دنیای وب

آیا حمایت های مشهور استراتژی بازاریابی مثبت هستند؟

تاییدیه های مشهور توسط شرکت های بی شماری از هر شکل و اندازه به عنوان یک استراتژی بازاریابی استفاده می شود. در حالی که برخی منتقدین می گویند تأثیر مثبت آنها بر فروش مشاغل کم است ، اما برخی دیگر تأکید می کنند که با آنها ، شما به راستی می توانید از شغل خود بهره مند شوید.

در اینجا سه ​​روش برای استفاده از مصوبات مشهور به عنوان یک استراتژی مثبت برای بازاریابی آورده شده است:

1. اعتبار را تقویت کنید

با انتخاب افراد مشهور مناسب ، می توانید اعتبار کسب و کار خود را افزایش دهید. بسیاری از شرکت ها افراد مشهور را برای تأیید محصولات یا خدمات خود انتخاب می کنند. به عنوان مثال ، شرکت تناسب اندام Startup-up ، Dietbet ، بنیانگذار و بنیانگذار “Fit2Fat2Fit” ، درو مانینگ را برای حمایت از شرکت خود انتخاب کرد. او به عنوان یک مربی تناسب اندام ، یک مربی بدن سازی بسیار الهام بخش است و به میلیون ها نفر الهام بخش است تا از تناسب اندام و کاهش وزن برخوردار شوند. با انتخاب تأیید رژیم ، مردم رژیم را جدی تر گرفتند و در نتیجه این شرکت رشد بی سابقه ای را تجربه کرد.

2. ارتقاء آگاهی از برند

از آنجا که افراد مشهور در برقراری ارتباط عالی هستند ، از این رو در تقویت آگاهی از برند بسیار عالی هستند. آنها در اولین نمایش ها ، رویدادهای منحصر به فرد و مراسم اهدای جوایز شرکت می کنند ، زیرا با گرفتن عکس از آنها در مجلات ، روزنامه ها و اینترنت در معرض نمایش نهایی قرار می گیرد.

در این راستا ، انتخاب یک چهره مشهور برای تأیید محصولات شما ممکن است برای آگاهی از برند عالی باشد. به عنوان مثال ، اگر شما کیف های دستی طراحی کرده اید و می فروشید و یک مشهور را مشاهده می کنید که یکی از مارک های شخصی خود را حمل می کند ، مردم مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کیف و مارک هستند. قبل از دانستن آن ، مردم درباره “ظاهر” افراد مشهور توییت می کنند و در مورد طراح کیف سوال می کنند. این می تواند باعث ایجاد هیجان بزرگی نسبت به برند شما شود ، مشتری های بیشتری را به خود جلب کند و فروش را افزایش دهد.

3. افزودن ارزش روابط عمومی

سرانجام ، با جلب توجه سریع وبلاگ نویسان و خبرنگاران ، می توان از تاییدیه های مشهور به عنوان ابزاری تبلیغاتی استفاده کرد. هنگامی که شما از یک افراد مشهور برای مثبت صحبت کردن درباره محصول خود استفاده می کنید ، این امر به سرعت توجه رسانه ها را به وجود می آورد و مقالاتی ، پست های وبلاگ و فیلم هایی درباره این افراد مشهور و شرکت شما ایجاد می کند. بدون این فشار از یک شخص مشهور ، شما این خطر را دارید که شرکت خود را از این امر دور نگه دارید و فروش بسیار سودآور را از دست بدهید.

افکار نهایی درباره احراز هویت مشهور

در صورت استفاده مناسب از تاییدیه های مشهور ، می توانند یک استراتژی بازاریابی عالی و بسیار مؤثر ایجاد کنند. با این حال ، شما باید افراد مشهوری را انتخاب کنید که اشتیاق به برند شما دارند و به نفع کالای شما مثبت هستند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا