دنیای وب

آیا در شغلی هستید که دیگر عاشق آن نیستید؟

چند بار یک یا چند مورد از این بهانه ها را برای ماندن در شغلی گفته اید که دیگر آن را دوست ندارید؟

1. ایمن است – من ارشد هستم.

2. من همکارانم را دوست دارم.

3. من می دانم که چگونه کار را انجام دهم.

4. شیطانی که می شناسید از کسی که نمی شناسید بهتر است.

5- من خیلی پیر هستم که نمی توانم شغل خود را تغییر دهم – چه کسی مرا استخدام می کند؟

6. یافتن شغل در این اقتصاد دشوار است.

7. اینجا کار بدی نیست.

8- نمی دانم به جای این شغل چه کاری باید انجام دهم.

9. نمی خواهم رئیس من کشف کند که من به دنبال کار می گردم

10. من برای فرزندانم به درآمد ثابت نیاز دارم.

مطابق با 85 درصد از کارگران در سراسر جهان اعتراف می کنند که هنگام انجام یک نظرسنجی ناشناس از شغل خود متنفر هستند. نظرسنجی گالوپ در آگوست 2017 منتشر شد. چرا مردم در شغلی باقی می مانند که دیگر آنها را دوست ندارند؟ پاسخ کمتر از آنچه تصور می شود پیچیده است.

بسیاری از افرادی که در حرفه ای گیر کرده اند که دیگر آنها را دوست ندارند ، زیرا تمایلی به مشاوره ندارند. آنها فکر می کنند این فقط یک کار بزرگسال بودن است. ما تلقین شده و شرطی شده ایم که اعتقاد داریم مشاوره گرفتن نشانه بی کفایتی یا ضعف است. در بیشتر زمینه های زندگی خود ، می توانید روز خود را با انجام کارهایی که قبلاً در بزرگسالی می دانید یا خواندن مقاله یا کتاب ، با موفقیت سپری کنید. در اینترنت جستجو کنید ، مقالات و عناوین کتاب در صفحه ظاهر می شوند. با این حال ، یک مقاله یا کتاب رویدادهای اضطراری یا نیازهای منحصر به فردی را که ممکن است با آن روبرو شوید ارائه نمی دهد. این یک مهارت تقریباً از دست رفته برای برقراری ارتباط و مشاوره است. دلیل دیگری که ممکن است گیر بیفتد این است که با افرادی ارتباط برقرار می کنید که برنامه کاری خاص خود را دارند ، که غالباً با برنامه شما بسیار متفاوت است.

چرا این حتی مهم است؟

افرادی که احساس گیر افتادن دارند به فضایی ایمن ، عینی و بدون قضاوت احتیاج دارند که بتوانند در مورد موضوعات صحبت کنند. من به عنوان مربی می گویم که من واقعاً به مشتری هایم اهمیت می دهم ، اما کاری که آنها انجام می دهند اهمیتی ندارم ، که بسیار متفاوت از نحوه مشاوره توسط همسر ، والدین ، ​​همکار یا دوست است. اغلب اوقات ، بدون اینکه بدانید ، هرکسی در زندگی شما برنامه دیگری برای شما در نظر گرفته است. بنابراین ، اولین کاری که می کنم ایجاد یک مرجع امن برای همه بر اساس نیازهایشان است.

عوامل اصلی با بهترین بازده سرمایه چیست؟

با چنین انبوهی از ابزارهای ارزیابی خودکار آنلاین ، آسان است که در فلج تحلیل قرار بگیریم. من این را زیاد می بینم ، وقتی مردم خیلی فکر می کنند ، و بررسی های زیادی می کنند. خودآزمایی بسیار عالی است. اما گاهی افراد در این سالات گم می شوند. آنها فکر می کنند با کاوش در عمق خودشان ، جواب آنها پیدا می شود. پاسخ با تحقیق در مورد خود ، برای خلاص شدن از شر عادت های قدیمی ، اعتقادات و اشتباهات درک شده برای ایجاد پایه ای بنیادین برای توانمندسازی خود پیدا می شود. سپس به دنیای واقعی بروید ، ایده های خود را بسنجید و با اقدام به وضوح بیشتری دست یابید. این عمل می تواند صحبت کردن با کسی در مورد کاری باشد که فکر می کنید انجام دهید یا کاری در کنار شما ، داوطلب شدن یا یادگیری بیشتر در مورد ایده شما. اما این تعامل بین شما و دنیای واقعی جایی است که جادو در آن وارد می شود.

با نگاه به گذشته ، ممکن است متوجه شوید کاری که در آن زمان انجام نداده اید – اینکه از دید خود نسبت به دنیای کار نابینا هستید. تنها چیزی که ممکن است بدانید صنعت شماست. یا ممکن است از سایر مشاغل دیدی سطحی داشته باشید ، اما زمینه ها و نقش های زیادی وجود دارد که ممکن است کاملاً از صفحه رادار خارج شوند. جستجوی سایر مشاغل مشابه ، تغییر شغل را گسترش می دهد.

بسیاری از افراد برای راه اندازی تجارت از 9 تا 5 موجودیت را ترک می کنند. سالها است که به شما می گویم یک شغل 9 تا 5 بندرت موفقیت اقتصادی را برای اکثر مردم ایجاد می کند. موفقیت مالی حداقل از دو جریان درآمد حاصل می شود. این بستگی به میزان ثروت شما دارد … 5 ، 6 یا 7 عدد.

به گفته رابرت کیوساکی ، نویسنده کتاب پرفروش “پدر پولدار پدر بیچاره” ، اولین کاری که مردم می توانند برای افزایش موفقیت مالی خود انجام دهند ، شروع یک کار نیمه وقت است که بسته به سطح موفقیت مالی شما ، می تواند به درآمد تمام وقت تبدیل شود.

چارلز هندی ، نویسنده کتاب Age Of Unreason ، می گوید: “در عصری که تغییر دائمی ، تصادفی و ناپیوسته است ، خلاص شدن از روشهای قدیمی تفکر برای استفاده از تغییر به نفع خود ضروری است.” Handy بررسی می کند که چگونه تغییرات چشمگیر در تجارت ، تحصیلات و ماهیت کار دگرگون شده است. این مسئله را می توانیم در پیشرفتهای جدید و حیرت انگیز فناوری ، تغییر تقاضا از مهارتهای دستی به مهارتهای ذهنی و ناپدید شدن مجازی شغلهای دائمی به طور مداوم مشاهده کنیم. هندی ادعا می کند که تغییر ناپایدار مستلزم اندیشه ورق زدن و ورق زدن است و در مورد نیاز به انواع جدید سازمان ها ، روش های جدید کار ، انواع جدید مدارس و ایده های جدید در مورد ماهیت جامعه ما بحث می کند.

خواه یک مشاغل خانگی کوچک ، یک شرکت آنلاین یا یک شرکت بازاریابی شبکه ای شروع کنید * … داشتن مشاغل شخصی خود اولین قدم برای موفقیت مالی است ، اما …

بیشتر مردم نمی دانند “چه کاری باید شروع کنند” یا “چگونه شروع به ساختن یک شرکت کنند”.

  • بهتر است ساده باشد.

  • “این کار را آسان کنید و برای همه مقرون به صرفه کنید.”

یک مربی تجارت می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که کدام کار مناسب مهارت ، استعداد و خلق و خوی شما است.

این لحظه اولین لحظه در بقیه زندگی شماست. (بله ، من به افراد 5 ساله و بالای 80 سال کمک کرده ام)

آیا آماده اید که برای ادعای خوشبختی ، موفقیت ، تحقق و روشنگری خود اقدامات لازم را انجام دهید؟ آیا از فرصت استفاده کرده و واقعیت جدیدی برای زندگی خود ایجاد خواهید کرد؟

وقت آن است که تغییر کنید و برای آنچه در زندگی شما اتفاق خواهد افتاد آماده شوید … بنابراین من می خواهم که قلب و روح خود را به میزان درد روحی ، عاطفی و جسمی که تجربه می کنید ، علاقه مند کنید. سپس ، گام به گام می توانید شیفت را به آرامی ، به راحتی و بدون مقابله با درد و استرس عاطفی و عاطفی ناشی از اینکه نمی دانید چه کاری انجام دهید ، احساس بهترین حالت را ندارید و سایر روش های قدیمی که مانع شما می شوند ، انجام دهید.

به یاد داشته باشید که ممکن است نیاز به کمک داشته باشید.

من می خواهم احساس خستگی روزانه شما با احساس آزادی در طول روز جایگزین شود. من مشتاقانه منتظر ارائه ابزاری برای کمک به شما در غلبه بر ترس روزانه مانع شما هستم. اینجا هستید تا اکنون زندگی رویایی خود را ادامه دهید.

درخواست کمک برای ایجاد خوشبختی و موفقیت شرم آور نیست. اگر کتاب خوانده اید ، کارگاه های آموزشی داشته اید ، روانشناسی خوانده اید ، نسخه های پزشکی ، داروهای بدون نسخه و غیره مصرف کرده اید و هنوز هم مبارزه می کنید. ممکن است دچار انسداد عاطفی شوید که از حرکت به سمت خوشبختی و خواسته های شما جلوگیری می کند.

شاید لازم باشد برای خلاص شدن از خودباوری ، ترس ، گناه ، شرم یا بی لیاقتی به دنبال کمک باشید.

اینجا هستید تا اکنون زندگی رویایی خود را ادامه دهید.

درخواست کمک برای ایجاد خوشبختی و موفقیت شرم آور نیست. اگر کتاب خوانده اید ، کارگاه های آموزشی داشته اید ، روانشناسی خوانده اید ، نسخه های پزشکی ، داروهای بدون نسخه و غیره مصرف کرده اید و هنوز هم مبارزه می کنید. ممکن است دچار انسداد عاطفی شوید که از حرکت به سمت خوشبختی و خواسته های شما جلوگیری می کند.

این سرمایه گذاری در سلامتی ، خوشبختی ، موفقیت ، موفقیت و توانمندی شماست. رعایت اصول در این روند زندگی شما را برای همیشه تغییر می دهد و من می خواهم شما در اسرع وقت خودتان آن را امتحان کنید. به یاد داشته باشید ، شما تنها کسی هستید که می توانید از شادی ، سلامت روحی ، عاطفی و جسمی و موفقیت شغلی خود مراقبت کنید.

تو می توانی آن را انجام دهی! اگر برای غلبه بر موانع یا محدود کردن باورها به کمک نیاز دارید با من تماس بگیرید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا