دنیای وب

آیا ترافیک رایگان به بهایی که می پردازید ارزش دارد؟

یکی از بزرگترین مشکلاتی که یک بازاریاب تازه کار با آن روبرو است این است که کجا می تواند ترافیک را پیدا کند. مطمئناً در روزهای ابتدایی ، صرف مبالغ هنگفت برای تبلیغات منفرد یا پرداخت به ازای هر کلیک همیشه یک گزینه نیست ، مخصوصاً اگر ارائه دهنده اشتباهی را انتخاب کنید یا انتخاب درستی انجام ندهید ، می توانید برای بازپرداخت بسیار کم هزینه زیادی را خرج کنید ، باعث ناامیدی شود و کل کار را به عنوان یک فرآیند توصیف کنید. کلاهبرداری. اگر برخی از بازده ها با کم یا زیاد بودن ترافیک قابل دستیابی باشد ، حفظ روحیه شخصی بسیار آسان تر است و احتمال موفقیت را کمی افزایش می دهد.

بنابراین چه منابع ترافیکی رایگان وجود دارد؟

بیایید از اینجا شروع کنیم – با استفاده از بازاریابی مقاله.

بازاریابی مقاله برای همه مناسب نیست. تسلط به زبان انگلیسی نوشتاری و اشتیاق به نوشتن بسیار ضروری است. این نیز یک چیز کوتاه مدت نیست. شما باید صبر زیادی داشته باشید تا مقالات خود را کشف کنید ، و یکی از بهترین راه های کشف آنها نوشتن تعداد زیادی مقاله ، ترجیحاً در موضوعات مشابه یا مشابه است. بهتر است در پایین مقاله مقاله جعبه منجر به جذب سرب را در جعبه منبع خود قرار دهید و به یاد داشته باشید که برخی از سایت های مخزن مقاله تحت تأثیر نوع پیوندهای شما استفاده می شوند. از طرف مثبت ، پیوندهای شما برای همیشه یا حداقل تا زمانی که مخزن فعال و فعال باشد ، وجود خواهد داشت.

تبادل لینک

این ایده ای است که م worksثر است اما می تواند تا حدی اعتماد به نفس داشته باشد. شما افرادی را پیدا می کنید که پیشنهادات مشابه پیشنهادات شما را دارند ، در ازای لینک آنها در سایت خود ، پیوند خود را در صفحه بارگیری آنها قرار دهید. نکته منفی این است که برای شروع به مقدار مشخصی ترافیک نیاز دارد. اگر کسی از سایت آنها بازدید نکند ، کسی نیز سایت وی را نمی بیند. مشکلی که در اعتماد وجود دارد این است که آنها به محض اینکه پشت کردید پیوند شما را حذف نخواهند کرد (یا پیوند خود را حذف نخواهند کرد) و همچنین اینکه هر دو میزان مساوی ترافیک را به یکدیگر ارسال می کنید.

بازاریابی ویدیویی

این امر همانند بازاریابی مقاله به مهارت خاصی بستگی دارد. انجام تحقیقات دقیق در مورد موضوعات قابل اجرا برای یافتن موارد محبوب ، و سپس ایجاد فیلم ها ، به هر سبکی (سخنرانی در سر ، انیمیشن ، ارائه) مهمترین چیز در اینجا است ، و جستجو ممکن است بیشتر از ایجاد فیلم (یا مقاله) طول بکشد.

هر چیزی که مربوط به هرگونه تبلیغات باشد ، به زمان و / یا هزینه نیاز دارد. اگر در مقیاس های بزرگ بتوانید هر دو را متناسب کنید ، تقریباً تضمین می کنید. اگر پول زیادی ندارید ، باید وقت و مقدار زیادی از آن را صرف کنید. این شاید بزرگترین ایراد بازاریاب تازه کار باشد – فراموش کنید که ، مانند هر شغل دیگر ، بازاریابی اینترنتی نیز نیاز به تحقیق دارد و این برای اصلاح آن همیشه مدتی طول می کشد.

مشاهده کننده متوجه خواهد شد که من از بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به عنوان یک روش رایگان بازدید استفاده نکرده ام. این به این دلیل است که در حالی که برخی از آنها تحت کنترل شما است ، اما بسیاری از آنها این نیست و به موتورهای جستجو بستگی دارد که کاری را که انجام می دهند دوست داشته باشند (حداقل در این هفته). اگر آنها نظر خود را در مورد مورد پسند تغییر دهند ، ممکن است تجارت شما از بین برود.

به مواردی که در کنترل شما هستند پایبند باشید

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا