دنیای وب

آیا ثروتمندان به کلاهبرداری تعلق دارند یا این واقعیت دارد؟

شک و تردیدها فقط طبیعی است ، به خصوص اگر در دنیای بازاریابی خانگی در آب های کوسه پر از کار در حال شنا باشید. اگر طعمه فروشندگان روغن مار را که در حال ارسال برنامه های سریع ثروتمند و ترفندهای بازاریابی جذاب هستند ، طعمه خورده اید ، وسوسه می شوید که به همان روش به WA فکر کنید. بیایید با آن روبرو شویم که شرکت های وابسته ثروتمند به اعضای خود می آموزند که امروز در عمل و عصر طعمه و تغییر کاربری خود از آن غافل نشوند. همه ما تبلیغات را برای این دوره ، کتاب ، یا بارگیری مشاهده کرده ایم که فقط یک بار ثبت نام کنید که هزینه آن بیشتر شود. معمولاً هر جنبه ای از برنامه آنها قیمتی دارد.

هنگامی که در وب سایت آنها می خوانید ، آنها به اعضای خود یک راهنما ، آموزش ، وب سایت در مورد نحوه رسیدن به صفحات فرود ، مطالعات موردی و سایر ابزارهای بازاریابی را ارائه می دهند که باعث می شود شما متوقف و فکر کنید. گشت و گذار کنید و خواهید دید که بازاریابان مشهور اینترنتی و منابع عالی وجود دارند که ذهن شما را متحیر می کنند. هیچ برنامه ، خدمات ، محصول و یا وب سایت دیگری در اینترنت وجود ندارد که تعدادی درس آموزش ، ابزار ، خدمات یا آموزش را در اختیار شما قرار دهد تا جایی که در شرکت سهامداران ثروتمند انجام می دهیم و از همه مهمتر ، تمام ابزارها و منابع لازم رایگان است و اعضای با هزینه اضافی به شما فروخته نمی شوند.

در تالار گفتگوی ثروتمندان متوقف شوید و با مبتدیان و تایمرهای قدیمی دوستانه و مایل به اشتراک گذاری دانش و مشاوره خود گپ بزنید. مطمئناً قیمت و تعهدی وجود دارد ، اما از این گذشته ما هیچ چیز را در زندگی به صورت رایگان نمی دانیم. با استفاده از ابزاری که ارائه می دهند می توان درآمد کسب کرد. بهترین چیز بر خلاف کلاهبرداری است که شما پرداخت می کنید و به هیچ وجه در دراز مدت وارد نمی شوید. اگر سی روز بپردازید ، به مدت سی روز دسترسی کامل خواهید داشت. از آن عاقلانه استفاده کنید زیرا هیچ بازپرداختی وجود ندارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا