دنیای وب

آیا درآمدزایی با بازاریابی وابسته ، درد است؟

اگر به دنبال راه هایی برای کسب درآمد آنلاین هستید اما نمی دانید چگونه ، چگونه در این مقاله ایده هایی برای کمک به شما در انجام این کار مطرح می شود.

روش های قانونی مختلف زیادی برای کسب درآمد در اینترنت وجود دارد. یکی از آنها بازاریابی وابسته است. ممکن است راحت تر و ارزان تر باشد. به عنوان مثال ، هیچ هزینه ای برای ایجاد حساب کاربری و نگاهی به آن ندارید.

بازاریابی کمیسیون به پول بسیار کمی یا بدون پول احتیاج دارد که تعداد زیادی از افراد را که به دنبال کسب درآمد آنلاین هستند ، جذب می کند.

اگر زمینه اشباع است ، درست است؟

این یک دلیل معمولی برای نگرانی کسانی است که می خواهند در این نوع بازاریابی شرکت کنند که من از اولین بار به صورت آنلاین از خودم نیز خواستم.

بازاریابی کمیسیون ممکن است اشباع به نظر برسد ، اما واقعاً اینگونه نیست. حقیقت این است که قطعاً با این نوع بازاریابی اینترنتی می توانید درآمد کسب کنید. اگر تازه وارد کمیسیون بازاریابی شده اید ، راز این است که مکانی پیدا کنید که بتوانید درآمد کسب کنید.

بنابراین اگر به دنبال کسب درآمد آنلاین از خانه به صورت رایگان هستید ، من اکیداً توصیه می کنم این نوع بازاریابی را به ترکیب درآمد خود اضافه کنید. یکی از راه های مورد علاقه من برای کسب درآمد از وبلاگ من ، بازاریابی اینترنتی است. من واقعاً آن را دوست دارم ، زیرا این یک شکل بسیار آسان و شفاف درامد آنلاین است.

حال به این سؤال “آیا برنامه های وابسته کار می کنند؟” پاسخ ، بدون تردید ، “بله ، برنامه های ارجاع کار می کنند.”

می توانید با مراجعه به مارک های مورد علاقه و وب سایت های شرکتی خود شروع کنید تا ببینید که آیا آنها یک برنامه وابسته دارند یا خیر. این اغلب در پیوست ذکر شده است. علاوه بر این ، در مورد ClickBank ، PayDotCom ، Peerfly ، JVZoo ، ShareASale ، Linkshare ، eBay ، AliExpres و Komisioner Junction فکر کنید. همچنین می توانید Google را برای سایر برنامه ها و شبکه های وابسته جستجو کنید.

در حالی که بسیاری از شبکه های وابسته (شرکتی که محصولات دیگران را می فروشد ، مانند ClickBank) و برنامه های وابسته (شرکتی که محصولات خود را مانند eBay به فروش می رساند) وجود دارد ، بزرگترین و محبوب ترین برنامه وابسته به شرکت آمازون است.

چرا باید آموزش بازاریابی وابسته دریافت کنید

اگرچه بازاریابی کمیسیون آسان است ، ممکن است برای موفقیت در آن به کمک نیاز داشته باشید.

من شخصاً ، ثروتمند شرکت های وابسته و پیژامه را پیدا می کنم که Mastermind Group دو مکان با ارزش برای کمک به بازاریابی آنلاین در آنجا هستند زیرا محیط های یادگیری سازنده و حمایتی در آنجا تبلیغ می شوند.

به طور کلی ، مرحله اول آموزش به صورت رایگان آغاز می شود. اگر به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک شروع کنید ، احتمالاً این دوره ها به شما کمک می کند. برای مبتدیان ، شکی نیست که آنها سود زیادی خواهند برد.

این دوره ها همچنین از طریق برخی از وب سایت های بازاریابی وابسته و گروه های آموزشی ویژه که به آنها می توانید توجه شخصی داشته باشید به صورت پولی ارائه می شود. Udemy Bigger برای بسیاری از دوره های آنلاین ، صفحه ای پر از تخفیف به شما ارائه می دهد. کوپن برای بسیاری از دوره های تجاری عالی و بازاریابی در دسترس است. هر یک از این دوره ها برای راهنمایی شما در مورد عناصر اساسی بازاریابی آنلاین آماده شده است.

شخصاً ، من در راه اندازی کمیسیون موفق نبودم تا اینکه آموزش به من یاد داد که به درستی کارها را انجام دهم.

کاری که شما باید در مورد کسب درآمد با بازاریابی وابسته انجام دهید

بنابراین اگر در حال ساختن یک وب سایت در مورد بچه ها هستید ، بسیاری از شبکه های وابسته را جستجو کرده و محصولات مرتبط با موضوع سایت خود را جستجو می کنید. این سایت شامل پیوندهای وابسته است. این سایت ها همچنین می توانند پیوندی را فراهم کنند که بازدیدکنندگان را به طور مستقیم به سایت برای محصولات سوق دهد.

با شناسایی کالاهایی که باعث اشتیاق شما در سایت شریک می شوند ، شروع کنید. شروع به ارسال در مورد هر محصول مربوط به موقعیت مکانی خود نکنید. کوچک شروع کنید. و وقتی پول شروع به کار کرد ، آن را خرج نکنید. برای گسترش شغل خود از آن استفاده کنید.

انواع درآمدزایی با بازاریابی وابسته

ممکن است ناشران جذب شوند و همچنین فرصت خوبی برای ناشران درون شبکه وجود دارد که بدون نیاز به تلاش برای استخدام تبلیغ کننده ، خودشان در برنامه شرکت کنند.

یک جایگزین معمولی بازاریابی عملکرد است ، اما توصیه های دیگری را نیز خواهید یافت. از طرف دیگر ، شرکتهای تابعه گاهی از فناوریهای سنتی کمتری استفاده می کنند ، از جمله انتشار بررسی کالاها یا خدمات شریک.

صداقت به حقیقت ، حقیقت کسب درآمد با بازاریابی وابسته

شما پول خود را از محصولات پیش فروش کسب خواهید کرد. هیچ راه ساده و فوری برای درآمدزایی آنلاین وجود ندارد. اگرچه بازاریابی کمیسیون یک طرح سریع ثروتمند نیست ، اما هرگز نتوانسته کالاهایی را برای فروش آسان داشته باشد. بنابراین ، اگر دانش اساسی در زمینه تولید ترافیک اینترنت دارید ، به راحتی با پسران بزرگتر که میلیون ها پول استارتاپ دارند ، رقابت خواهید کرد.

اگرچه ممکن است در اینجا انتظار حاشیه های خوبی نداشته باشید ، اما واقعاً می توانید انتظار تجارت زیادی را داشته باشید. این بدان معناست که شما برای تولید پول زیادی لازم نیست فروش زیادی انجام دهید.

چگونه کمیسیون خود را بدست آوریم؟

با شرکت های وابسته ، روش های مختلفی برای بدست آوردن کمیسیون های شما وجود دارد. برخی ممکن است فوراً فروش داشته باشند. دیگران ممکن است منتظر یک دوره معین باشند. با این حال ، دیگران وقتی مبلغ کمیسیون شما به مقدار مشخصی (که توسط آنها یا انتخاب آنها تعیین می شود) به شما می پردازند.

اکنون که اطلاعات اصلی در مورد بازاریابی کمیسیون را کسب کرده اید ، بقیه کار هستند. عمیق بروید و به یادگیری و برقراری ارتباط ادامه دهید و چرا نه ، ممکن است در آینده به یک حس اینترنت تبدیل شود!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا