دنیای وب

آیا به مادر سومالیایی اعتقاد داری؟

هر داستان حداقل سه یا چهار جنبه دارد، با روایت ها و نسخه های مختلف.

در حالی که مام سومالی تلاش می کند پایه و اساس خود را در کامبوج بسازد، وقت آن رسیده است که به صدای دیگری گوش دهد، صدای همسر سابقش، پیر لگروس. او یکی از بنیانگذاران Acting for Women in Distressing Situations (AFESIP) در سال 1996 و مدیر سابق AFESIP International بود.

مام و لگروس 15 سال با هم بودند که 13 سال از آنها ازدواج قانونی داشتند. همانطور که لگروس گفت: “من تنها کسی روی زمین هستم که واقعاً بیشتر داستان را می دانم. من می خواهم حقیقت را بگویم و دروغ ها را متوقف کنم. همچنین می خواهم او را از استفاده از Nieng – پسر خوانده ام – به عنوان بخشی از زندگی خود باز دارم. کمپین. برای بازگشت.”

وضعیت فعلی

پیر لگروس روی صندلی خود در رستورانی در پنوم پن نشسته است. “اول از همه، من مخالف سومالی نیستم. ما سال ها با هم کار کرده ایم، دو فرزند و یک پسر خوانده داریم. متأسفانه، من نمی توانم پسر 12 ساله ام نیکولای را ببینم. ما از هم جدا شدیم. 2004 زمانی که من از AFESIP اخراج شدم، اما تا سال 2006 طلاق نگرفتم. او سپس در سال 2007 بنیاد مادران سومالی را در ایالات متحده تأسیس کرد.

او شانه هایش را بالا انداخت و گفت: “پس اگر او دروغ می گوید چه می شود. همه در آسیا دروغ می گویند و این بخشی از رفتار اجتماعی است.”

به عنوان مثال، نام او را در نظر بگیرید. من او را به عنوان ویریا یا آیا می شناختم، نام مادرش Someny است و او اکنون یک مادر سومالیایی است. چه کسی اهمیت می دهد؟

“من نمی خواهم شهرت او را خراب کنم – زیرا او کار خوبی انجام داد و من به او افتخار می کنم. اما مردم همچنین باید بدانند که ادعاهایی از اسپانیا وجود دارد که او هدایای زیادی گرفته است که برای خودش بوده است. پایه و استفاده . .

“دلیلی که من بر این موضوع تاکید می کنم این است که AFESIP یک گروه غیردولتی محلی است که من در سراسر اروپا و آسیا راه اندازی کرده ام. AFESIP اسپانیا به یکی از موثرترین اقدامات در مادرید – علیه قاچاق انسان – مخفیانه – و در سراسر اسپانیا تبدیل شده است. برای این احساس – سپس AFESIP اسپانیا جمع آوری کمک های مالی را با بنیاد و دولت اسپانیا، به ویژه وزارت امور خارجه تسهیل کرد. آنها بررسی کردند و مشکلاتی را در مورد اینکه سومالی مرتکب کلاهبرداری مالی شده است، پیدا کردند.

حقوق او در سال 2011 125642 دلار بود که در کامبوج یک ثروت است.

“علامت فروش در ویلا این است که مردم را متقاعد کند که او فقیر است. این درست نیست. سپس آنها پول بیشتری می دهند. مشکل این است که مردم در آمریکا به آنچه می گویند اعتقاد دارند و آنچه را که می گویند انجام نمی دهند. یک واقعیت- اکنون که سوال تقلب مالی در مورد دفتر سابق AFESIP مادرید در اسپانیا مطرح شده است، ممکن است تغییر کند.

ابتدای نمودار

“بله، زمانی که ما با او آشنا شدیم، سومالی یک فاحشه بود. سپس ما عاشق هم شدیم و همه چیز تغییر کرد.”

“یونیسف شروع به دادن پول کرد و ما مراکزی را برای کمک به دختران و زنانی که در صنعت سکس تن فروشی کرده اند راه اندازی کردیم. همه ما نیاز به رویاپردازی داریم. فکر می کردم این وظیفه من است که به دیگران کمک کنم. به همین دلیل است که او به من – و هنوز هم هست.” . – متعهد به انجام دادن است.

“من مدیر و مراقب پشت عملیات بودم، فردی که در سایه بود، واقعاً. من مسیری را که باید طی کنیم می دانستم. بنابراین ریسک کردم و سومالیایی ها را تشویق کردم تا پتانسیل خود را گسترش دهند و به دستور فرهنگ از آن فرار کنند. . اما اگر به یک زن آنچه را که نیاز دارد تغذیه کنید، زنی برتر خلق خواهید کرد. و این اتفاق افتاد: او تبدیل به یک نماد شد. زیرا در واقع او بسیار عاقلتر از من است.”

“سومالی چهره جراح، سخنگوی و دستگاه فروش بود. هویت او در کار بود. او داستان خود را گفت – و سایر گزارش های مربوط به دختران و زنان قاچاق شده – شروع به فرو بردن پول در AFESIP کرد.”

لگروس در ادامه اظهار داشت که پس از چندین بار حضور در تلویزیون و شروع به کسب شهرت بین المللی، او پیشنهاد نوشتن یک کتاب را داد. این کتاب برای اولین بار در سال 2005 در فرانسه منتشر شد، قبل از اینکه در سال 2007 در ایالات متحده پایه گذاری شود. جاده معصومیت گمشده بلافاصله پس از ترجمه به انگلیسی به پرفروش ترین کتاب تبدیل شد.

“من به او نگفتم که قرار است چه چیزی بنویسم. این داستان او بود و نه من. جالب اینجاست که هیچ شباهتی بین نسخه فرانسوی و انگلیسی وجود ندارد.”

“بعد از کتاب، او همه جا دعوت شد و همه را ملاقات کرد. لیست افرادی که با او تماس گرفت از اپرا گرفته تا هیلاری کلینتون، ملکه اسپانیا و سیاستمداران سراسر جهان را شامل می شود. البته من او را تشویق و حمایت کردم. همسرم و مادر فرزندانم. ما قبلاً طلاق گرفته بودیم، اما او را مجبور کردم که دعوت برای افتتاحیه المپیک ویژه در سال 2005 را بپذیرد.

چند سوال در مورد اختلال شخصیت

شروع زندگی در شهری کوچک در استان کومپونگ چام که در آن زندگی در بهترین حالت یک امرار معاش بود و در نهایت به عنوان یک سلبریتی بین المللی بدون چالش و چالش نیست.

لگروس و یک روانشناس آمریکایی که در AFESIP داوطلب شده بود، فکر کردند که وقتی مام شروع به اختلاط و اختلاط با افراد ثروتمند و مشهور کرد، به اختلال شخصیت خودشیفته (NPD) رفت. علائم NPD عبارتند از یک احساس قوی از خود ارزشمندی و تقاضای مداوم برای توجه و تمجید. از دیگر صفات سوء استفاده دیگران و عدم همدلی است.

لگروس و روانشناسان اکنون پیشنهاد می کنند که مام علائم کامل NPD را نشان می دهد. در بحث اولیا و گناهکاران، او اولین کسی بود که مسئله ماهیت حدود را مطرح کرد.

سومالی شاد نیست، بلکه یک زن افسرده است. گزارش های دیگر از کارکنان مرکز تأیید می کند که او عصبانی است و ممکن است در موارد کوچک منفجر شود.

“تنها باری که علناً علیه دروغ‌هایی که او گفته بود صحبت کردم، زمانی بود که گفت هشت دختر در مرکز به قتل رسیده‌اند. بار دوم او گفت که شخصی به فرزندخوانده ما تجاوز کرده است. پرونده را اصلاح کنید.”

بعدش چی؟

Legros جایگاه پایینی دارد. “من می خواهم این مقاله در خارج از کامبوج منتشر شود، زیرا اکثر حامیان سومالی در آنجا هستند. فکر می کنم آنها باید حقیقت را بدانند. اینجا در پنوم پن می تواند بسیار خطرناک باشد. آنها به خوبی ارتباط برقرار می کنند و افراد برتر زیادی را می شناسند. مردم را در دولت، پلیس و ارتش قرار دهید.»

“زمانی که در سال 2004 از هم جدا شدیم، او نگهبان خود را به اتاق خواب منتقل کرد. او اسلحه و مجوز کشتن داشت. می دانستم که فردا ناپدید خواهم شد، این ایالت است.”

لگروس در حال حاضر در پنوم پن مشغول به کار است.

او لبخندی زد: “در نهایت می‌خواهم بازنشسته شوم و زیاد با افراد دیگر ارتباط نداشته باشم. اما قبل از این که این کار را انجام دهم، می‌خواهم داستان مام سومالیایی و چگونگی تبدیل شدن او به یک سلبریتی را بگویم. مطمئن شوید که هیچ منطقه سفید یا دروغی وجود ندارد. “

برای من، سومالی یک کلاهبرداری است. اما در یک سیستم فاسد پر از افراد مشابه، این تعجب آور نیست.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا