دنیای وب

آیا برای محصولات خانگی خود به بازاریابی نیاز دارید؟

آیا واقعاً به بازاریابی محصول تجاری مشاغل خانگی احتیاج دارید؟

سلام ، اگر جزو ثروتمندانی مثل بیل گیتس یا وارن بافت ، یا اگر مشهوری مانند چارلی شین یا اشتون کوچر هستید ، ممکن است برای زنده ماندن نیازی به کار در خانه نداشته باشید.

بله ، حتی اگر پور چارلی از بین دو و نیم مرد کنار گذاشته شد ، او برای مدت طولانی حدود 2 میلیون دلار در هر قسمت هزینه بسیار خوبی دریافت کرد و ممکن است در یک روز بارانی چند دلار از آن جدا شود. در مورد جایگزینی چارلی شین ، اشتون کوچر چطور؟ با حقوق 700000 دلار در هر قسمت به علاوه مشوق ها ، فکر نمی کنم برای زنده ماندن کارهای خانه لازم است.

بنابراین ، اگر شما یک شخص مشهور یا ثروتمند هستید ، ممکن است نیازی به شروع کار بازاریابی اطلاعات شخصی خود در خانه نداشته باشید.

اما درباره بقیه ما چی؟

من فکر می کنم همه ما باید بازاریابی اطلاعات مبتنی بر خانه خود را شروع و ایجاد کنیم. حتی اگر اکنون شغل خوبی داشته باشیم. حتی اگر شما آن را به عنوان حاشیه برای کسب پول اضافی اجرا کنید.

در این اقتصاد وحشتناک ، حتی قبل از منفجر شدن اقتصاد ، میلیون ها نفر متوجه شده اند که یک کار خوب می تواند در عرض یک دقیقه مانند یک پف دود ناپدید شود. من این سه بار در حرفه خودم کشف کردم.

آیا ترجیح نمی دهید با داشتن مشاغل مستقر در خانه خود که در صورت نیاز می توانید روی آن حساب کنید ، برای آن آماده شوید؟

شاید شغلی که اکنون دارید خیلی خوب نباشد ، یا واقعاً آن را دوست ندارید و آزادی خداحافظی و انجام کارهای خود را دوست خواهید داشت.

یا ممکن است بازنشسته شوید ، یا به زودی بازنشسته خواهید شد و تعجب می کنید که چگونه جمع آوری های ناچیز تأمین اجتماعی را تکمیل می کنید.

بازاریابی محصول با اطلاعات خوب در منزل می تواند به شما در انجام همه این موارد کمک کند. به همین دلیل فکر می کنم شما به بازاریابی اطلاعات خانه خود نیاز دارید.

میلیون ها نفر رویای دارند تا تجارت خود را از خانه شروع کنند. آیا شما یکی از این میلیون ها نفر هستید؟ اگر عالی باشید ، بسیار عالی است ، اما لطفاً مثل بسیاری از خیال پردازان نباشید که یا بعد از هر “فرصت” جدیدی را تعقیب می کنند و واقعاً موفق نمی شوند ، یا رویای و رویا می بینند ، اما هرگز شروع نشوند. یا ، آنها نوعی از کارهای خانه را شروع می کنند و سپس زود تسلیم می شوند. موفقیت به همان سرعتی که انتظار می رود حاصل نمی شود ، بنابراین آنها امید خود را از دست می دهند ، یا نمی دانند در آینده چه باید بکنند.

اگر آرزو دارید صاحب مشاغل خانگی خود باشید ، در نهایت می توانید مشاغل خانگی مشروع را شروع کنید که بهترین شانس موفقیت را دارند.

چرا بیشتر صبر می کنیم؟

تصور کنید که می توانید روی یک مشاغل خوب از خانه تمرکز کنید ، محصولات بازاریابی اطلاعاتی را انجام دهید ، بنابراین می توانید از اتلاف وقت و پول خود در امتحان کردن هر “فرصت” جدیدی که به نظر خوب می رسد ، جلوگیری کنید. تصور کنید که یک تجارت را شروع به بازاریابی محصولات اطلاعاتی خود از خانه کرده و در آنها موفق می شوید.

ممکن است بپرسید “آیا می توانم با محصولات بازاریابی مشاغل خانگی خود موفق باشم؟”

من اعتقاد دارم که می توانید! اما شما باید این کار را انجام دهید من نمی توانم این کار را با شما انجام دهم تمام کاری که من می توانم انجام دهم این است که در طول مسیر با مقاله هایی مانند این یکی به شما کمک کنم و از شما بخواهید که به بسیاری از محصولات رسانه ای که وب سایت ها و وبلاگ های مرتبط با آن را بازاریابی می کنند نگاهی بیندازید. برای مثال ، با استفاده از اصطلاح جستجو “محصولات اطلاعات بازاریابی مشاغل خانگی” ، یک جستجوی در Google را انجام دهید. اطلاعات ارائه شده توسط وب سایت هایی را که ناشی از جستجوی شما هستند بررسی کنید ، سپس شروع کنید.

فقط به برخی از نمونه هایی از افرادی مانند شما گوش فرا دهید که کم و بیش چیزی را شروع کرده اند و درآمد پاره وقت خود را کسب کرده اند ، یا حتی اطلاعات بازاریابی بزرگی را نیز به دست آورده اند:

من به عنوان کسی که Moonlight ساخته و برخی از وقت های اضافی خوب درآمد اضافی را به صورت پاره وقت از طریق بازاریابی اطلاعات ایجاد کرده ام ، نمونه اصلی هستم. من قبلاً در یک بخش متوسط ​​به عنوان مدیر بازاریابی کار می کردم. من تصمیم گرفتم که باید کاری را در کنار هم انجام دهم تا در نهایت بتوانم از مسابقه موش های شرکتی خارج شوم.

یکی از مواردی که در اوقات فراغت لذت می بردم نقاشی با رنگ روغن یا رنگ اکریلیک بود. با گذشت سالها ، من روشهای بسیار خوبی برای صرفه جویی در هزینه برای منابع هنری و صنایع دستی پیدا کردم و تصمیم گرفتم که به هنرمندان و سایر صنعتگران نیز همین کار را انجام دهم. بنابراین ، من یک جزوه کوچک 32 صفحه ای با عنوان “چگونه می توان تا 60 درصد در منابع هنر و صنایع دستی صرفه جویی کرد” را نوشتم و منتشر کردم. چاپ 50 دلار برای من هزینه داشت و 5 دلار فروخت. طی چند سال ، من تقریباً 8000 نسخه فروختم و 39213 دلار درآمد کسب کردم. من چارلی شین یا اشتون کوچر نیستم ، بنابراین از این پول اضافی لذت بردم.

یک نمونه کلاسیک از کسی که در بازاریابی اطلاعات ثروت کسب کرده است (خیلی بیشتر از من) جو کاربو است. جو یکی از افرادی بود که به من الهام بخش بود تا علاوه بر اطلاعات بازاریابی ، تجارت خودم را نیز شروع کنم.

هنگامی که شغل پردرآمد خود را از دست داد ، جو با ورشکستگی روبرو شد. با چند وکیل صحبت کنید تا دریابید که چگونه می توانند از ورشکستگی جلوگیری کنند. در این فرایند ، او یاد گرفت که چگونه با طلبکاران خود مذاکره کند و تصمیم گرفت کتابی بنام “مدیریت قدرت پول” بنویسد ، که وی با استفاده از تبلیغات پاسخ مستقیم در روزنامه ها و مجلات محلی در جنوب کالیفرنیا فروخت. این کتاب یک شبه موفقیت داشت و از جو ورشکستگی دوری کرد.

بعداً ، در اواسط دهه 1970 ، او فقط شش هفته كتاب دیگری را نوشت كه تبدیل به یك كلاسیك آمریكایی شد … “مسیر مرد تنبل به ثروت”. وی نزدیک به سه میلیون نسخه به قیمت هر کدام 10 دلار فروخت. یک نسخه خریدم و دوست داشتم.

تد نیکلاس ، میلیونر دیگر بازاریابی اطلاعات ، داستان مت فوری را روایت می کند. مت کسی است که از نمونه تد پیروی کرده است. مت در سال 1995 تجارت اینترنتی خود را آغاز کرد و 50 هزار دلار بدهی داشت. او برای خرید یکی از دوره های تحصیل در منزل Ted مجبور شد 317 دلار جمع کند. تد از عنوان “آیا شما نویسنده میلیونر هستید؟” استفاده کرد در اعلام این دوره که باعث علاقه شدیدی شد که مت به اندازه کافی برای خرید آن درگذشت.

تد می گوید ، تاکنون ، مت 30 میلیون دلار شگفت آور از محصولات رسانه ای بصورت آنلاین فروخته است. تد توصیف مت را لاغر و خالص ، بدون پرسنل و بدهی نمی داند. وای! این به من الهام بخش است. تو چطور؟

دن کندی ، کارشناس بازاریابی مشاغل کوچک ، داستان شخصی را که می شناسد می گوید که یک فعالیت رسانه ای را به ارزش 750،000 دلار در سال در خارج از پیشخوان آشپزخانه انجام می دهد ، و فقط اطلاعات را به صاحبان خوک می فروشد. چطور است که برای مکانی که مطمئناً از این سطح تجارت پشتیبانی نمی کند؟

تیم کربر ، کارشناس سایت عضویت ، یکی از تجربیات “دانشجویی” را به عنوان یک مطالعه موردی از آنچه می توان با سایتهای عضویت در بازاریابی اطلاعات انجام داد ، استفاده می کند. شاگرد وی کری ویلکرسون است. کری مادری است که تجارت خود را بدون تجربه اینترنت شروع کرده و کودک 3 هفته ای بر روی بازوی او قرار دارد. کری هم اکنون به خودی خود یک متخصص است ، وی یک سخنگوی مشهور عمومی است ، 10،000 نفر در لیست سرب و مشتری قرار دارد و گفته می شود که در سال صحیح است که شش شماره را در سال اول خود تشکیل دهد. و من این کار را در کمتر از یک سال انجام دادم.

می توانم بعد از داستان موفقیت ، یک داستان موفقیت در بازاریابی اطلاعات را برای همیشه ادامه دهم. من عاشق الهام گرفتن از دیگران هستم که این کار را انجام داده اند. اما این برای ایده شما کافی است. اگرچه من می دانم ، همانطور که می دانید ، این نتایج معمولی نیستند ، می بینید که با یک مقدار مشخصی از مهارت ها و توانایی ها ، اخلاق خوب کار ، تمرکز ، پشتکار و عمل می توانید موفق شوید.

تو می توانی آن را انجام دهی!

اطلاعات فروش توسط تری دین ، ​​بازاریاب اطلاعات هیجان انگیز ترین و با ارزش ترین کسب و کار توصیف شده است که هر کارآفرینی می تواند ، یا تا کنون در آن شرکت کند.

میلیون ها دلار محصولات اطلاعاتی با ارزش هر روز در سراسر جهان به فروش می رسد. اکثر داستانهای اصلی موفقیت در اینترنت شامل فروش اطلاعات به یک شکل یا شکل دیگر است.

خوب. تو چطور؟

اگر بیل گیتس ، وارن بافت ، چارلی شین یا اشتون كاتچر نبودید ، آیا زمان آن نرسیده است كه سفر موفقیت خود را با عنوان “Infopreneur” شروع كنید؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا