محدود می کنند ، برنامه های سفر و اوقات فراغت را تغییر می دهند و به جای خرید محصولات و خدمات ، روی سلامتی خود تمرکز می کنند.

تا زمانی که دستمال توالت یا ضد عفونی کننده دست نمی فروشید ، ممکن است نگران تأثیر ویروس کرونا در تجارت کوچک خود باشید. درآمد شما ، کارمندانتان و قیف خالی بازاریابی.

بنابراین آیا این بدان معنی است که شما باید گم شوید و فعلاً تلاش های بازاریابی خود را متوقف کنید؟ نه

سازمان بهداشت جهانی ویروس کرونا را یک بیماری همه گیر جهانی اعلام کرده است و زمان آن بسیار نامشخص است. با این حال ، من معتقد به تمرکز بر آنچه می توانیم انجام دهیم و آنچه که می توانیم همزمان با ایجاد فرصت در میان مشکلات ایجاد کنیم ، ایمان دارم.

هر چالشی می تواند با عقل سلیم ، تفکر منطقی و حتی مهربانی روبرو شود. زمان بی خردی نیست. من آن روز یک وبینار را تماشا می کردم ، کسی گفت: “اضطراب مانند یک صندلی گهواره ای است – به شما کاری می دهد که انجام دهید اما شما را به جایی نمی رساند!”

من می دانم که ما در دوران سختی زندگی می کنیم. این ویروس و چگونگی واکنش اقتصاد جهانی به اقدامات پیشگیرانه انجام شده در کتاب های تاریخ ذکر خواهد شد.

اما به عنوان صاحبان مشاغل ، یک چیز وجود دارد که ما هنوز بر آن کنترل داریم ، و آن توانایی انعطاف پذیری و انتخاب هایی است که این اوقات را به بهترین شکل ممکن پشت سر می گذارد.

در این مقاله ، من برخی از روشهایی را که می توانید در هنگام بحران با چالش بازاریابی روبرو شوید و تجارت خود را ادامه دهید ، به اشتراک می گذارم.

بیایید با نگاهی به دو روش اشتباه در مقابله با بازاریابی بحرانی شروع کنیم:

1. گفتن یک شوخی در مورد ویروس کرونا. چند هفته پیش ، به اشتراک گذاشتن میم ها به صورت آنلاین و کمپین های بازاریابی سرگرم کننده معمول بود. یک جواهر فروشی از لاس وگاس کمپینی را برای فروش حلقه ها ابداع کرد!

از آنجا که تعداد بیشتری از افراد در سراسر جهان تحت تأثیر ویروس کرونا قرار می گیرند ، این روند بسیار کند شده است. برجسته سازی یک موقعیت نه تنها طعم بدی است ، بلکه احتمالاً بخش بزرگی از مخاطبان خود را پس می زنید.

2. بر اساس ترس مردم بازی کنید. استفاده از احساس فوریت برای فروش محصول یا خدمات خود یک چیز است ، اما استفاده از تکنیک های ارعاب چیز دیگری است.

به عنوان مثال ، برای خرید یک جعبه کمک های اولیه با پیغامی مانند “فقط دو نفر باقی مانده است! سلامتی خانواده خود را به خطر نیندازید!” هراس آور نباشید. درعوض ، بر روی سودمند بودن و آماده بودن با تهیه لوازم پزشکی تمرکز کنید.

اطمینان حاصل کنید که زاویه و لحن بازاریابی شما نگرانی های فعلی و نقاط درد مشتری را نشان می دهد بدون اینکه از اضطراب وی استفاده کنید.

چگونه می توان در طی شیوع ویروس کرونا ویروس ، تجارت کوچک خود را به طور موثر بازاریابی کرد

صرف نظر از نوع مشاغل کوچک ، اولویت شما باید برقراری ارتباط شفاف با مشتریان برای تسهیل آنها باشد.

به آنچه مشتریان شما باید از شما بشنوند و اینکه چگونه می خواهید در این بحران موقعیت شغلی خود را تعیین کنید ، فکر کنید.

در اینجا 3 راه برای بازاریابی تجارت خود در دوران بحران ویروس کرونا وجود دارد:

1. به همه اطمینان دهید که از سلامتی آنها محافظت می کنید. این امر به ویژه در صورت استفاده از سایت آجر و ملات بیشتر صدق می کند. این می تواند به معنای به اشتراک گذاشتن روشهای بهداشتی اضافی شما ، قرار دادن یک ایستگاه ضد عفونی کننده دست در جلوی سایت شما یا اجرای سیاستی باشد که در آن همه کارمندان ماسک و دستکش می پوشند.

به عنوان مثال ، WestJet به دلیل ویروس کرونا ، اقدامات پیشگیرانه دیگری را نیز برای تمیز کردن انجام می دهد در وب سایت آنها.

2. آماده چرخش به دور یک محور باشید. شما باید انعطاف پذیر باشید تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهید. این ممکن است به این معنی باشد که به جای لغو کنفرانس مشتری ، می توانید آن را به یک رویداد پیش فرض تغییر دهید.

اگر قصد برگزاری کارگاه یا رویداد آینده را دارید ، مخاطبان خود را در ذهن داشته باشید. به احتمال زیاد شما قبلاً مجبور به لغو یا به تعویق انداختن شده اید ، اما تصور نکنید همه خواهان راه حل شما هستند.

گزینه هایی مانند ایجاد نسخه پیش فرض رویداد یا تأخیر کنفرانس خود برای تاریخ بعدی را در نظر بگیرید. یا برخی از افراد ممکن است هزینه بلیط را پس بگیرند.

نظرسنجی ها و نظرسنجی ها می تواند راهی عالی برای دریافت بازخورد صادقانه از دارندگان بلیط قبل از تغییر یک رویداد باشد.

و البته ، قبل از هرگونه تغییر ، به تمام قراردادهای خود نگاهی بیندازید تا مطمئن شوید که تحت پوشش قرار گرفته اید.

اگر یک ارائه دهنده خدمات هستید ، با روش های دیگری برای کمک به مشتریان خود مواجه شوید این مربی تناسب اندام عمل کن او راهی برای حفظ تناسب اندام به آنها نشان داد که حضور در کنار گروهی از افراد در ورزشگاه را شامل نمی شود.

3. کارمندان خود را نیز در اولویت قرار دهید. در این مدت تمام تلاش خود را معطوف بازاریابی نکنید. کارمندان شما کسانی هستند که تجارت شما را ادامه می دهند ، بنابراین چگونه می توانید از آنها مراقبت کنید؟

شاید بتوانید به کارمندان خود این گزینه را بدهید که 100٪ از راه دور کار کنند در حالی که COVID-19 نگران کننده است. یا به آنها یادآوری کنید که در صورت احساس بیماری کاملاً آنها را تشویق می کنید که در خانه بمانند.

هرچه راحتی کارمندان خود را راحت کنید ، آنها می توانند از کسب و کار و مشتریان شما پشتیبانی کنند.

آنچه صاحبان مشاغل کوچک می توانند از ویروس کرونا یاد بگیرند

من می دانم که این کار دشوار است ، و امیدوارم که شما بتوانید در آنجا بمانید و بر حال تمرکز کنید و در خدمت مشتریان و کارمندان خود باشید.

آنها می ترسند و آنچه شما انجام می دهید یا به اشتراک می گذارید می تواند به کاهش این ترس کمک کند. به یاد داشته باشید که در صحبت های خود مراقب و عمدی باشید.

اگر تجارت کوچک شما تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفته است ، زمان مناسبی برای ارزیابی مجدد اصول تجاری شماست ، از جمله اینکه CONVID-19 بر بازاریابی دیجیتال شما تأثیر می گذارد. دفعه بعدی که بحران رخ می دهد چگونه از پس آن برمی آیید؟ آیا کارهایی وجود دارد که برای آمادگی بیشتر یا جلوگیری از ضرر و زیان می توانید متفاوت انجام دهید؟

مانند هر چیز دیگری در زندگی ، این یک تجربه یادگیری است. سالم ، ایمن و مثبت باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا