دنیای وب

آیا شما آن زندگی شگفت انگیز را می خواهید؟ در اینجا کلید است

این اولین کلید برای به دست آوردن هر چیزی است که می خواهید.

فرصت خاصی نیست … بسیاری از مشاغل اینترنتی بسیار خوب برای انتخاب وجود دارد. این حتی یک تجارت آنلاین نیست. میلیون ها نفر در سراسر جهان وجود دارند که زندگی عالی خود را به صورت آفلاین انجام می دهند!

این لزوماً تعداد بازدید وب شما یا تعداد مشتریانی نیست که روی سایت فروش شما کلیک می کنند. نکته اصلی این نیست که 3 جلسه در هفته یا وبینار داشته باشید.

نه … هیچکدام از اینها

ماده اصلی که باید داشته باشید این است … پیشنهاد شما باید سود واقعی ، مقرون به صرفه و ماندگار را برای مشتری بالقوه شما فراهم کند. بدون آن ، شما قادر نخواهید بود که برای مدت طولانی به هر تلاش تجاری ادامه دهید. ممکن است در کوتاه مدت موفقیت هایی کسب کنید اما علاقه واقعی که توانایی پرداخت آنها را دارند ، ندارید. هیچ کاری انجام نمی دهید که شما را برای مدت طولانی روی زمین نگه دارد.

فرض کنید نوعی قرص ارائه می دهید که باعث بهبود سلامتی می شود. آیا خریدار می تواند با هزینه کمتری ، مزایای مشابه سلامتی را بصورت آفلاین دریافت کند؟ یا برخی از کرم های پوست معجزه گر چطور؟ آیا Walgreens چیزی را در اختیار دارد که کار را با هزینه کمتری انجام دهد؟

کاهش وزن زمینه دیگری است. من می دانم محصولی بصورت آنلاین که 49 دلار به علاوه حمل و نقل می فروشد ، یك شركت معروف MLM به آن پیشنهاد می دهد ، اما می توانید محصولی مانند آن را بصورت آفلاین و در Whole Food Market كه 12/95 دلار به فروش می رسد ، خریداری كنید! آیامنظور من را می فهمی؟ بیشتر فرصت های شبکه محصولاتی را می فروشند که بسیار گران هستند. آنها باید هزینه های زیادی را پرداخت کنند تا بتوانند به بسیاری از سطوح توزیع کنندگان در سازمان پرداخت کنند.

و این مشکل است. شرکت های شبکه سازی ایجاد شده اند ، به منظور هدایت همه این سطوح ، هزینه های محصول باید بسیار بیشتر از آن چیزی باشد که مردم می توانند در یک فروشگاه آجر و ملات پیدا کنند. این مسئله برای شما مشکل ساز می شود.

هنگامی که فرد شروع به بررسی هزینه کار در تجارت شما می کند ؛ متوجه شوید که آنها پول زیادی را شارژ می کنند و تیم شما را ترک می کنند. این بر میزان ماندگاری شما ، سپس درآمد شما و سپس شما نیز تأثیر می گذارد. شروع به جستجوی جای دیگر کنید.

بنابراین … هنگام اداره تجارت خود ، اگر از خود می پرسید که چرا مردم آنجا را ترک می کنند. این احتمال وجود دارد که آنها متوجه شوند محصولات یا خدماتی که شما ارائه می دهید را می توانید در جای دیگر با قیمت پایین تهیه کنید! اگر این ویژگی درست ، مقرون به صرفه و بادوام را ندارید ؛ شما قادر نخواهید بود شانس خود را حفظ کنید!

در واقع ، من فقط یک شرکت آنلاین می شناسم که در واقع محصول کمتری از آنچه در هر حالت آفلاین می توانید پیدا کنید ، دارد. این قطعاً یک سود پایدار به همراه دارد. اگر کنجکاو باشید می توانید برای من یک خط بیاندازید.

البته ، همه ما می دانیم که مردم سود بالایی از طریق شبکه ها کسب می کنند ، اما ؛ بدون استثنا ، آنها در فروش شانس خود بسیار خوب هستند. آنها تقریباً به اشتباه ، فروشنده فوق العاده ای هستند. اگر دوست دارید خوب بفروشید ، تبریک می گویم ، شما می توانید با بیشتر فرصت های شبکه به این مهم دست پیدا کنید.

آیا شما فوق العاده فروشنده هستید؟ اگر مثل اکثر ما هستید و از فروش متنفر هستید … باید چیزی را برای ارائه پیدا کنید که بی نظیر ، مقرون به صرفه باشد و از مزایای ماندگار برای چشم انداز شما باشد. اگر این کار را انجام دهید در درازمدت در وقت و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا