دنیای وب

آیا به جستجوی مقالات خود به صورت آنلاین می پردازید؟ باید!

اضافه کردن بهینه سازهای موتور جستجو یا جستجوگرها هنگام نوشتن مقاله به صورت آنلاین می تواند شانس موفقیت شما را افزایش دهد – به خصوص اگر در حال نوشتن مقاله هستید تا به شما در درآمدزایی آنلاین کمک کند. نوشتن مقالات با درآمد منفعلانه کاری است که بسیاری از افراد انجام می دهند. وب سایت های زیادی وجود دارند که با انتشار این مقالات ، مقالات شما را منتشر می کنند و درآمد خود را با شما به اشتراک می گذارند و درآمد خود را شروع می کنند.

برخی از سایت های مقاله به اندازه کافی محبوب هستند که ارزش آن را دارد که مقالات خود را فقط برای قرار گرفتن در معرض دید منتشر کنید و در برخی موارد دیگر ، وب مسترها در ازای مقاله با کیفیت بالا ، سایت را تبلیغ می کنند و سپس هنگامی که درآمد ایجاد می شود ، می توانید سهم پرداختی از آن درآمد را در قالب درآمد Google دریافت کنید. یا هزینه ظاهر شدن صفحه هزینه دارد. این باعث می شود صاحب سایت علاوه بر تلاشهای بازاریابی ، میزبان مقاله شما باشد و به شما برای نوشتن مقالات با کیفیت بالا پاداش می دهد.

چگونه می توان موتورهای جستجو را متوجه این مقالات کرد؟

با دانستن کمی در مورد SEO و بهینه سازی مقاله خود برای کلید واژه های مربوطه در جای خود ، می توانید شانس خود را برای گرفتن نمایه بالا در لیست نتایج موتور جستجو در یک دسته خاص افزایش دهید. Google ، MSN / Bing و Yahoo از الگوریتم های مختلفی استفاده می کنند تا به آنها در تعیین چگونگی فهرست بندی صفحات وب کمک کنند اما همه آنها کلمات کلیدی موجود در مقاله را یکی از این عوامل می دانند. با انتخاب کلمات کلیدی قوی و قرار گیری استراتژیک در مقاله خود ، به موتورهای جستجو می گویید که مقاله شما ارتباط نزدیکی با موضوع مقاله دارد و این می تواند باعث شود افراد بیشتری هنگام نوشتن عبارت کلمه کلیدی مقاله شما را ببینند.

هنگام ارسال مقاله به سایت های با درآمد منفعل یا در دایرکتوری های مقاله ، کیفیت بالا اولویت اول است. پس از نوشتن مقاله خود ، بعداً آن را بهبود بخشید تا بدین صورت که می دانید که ابتدا یک مقاله بزرگ دارید. پس از آن می توانید مقاله را برای موتورهای جستجو ویرایش و ویرایش کنید تا بتوانید شانس موفقیت و ترافیک رایگان خود را افزایش دهید.

پس از بهینه سازی آن ، به ارتقاء مقاله نیز توجه کنید. شما می توانید آن را به دایرکتوری ها ارسال کرده و در وبلاگ های خود و سایر مقاله ها پیوندهایی را به مقاله خود اضافه کنید و می توانید از ابزارهای پخش زندگی مانند Twitter و Friendfeed یا ابزارهای نشانگر مانند StumbleUpon و Mixx استفاده کنید تا بتوانید در معرض سؤال نوشتاری خود ، در معرض دید بالقوه خود نیز افزایش و بهبود پیدا کنید. هر سایتی که به شما امکان می دهد پیوند ارسال کنید و آنچه را که نوشتید ارزیابی کنید ، شانس شما را برای مشاهده این مقاله توسط افراد و موتورهای جستجو افزایش می دهد.

نوشتن برای درآمد منفعل یا برای اهداف بازاریابی مقاله می تواند تلاش سودآوری باشد ، به ویژه در مواردی که شما از روشی برای بهینه‌سازی SEO استفاده کرده و نتایج را برای شما به ارمغان می آورد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا