آیا حمایت های مشهور استراتژی بازاریابی مثبت هستند؟

[ad_1]

تاییدیه های مشهور توسط شرکت های بی شماری از هر شکل و اندازه به عنوان یک استراتژی بازاریابی استفاده می شود. در حالی که برخی منتقدین می گویند تأثیر مثبت آنها بر فروش مشاغل کم است اما برخی دیگر تأکید می کنند که با آنها شما به راستی می توانید از شغل خود بهره مند شوید.

در اینجا سه ​​روش برای استفاده از مصوبات مشهور به عنوان یک استراتژی مثبت برای بازاریابی آورده شده است:

1. اعتبار را تقویت کنید

با انتخاب افراد مشهور مناسب می توانید اعتبار کسب و کار خود را افزایش دهید. بسیاری از شرکت ها افراد مشهور را برای تأیید محصولات یا خدمات خود انتخاب می کنند. به عنوان مثال شرکت تناسب اندام Startup-up Dietbet بنیانگذار و بنیانگذار Fit2Fat2Fit درو مانینگ را برای حمایت از شرکت خود انتخاب کرد. او به عنوان یک مربی تناسب اندام یک مربی بدن سازی بسیار الهام بخش است و به میلیون ها نفر الهام بخش است تا از تناسب اندام و کاهش وزن برخوردار شوند. با انتخاب تأیید رژیم مردم رژیم را جدی تر گرفتند و در نتیجه این شرکت رشد بی سابقه ای را تجربه کرد.

2. ارتقاء آگاهی از برند

از آنجا که افراد مشهور در برقراری ارتباط عالی هستند از این رو در تقویت آگاهی از برند بسیار عالی هستند. آنها در اولین نمایش ها رویدادهای منحصر به فرد و مراسم اهدای جوایز شرکت می کنند زیرا با گرفتن عکس از آنها در مجلات روزنامه ها و اینترنت در معرض نمایش نهایی قرار می گیرد.

در این راستا انتخاب یک چهره مشهور برای تأیید محصولات شما ممکن است برای آگاهی از برند عالی باشد. به عنوان مثال اگر شما کیف های دستی طراحی کرده اید و می فروشید و یک مشهور را مشاهده می کنید که یکی از مارک های شخصی خود را حمل می کند مردم مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کیف و مارک هستند. قبل از دانستن آن مردم درباره ظاهر افراد مشهور توییت می کنند و در مورد طراح کیف سوال می کنند. این می تواند باعث ایجاد هیجان بزرگی نسبت به برند شما شود مشتری های بیشتری را به خود جلب کند و فروش را افزایش دهد.

3. افزودن ارزش روابط عمومی

سرانجام با جلب توجه سریع وبلاگ نویسان و خبرنگاران می توان از تاییدیه های مشهور به عنوان ابزاری تبلیغاتی استفاده کرد. هنگامی که شما از یک افراد مشهور برای مثبت صحبت کردن درباره محصول خود استفاده می کنید این امر به سرعت توجه رسانه ها را به وجود می آورد و مقالاتی پست های وبلاگ و فیلم هایی درباره این افراد مشهور و شرکت شما ایجاد می کند. بدون این فشار از یک شخص مشهور شما این خطر را دارید که شرکت خود را از این امر دور نگه دارید و فروش بسیار سودآور را از دست بدهید.

افکار نهایی درباره احراز هویت مشهور

در صورت استفاده مناسب از تاییدیه های مشهور می توانند یک استراتژی بازاریابی عالی و بسیار مؤثر ایجاد کنند. با این حال شما باید افراد مشهوری را انتخاب کنید که اشتیاق به برند شما دارند و به نفع کالای شما مثبت هستند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا