دنیای وب

آیا شما نیاز به شارژ مجدد تجارت خود دارید؟ بازاریابی آنلاین باعث رونق شما خواهد شد!

این که آیا شما یک تجارت آنلاین یا آفلاین دارید ، ایجاد یک م marketingلفه بازاریابی که از طریق بازاریابی اینترنتی برای یک کسب و کار آنلاین به وجود می آید ، در این دوره های فرضی که به طور فزاینده ای وجود دارد ، یک ضرورت است!

در واقع شگفت آور است. به لطف قدرت “جستجوی محلی” در موتورهای جستجو ، اینترنت در مقایسه با صفحات زرد در کمک به مصرف کنندگان آماده خرید در یافتن یک لوله کش محلی یا بنگاه املاک و مستغلات به همان راحتی که می توانند بارگیری MP3 یا کتابهای الکترونیکی برای فروش را پیدا کنند ، قدرت بیشتری دارد.

همچنین می توانید با برخی از استراتژی های هوشمند بازاریابی کسب و کار ، منجر به علاقه مندان به خود شوید. این کار ساده ای نیست اما سرمایه گذاری است که در بلندمدت نتیجه خواهد داد.

در اینجا موارد مهمی وجود دارد که شما باید برای ایجاد حضور گسترده در تجارت با بازاریابی اینترنتی آنلاین انجام دهید.

1) بر روی یک طاقچه واحد تمرکز کنید. می توانید کارهای مختلفی انجام دهید. به عنوان کارآفرین ، بسیاری از ما به این واقعیت جلب شده ایم که چیزهای زیادی در آتش وجود دارد. ممکن است خدمات دفترداری و لوله کشی داشته باشید. سعی نکنید با ترکیب این دو “پس انداز کنید”. مکانهای مختلف را به فعالیتهای مختلف اختصاص دهید.

2) دریابید که چگونه افراد به صورت آنلاین محصولات و خدمات شما را جستجو می کنند. به عنوان مثال ، فرض کنید شما در تجارت HVAC هستید و می دانید که نگهداری سالانه تجهیزات HVAC بسیار مهم است. خوب ، ممکن است مشتریان شما این موضوع را ندانند و بندرت به دنبال یک تکنسین برای کمک به آنها در حل این مشکل خواهند بود. واقعیت این است که احتمالاً افراد زیادی در آنجا هستند که به دنبال مواردی مانند “کولر من کار نمی کند” یا “چگونه کولر خود را تعمیر کنم” هستند. نکته اصلی که باید بخاطر بسپارید این است که شما می خواهید بدانید افراد به دنبال چه چیزی می گردند تا در هنگام جستجوی این اصطلاحات بتوانید پیدا شوید. اصطلاحاتی که افراد در موتورهای جستجو تایپ می کنند “کلمات کلیدی” نامیده می شوند. شما می خواهید سایت شما برای این کلمات کلیدی رتبه خوبی داشته باشد. برای یافتن کلمات کلیدی مورد استفاده در Google.com ، به Google.com بروید و “google keyword tool” را جستجو کنید – شما باید یک ابزار پیشنهاد کلمه کلیدی Google را پیدا کنید و می توانید ایده خود را درباره آنچه مردم جستجو می کنند بنویسید ، و Google پایگاه داده خود را جستجو می کند برای یافتن اصطلاحات مشابه Google به شما نشان می دهد که افراد در موتورهای جستجو کدام اصطلاحات را تایپ می کنند. همچنین می توانید ببینید که بسیاری از سایت های رقیب دیگر نیز برای این شرایط بهینه سازی می کنند.

3) در مورد کلمات کلیدی که می خواهید سایت خود را بهینه کنید تصمیم بگیرید و محتوای زیادی تولید کنید که شامل این کلمات کلیدی باشد. به منظور رتبه بندی خوب وب سایت خود ، به مقالات محتوای زیادی نیاز دارید. فراموش کنید که فقط یک سایت 5 یا 10 صفحه ای دارید. تنها راهی که این موارد به ترافیک می رسند این است که شخصی URL را مستقیماً در مرورگر وب خود تایپ کند یا با خرید تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک – که می تواند موثر باشد ، اما یادگیری آن نیز گران است. این یک استراتژی پیشرفته است. این مقاله به بازاریابی اینترنتی برای مشاغل اینترنتی با استفاده از استراتژی های بهینه سازی موتور جستجوگر متمرکز است. کلمات کلیدی را انتخاب کنید که تعداد جستجوی نسبتاً بالایی دارند اما وب سایت های رقیب کمی دارند. (با مراجعه به Google و نوشتن “کلید واژه” خود در “نقل قول ها” می توانید از سطح رقابت مطلع شوید. Google به شما خواهد گفت که 42300 سایت رقابتی وجود دارد – این رقابت شماست. هدف شما باید یافتن کلمات کلیدی با حداقل 1000 جستجو در ماه و کمتر از 50،000 باشد) سایت رقابتی. شما می توانید کلمات را با کمتر از 1000 جستجو در ماه انتخاب کنید ، اما اگر من این کار را انجام می دادم ، اطمینان حاصل می کنم که این سایت بسیار متمرکز است – مانند “HVAC repair Seattle، WA” یا “Cheap Quickbooks Virtual Bookkeeper.” این واقعیت که این افراد به وضوح به دنبال شما هستند باعث ارزش آن می شود سعی کنید به آنها کمک کنید تا شما را پیدا کنند ، حتی اگر تعداد آنها زیاد نباشد ، اینها فرصت هایی با کیفیت بالا هستند.

4) بنویسید ، بنویسید ، بنویسید. شما می خواهید برای شروع 20-50 مقاله برای سایت خود بنویسید ، سپس آن را در هر 3-7 روز با دادن محتوای جدید به “خلبان اتوماتیک” قرار دهید … اغلب اگر جایگاه شما بسیار رقابتی است. موتورهای جستجو دوست دارند با گذشت زمان شاهد رشد سایت باشند.

5) لینک ها را به سایت خود بازگردانید. داشتن پیوندهایی که از صفحات ارجاع با کیفیت بالا به سایت شما می آیند بسیار مهم است. این روزها می توانید سایت خود را از طریق منابع رایگان مختلفی از جمله رسانه “Web 2.0” مانند ezinearticles.com ، digg.com ، stumbleupon.com و غیره ارتقا دهید. این رسانه های اجتماعی شناخته شده است. شما باید تلاش کنید بیش از 40 پیوند به سایت خود و صفحات سایت خود داشته باشید. این ممکن است مدتی طول بکشد ، اما ارزش تلاش آن را دارد.

6) بر روی تبدیل صفحه تمرکز کنید. پس از مراجعه به سایت خود ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که بازدید کننده شما تجربه خوبی دارد. مهمترین کاری را که می خواهید بازدید کننده هنگام حضور در سایت شما انجام دهد در نظر بگیرید – آیا این تماس با شما ، پر کردن فرم اصلی ، وارد کردن نام و آدرس ایمیل آنها ، بازدید از صفحه فروش و خرید یک محصول است؟ شما باید درمورد کارهایی که آنها باید انجام دهند واضح باشد ، در غیر این صورت ، آنها هم نمی دانند. ذهن گیجی تسلیم می شود و می رود! آن را آسان و سرراست کنید.

وقتی صحبت از بازاریابی اینترنتی اینترنتی کسب و کار کوچک می شود ، این فقط نوک کوه یخ است. روش های زیادی وجود دارد که می توانید وب سایت خود را برای به دست آوردن بازدید ترفیع دهید ، و روشهای زیادی برای کسب درآمد از بازدیدکنندگان خود که می آیند وجود دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا