دنیای وب

آیا بزرگسالان مبتلا به سندرم آسپرگر می توانند در بازاریابی اینترنتی موفق شوند؟

بیشتر و بیشتر افراد برای تکمیل درآمد عادی خود یا به دست آوردن درآمد تمام وقت به بازاریابی آنلاین روی می آورند. در مقایسه با هر مشاغل آفلاین ، هزینه های راه اندازی حداقل هستند و پس از اجرا ، درآمد غیرفعال می تواند بدون ترک خانه ، به جز ورود پول و خروج از بانک ، درآمد داشته باشد. شروع کار می تواند دشوار باشد. ممکن است ساخت یک وب سایت و نوشتن پیام های خودکار خودکار به روشی که درآمد آنلاین ایجاد می کند ، ساعت ها کار سختی انجام دهد و ممکن است برای موفقیت چندین تلاش انجام شود. اما ، پس از اتمام مراحل آماده سازی ، جوایز موفقیت می تواند بسیار سودآور باشد.

برای بزرگسالان مبتلا به سندرم آسپرگر ، که ممکن است مشغول منافع حرفه ای خود باشند و ممکن است جنبه های اجتماعی اشتغال را تجربه کنند ، کسب درآمد از طریق بازاریابی آنلاین در یک مکان انتخابی می تواند یک حرفه تمام وقت باشد.

مبانی بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی شامل ارتقاء محصولات شخصی شما برای فروش یا محصولات شخص دیگری به عنوان یک شرکت فرعی است. شرکت های وابسته برای هر فروش از طریق لینک های وابسته خود کمیسیون دریافت می کنند. برای دستیابی به موفقیت در بازاریابی اینترنتی ، لازم است تا بازاریاب آنلاین موقعیتی سودآور پیدا کند ، با تهیه اطلاعات ارزشمند برای افراد علاقه مند در این زمینه ، یک لیست پستی ایجاد کند و سپس این مشتریان بالقوه را به محصولات یا خدماتی که ممکن است مورد علاقه آنها باشد ، بفرستید. فروشگاه های سودآور می توانند شامل کاهش وزن ، باغبانی ، یادگیری پرواز باشند.

چرا بازاریابی آنلاین ممکن است بزرگسالان مبتلا به سندرم آسپرگر باشد

بزرگسالان مبتلا به سندرم آسپرگر ، برخلاف طیف گسترده ای از علاقه ها ، گرایش به سمت منافع عمیق و تخصصی دارند ، و اغلب می توانند دریابند که مغز آنها کاملاً تحت تأثیر وسواس آنها است ، مدام در جستجوی اطلاعات جدید و جمع آوری ثروت فوق العاده یا تخصصی از دانش هستند. از آنجا که کار بازاریاب آنلاین شامل ارائه اطلاعات مفید به مشتریان بالقوه است ، یک بازاریاب آنلاین با سندرم آسپرگر که قادر است علایق طاقچه خود را به سمت یک طاقچه سودآور هدایت کند ، می تواند بسیار موفق شود ، زیرا مطمئناً آنها دانش و اطلاعات بیشتری را برای انتقال به طرفداران خود پیدا می کنند. این امر با صرف وقت خود در صحبت کردن آنلاین در مورد چیزهایی که بیشتر برای آنها مهم است درآمد خود را به طور موثر کسب می کند.

در عین حال ، بازاریابی اینترنتی ذاتاً شغلی است که مستلزم کار مستقل است. این امر به بسیاری از بزرگسالان مبتلا به سندرم آسپرگر مناسب خواهد بود ، زیرا هرگونه نگرانی در مورد جنبه های اجتماعی اشتغال را برطرف می کند ، و بر آنها کنترل می کند که می تواند موجب استرس شود.

با این حال ، چالش ها و خطرات مرتبط با بازاریابی آنلاین وجود دارد. احتمالاً سه چالش بزرگ برای یک بازاریاب اینترنتی Asperger به شرح زیر است:

  • اطلاعات بیش از حد
  • توجه ویژه به یک طاقچه سودآور
  • آماده شدن برای تغییر

این چالش ها نباید مانعی برای بازاریاب آنلاین جاه طلبانه Asperger باشد. آنها صرفاً موضوعاتی هستند که نیاز به آگاهی و آمادگی دارند.

اطلاعات بیش از حد

بزرگترین مانع در جهان بازاریابی اینترنتی می تواند دانستن چگونگی شروع کار باشد. یافتن اطلاعات واضح و فهم آسان برای مبتدیان دشوار است ، زیرا بسیاری از اطلاعات موجود به صورت آنلاین از بازاریان مستقر برای ترویج محصولات خود تهیه می شود ، که غالباً نوید نتایج کاملاً غیرواقعی می دهند. تشخیص محتوای ارزشمند و کلاهبرداری های آنلاین می تواند کاری دشوار و خطرناک برای شخصی که مبتلا به سندرم آسپرگر است ، باشد.

توجه ویژه به یک طاقچه سودآور

فقط به این دلیل که شخصی علاقه حرفه ای داشته باشد و حوزه تخصص آن به طور خودکار به معنای این نباشد که منافع او به یک طاقچه سودآور تبدیل شود. اطلاعاتی که بازاریاب آنلاین به پیروان خود ارائه می دهد باید چیزی باشد که افراد با ارزش و ارزش کافی که حاضر به پرداخت آن هستند ، باشد. شخصی که وسواس ماشین ها ، قطارها یا یک سریال تلویزیونی خاص را دارد ، باید در مورد چگونگی ساختن دانش موردنیاز خود برای افراد دیگر ، که به احتمال زیاد آنها سندرم آسپرگر ندارند ، بسیار فکر و فکر کند. به عنوان مثال ، چند نفر از طریق وب سایت جذب می شوند که لیستی از مشخصات خودرو را در اختیار شما قرار می دهد ، اما ممکن است آنها به اطلاعاتی جذب شوند که به آنها نشان می دهد چگونه می توانند در اتومبیل خود پس انداز کنند. این بازاریاب آنلاین بر عهده این است که سؤالاتی را که افراد در محل خود از آنها می پرسند درک کنند و پاسخ هایی را برای پیروان خود ارائه دهند.

بازاریاب آنلاین باید برای تغییر آماده شود

خطر دیگر این است که درآمد آنلاین به احتمال زیاد از ماه به ماه دیگر متفاوت است و غیرقابل پیش بینی می شود. در حالی که درست است که مشاغل آنلاین موفق درآمد منفی را برای بازاریاب آنلاین ایجاد می کنند ، بازاریاب Asperger باید با نگه داشتن جدیدترین اطلاعات مورد نیاز در محل و فناوری ، مایل به تغییر باشد. رویکردی که ممکن است برای یک دوره زمانی بسیار سودآور باشد ممکن است ناگهان منسوخ شود و درآمد ناگهان خشک شود. بنابراین Asperger Marketer باید از تغییرات احتمالی که ممکن است بر کسب و کار آنها تأثیر بگذارد آگاهی داشته باشد و بداند از کجا می توانند در جستجوی کمک و اطلاعات مورد نیاز برای به روز نگه داشتن مدل تجاری خود و سودآوری باشند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا