دنیای وب

آیا در بازاریابی مشاغل خود از طریق اینترنت با مشکلی روبرو هستید؟ در اینجا برخی از راه های اصلی وجود دارد!

در دنیای بازاریابی مد سنتی پرنعمت ، آرزو ندارید که بخواهید بدون خارج شدن از فروشگاه محصول خود را بفروشید. شما باید کار سخت انجام دهید ، دست بدهید و چهره به چهره با مردم صحبت کنید ، درست است؟

خوب ، وقتی مشاغل خانگی را بصورت آنلاین شروع می کنید ، استراتژی شما باید به همان روش آنلاین و همچنین آفلاین کار کند. شما می توانید یک وب سایت با تجربه و محصول عالی داشته باشید ، اما اگر با افراد دیگر در ارتباط نباشید هیچ یک از آنها مهم نیست. این می تواند مانند یک ویترین فروشگاه بدون فروشگاه باشد. اگر بیاموزید که چگونه از اینترنت ، روش بازاریاب های سنتی از دفتر خارج شوید ، شانس بیشتری برای بازاریابی آنلاین تجارت و فروش محصول خود خواهید داشت. شما بهترین های هر دو جهان را خواهید داشت. در اینجا برخی از راه های اصلی بازاریابی کسب و کار شما آورده شده است.

1. سازمان های تجاری

یکی از بهترین راه ها برای تقویت فرصت های شغلی خود در اینترنت ، ارتباط با یک سازمان تجاری است. اگر یک انجمن حرفه ای در صنعت برای محصول شما وجود دارد ، نترسید که با آنها بصورت آنلاین تماس بگیرید و از آنها بخواهید پیوندی به سایت شما ارسال کنند. این باعث می شود شما و تجارت آنلاین شما بیشتر در معرض دید قرار بگیرند. تعلق داشتن به یک سازمان حرفه ای به محصول شما اعتبار بیشتری می بخشد و به عنوان یک مرجع شخصی برای مشتریان جدید عمل می کند.

2. ارتباطات صنعت از طریق اینترنت

علاوه بر این که خود را با یک سازمان بازرگانی معاشرت می کنید ، معاشرت مجازی با شرکت های مرتبط با حوزه کاری شما نیز می تواند مفید باشد. به عنوان مثال ، اگر محصولات مراقبت از مو را می فروشید ، با فروشندگان لوازم آرایشی آنها تماس بگیرید تا پیوندی به سایت شما در صفحات آنها ارسال شود. حتی اگر صفحات آنها در یک مجله باشد. برای اطمینان از اینکه روابط متقابل است ، می توانید برای شرکای وابسته صفحه ای در سایت خود ایجاد کنید و پیوندهای آنها را نیز ارسال کنید. این به مشتریان وفادار و تازه واردان بالقوه شما کمک می کند احساس کنند که بخشی از یک شبکه بزرگتر هستند.

همچنین پیشنهاد دهید محتوای تخصصی را برای مخاطبین صنعت آنلاین بنویسید تا در سایت های خود ارسال کنید. علاوه بر اشتراک دانش که از طریق راه اندازی کسب و کار خود به صورت آنلاین به دست آورده اید ، می توانید در پایان یک رزومه کوتاه را که شامل اطلاعات کسب و کار شما و پیوند به سایت شما است ، از فرصت استفاده کنید مرتبط بودن نکته کلیدی برای اطمینان از اینکه آنها می دانند به کجا مراجعه کنند تا در مورد شما و محصول شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

مهم است که به خاطر داشته باشید هنگام تبلیغ مشاغل خانگی خود به صورت آنلاین ، فروشندگان معتبر و معتبری را برای برقراری ارتباط انتخاب کنید. در برقراری روابط خود خلاق باشید ، زیرا ممکن است تبادل لینک با شرکتی که دقیقاً همان نوع کالایی را که می فروشید برای شما سودمند نباشد. به رقابت زیاد

3. شبکه های اجتماعی

شبکه هایی مانند توییتر و فیس بوک انقلابی در نحوه انتشار کلمه به صورت آنلاین ایجاد کرده اند و می تواند از طریق اینترنت برای کسب و کار شما بسیار مفید باشد. این سایت ها بسیار کارآمد هستند زیرا به محتوای تولید شده توسط کاربر متکی هستند ، که دیوار رمز و راز بین شرکت ها و مصرف کنندگان را می شکند. برای تجارت خود یک حساب توییتر و صفحه فیس بوک ایجاد کنید و مشتریان وفادار خود را برای ارسال نظرات خود به این مقصدهای آنلاین هدایت کنید. این بررسی های ایجاد شده توسط مشتری می تواند تنها افزایشی باشد که شما در بازاریابی تجارت اینترنتی دنبال آن هستید.

4. خبرنامه ایمیل

این روزها ایمیل یکی از م waysثرترین راه ها برای دستیابی به افراد است و اگر بتوانید مشتریان بالقوه را بر روی ایمیل خود کلیک کنید ، این همیشه اطمینان حاصل می کند که توجه آنها به پیام شما معطوف است. با افزودن یک صفحه فرود به سایت خود شروع کنید تا بتواند اطلاعات ایمیل را برای بازدید کنندگان شما جمع آوری کند. می توانید از این اطلاعات برای ارسال به روزرسانی درباره محصولات یا تبلیغات جدید برای شما استفاده کنید.

با این حال ، هنگام ارسال خبرنامه های ایمیل ، استفاده از بهترین قضاوت در مورد فراوانی و محتوا مهم است. هیچ کس دوست ندارد هرزنامه باشد و ارسال پیام های زائد در واقع می تواند مشتریان را از خانه به صورت آنلاین از خانه خارج کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا