دنیای وب

آیا تجارت شما در MLM به دلیل عدم آموزش سنتی یا بازاریابی راکد است؟

“من ثبت نام کردم ، کیت توزیع خود را تهیه کردم و لیستی از افرادی که می شناسم ، از جمله خانواده (حدود 100 نفر) تهیه کردم. با کسانی که در لیست من بودند تماس گرفتم و فقط 5 نفر به پیشنهاد من پاسخ دادند.” 6 ماه گذشته چه اتفاقی می افتد؟ … من چه غلطی می کنم؟

اگر این شما یا شخصی باشید که می شناسید ، تنها نیستید. در این گزارش آمده است که 99٪ از بازاریابان شبکه این کار را به درستی انجام نمی دهند ، زیرا آنها نمی دانند چگونه بازاریابی کنند.

آیا گاهی اوقات احساس می کنید در تجارت حق رایانه خود در حلقه ها قدم می زنید؟

آیا تا به حال فکر کرده اید که آیا موفقیت MLM را در انتهای تونل خواهید دید یا نه؟

آیا می خواهید قهرمان موفقیت MLM را بیابید و بیایید تجارت خود را نجات دهیم؟

خوب اگر در مورد مشاغل خانگی خود در زمینه وثیقه و رهن جدی هستید ، پاسخ این س questionsالات بله است. شرکت MLM شما برخی آموزش ها را ارائه می دهد ، اما مربیگری واقعی شما از طریق جذب و بازاریابی آنلاین انجام می شود.

می بینید ، تقلید بازاریابی به شما مهارت های بازاریابی “چگونگی” ، مهارت های صحیح را نمی آموزد. NETWORK MARKETING مهارتی است که در بسیاری از کالج ها آموزش داده می شود. بسیاری از این مهارت ها را می توانید مستقیماً از طریق اینترنت ، درست در خانه ، یاد بگیرید. باور کنید یا نکنید ، برخی از این آموزش ها رایگان است. این مهارت ها عبارتند از:

* چگونه می توان تعیین کرد که بازار هدف شما کیست؟

آنها به دنبال چه چیزهایی هستند ، درباره آنها فکر می کنند و درباره آنها صحبت می کنند؟

برخی از مشکلات آنها چیست که می توانید به حل آنها کمک کنید؟

دور محافل پرسه می زنید؟

حال ، اگر به این فکر کرده اید که چرا در محافل هستید ، خوب وقتی ابتدا محصول یا فرصت خود را به نمایش می گذارید ، محتوای ارزشمندی را به مشتری بالقوه ارائه نمی دهید.

همانطور که می بینید ، کلید بازاریابی موثر ارائه دانش بالقوه به مشتریان بالقوه است که می تواند به آنها کمک کند خواسته های خود را بدست آورند و زندگی را برای آنها راحت تر کند. اکنون شما خود را از جمعیت متمایز کرده اید و “مغناطیسی” آنها را به سمت خود جذب کرده اید.

افراد به دلیل محصولات ، شرکت یا فرصت شما ملحق نمی شوند ، نه ، آنها به دلیل دوره شما می پیوندند. آنچه شما به عنوان محتوای ارزشمند ارائه می دهید ، ارائه دهنده راه حل … اکنون از اعتماد به نفس آنها برخوردار هستید. اکنون آنها را به سمت خود جذب کرده اید.

نور در انتهای تونل؟

به نظر می رسد بازاریابی سنتی نکته برجسته برخی باشد ، اما حقیقت ماجرا این است که آموزش و بازاریابی مناسب MLM به شما کمک می کند تا منجر به ساخت مشاغل خود از خانه شوید.

از آنجا که خود را به عنوان یک ارائه دهنده محتوای ارزشمند جایگاه می دهید ، خود را به عنوان یک ارائه دهنده راه حل ، نه یک فروشنده ، و بله به عنوان یک متخصص که راه حل هایی را برای کسانی که به دنبال آنچه شما دارید جستجو می کنید: بازار هدف شما.

به این فکر کنید: در صفحه 34 کتاب مراقبت مغناطیسی ، مایک دلارد توضیح داده است “چگونه بهترین فرصت های خود را پیدا کنیم”. وی تا حدی می گوید: در مورد ما (بازاریاب های شبکه) ، تنها افرادی در بازار هدف اصلی ما کسانی هستند که قبلاً در بازاریابی شبکه ای شرکت کرده اند ، امروز در آن حضور دارند یا به طور فعال اطلاعات مربوط به آن را خریداری می کنند.

قهرمان برای نجات شغل شما.

واقعیت این است که قهرمان شما هستید. درست است شما موفقیت در مشاغل خانگی شما با شما شروع و خاتمه می یابد ، اما در نهایت این مربوط به شما نیست.

سیستم آموزش بازاریابی به شما یاد می دهد که “چگونه” اما “می خواهید” با شما شروع کند. پس آماده ای؟ بیا شروع کنیم:

1. در ذهن و قلب خود تصمیم بگیرید که برای موفقیت به خانواده و دوستان خود نیازی ندارید.

2. تعهد به یادگیری و درک ارزش جذب و بازاریابی آنلاین .. دانش لازم را کسب کنید.

3. به عنوان یک کارآفرین ، متعهد شوید که کار خود را از خانه به عنوان یک تجارت واقعی و نه یک سرگرمی در نظر بگیرید.

4. خودتان را همانطور که هستید قرار دهید رهبر آلفا در صنعت بازاریابی شبکه ای ، افراد جذب شما می شوند.

در اینجا برخی از مطالب مفید خواندن در شبکه ها آورده شده است:

* پول .. چگونه می توان آن را بدست آورد .. چگونه می توان آن را رشد داد .. – جیم برت

* اولین بار در بازاریابی شبکه ای … مارک و رنه یارنل

* تأثیر مثبت ….. گریگوری اسکات رید

* مراقبت از مغناطیسی – مایک دیلارد

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا