دنیای وب

آیا فرصت های بازاریابی چند سطحی موثر هستند؟

با وجود نوسانات اقتصادی ، مردم از کار کردن برای دیگران خسته شده اند ، نگران از دست دادن شغل خود ، بودجه کافی برای پرداخت صورتحساب یا نداشتن بودجه ذخیره برای این جایزه های گاه به گاه هستند. در نتیجه ، افراد به دنبال روشهای جایگزین برای کسب درآمد اضافی یا ایجاد روشی متفاوت برای زندگی هستند.

دیوید باخ ، نویسنده بهترین فروش میلیونر فروش اتوماتیک ، پیشنهاد می کند از طریق فروش مستقیم (بازاریابی چند سطحی) درآمد بیشتری کسب کند تا ثروت مالی را افزایش دهد. از این طریق آسانتر است مشاغل خانگی مبتنی بر اینترنت برخلاف روشهای سنتی MLM.

این تنها کارگرانی نیستند که به دنبال تغییر شرایط هستند بلکه دانشجویان ، مادران و افراد جویای کار نیز هستند. اگرچه مردم بیشتر می خواهند ، اما می خواهند شیوه زندگی خود را تغییر دهند ، اما چه عواملی مانع این کار می شود؟

اقتصاد رو به وخامت در حال حاضر بسیاری از مردم جهان را تحت تأثیر قرار داده است که آنها فهمیده اند که سودآورترین راه برای ایجاد ثروت و رفاه ، اقدام برای خودشان است. اما باید فهمید که 3٪ از مردم سالها پیش روی این موضوع کار می کردند و به همین دلیل آنها مشاغل خود را ایجاد کردند. اگر این شما نیستید ، شما در 97 درصد از جمعیت قرار دارید. با این حال شما می توانید این را تغییر دهید!

مشخص است که بیش از 200 میلیون نفر ظرف چند سال آینده یک تجارت کوچک را آغاز می کنند. چرا ، زیرا ثبات مالی و امنیت را بیش از نه تا پنج شغل فراهم می کند. تجارت کوچک ستون فقرات اقتصاد جهانی است. به همین ترتیب ، بسیاری از افراد در سه سال اول شکست خواهند خورد. این ممکن است درست باشد ، اما بهانه ای نیست که سعی کنید.

برای شما بسیار نادر است که در مورد مشاغل در حال تغییر زندگی توسط یک دوست یا یکی از اعضای خانواده در تماس یا تشویق شوید. بیشتر محتمل است از کسی که شما هرگز ملاقات نکرده اید یا جستجوهای خود را بصورت آنلاین انجام می دهد.

آنچه محققان به طور معمول در مثال اول می یابند یکی از موارد بسیاری است فرصت های بازاریابی چند سطحی (MLM) فروش لوسیون ، دوز ، قرص و تعطیلات. صرف نظر از محصول ، مدل تجاری در مورد چگونگی کسب درآمد جذاب ترین است. اگرچه ممکن است کمیسیون ها لزوماً عالی نباشند ، اما با گذشت زمان می توان ثروت ایجاد کرد. این نوع از فرصت ها است که به طور کلی افراد را به خود جلب می کند.

خیلی ها همیشه ایده کار کردن برای خودشان را دوست داشتند ، اما تلاش کرده اند تا ایده سودآوری را به وجود آورند. جای تعجب نیست ، هنگامی که فرصتی برای MLM ارائه می شود که مردم آماده امتحان کردن آن هستند ، اما فقط برای پیدا کردن رانندگی و رانندگی بعد از گذشت حدود 6 ماه محو می شود. این در درجه اول با خشک شدن نخ همراه است زیرا دوستان و خانواده از بین می روند.

همانطور که گفته شد ، مفاهیم پشت الگوی تجارت دریایی سالم و در نتیجه جذاب است ، اما راه رسیدن به رهبری یک مدرسه بسیار قدیمی است. ایجاد لیستی از دوستان و خانواده ، خریدن دفترچه راهنما ، تماسهای سرد ، ارسال افراد به وب سایت شرکت ، برگزاری مهمانی های خانگی و کنفرانس های هتل کار دشواری است. بیشتر شرکت های بازاریابی چند سطح هنوز هم به این روش کار می کنند.

یکی از راه های کسب و کار از طریق بازاریابی اینترنتی است. بسیاری از مردم در درجه اول از اینترنت برای خرید چیزهایی استفاده می کنند ، بنابراین چرا این امر را تغییر نمی دهند و یاد می گیرند که در عوض چگونه چیزها را می فروشیم. مردم از سراسر جهان ، از همه جنبه های زندگی و انواع سوابق تجاری می توانند بازاریاب آنلاین موفق شوند. فقط باید بدانید که چگونه این کار را انجام دهید.

بنابراین با جستجوی بیشتر ، اکنون تعدادی وب سایت پیدا می کنید که بازاریابی آنلاین را به عنوان روشی برای تولید درآمد و ثروت زیاد به دست می آورند. چه چیزی را انتخاب می کنید؟ کار واقعی چیست؟ مردم شک دارند و این جای تعجب ندارد. هیچ کس نمی خواهد از آن بهره ببرد.

نظر شما چیه؟ اگر بتوانید از این موضوع که استعفا کرده اید برای اجرای یک تجارت کوچک از خانه خود استعفا دهید ، کسب کنید ، به شما طیف وسیعی از تکنیک های بازاریابی آنلاین ارائه می شود تا به بازاریابی یک محصول یا خدمات و همچنین کسب فرصت های درآمد زایی کمک کند. چه می شود اگر شما می توانید تمام این موارد را با آنچه که به عنوان یک راه حل 3 در 1 شناخته می شود ، برای برآورده کردن نیازهای خود کشف کنید. بدون برنامه ای پنهان ، و با تعداد زیادی در یک مکان موجود ، می توانید مراحلی را که می خواهید بردارید برای کمک به شما در رسیدن به جایی که می خواهید تصمیم بگیرید.

شما به کتابهای الکترونیکی ، تکنیک های بازاریابی سئو ، بازاریابی ویدیویی ، ایجاد وب سایت ساده و موارد دیگر دسترسی خواهید داشت. اگرچه همه این موارد رایگان است ، اما شما می توانید از سیستم آموزشی کسب و کار آموزش الکترونیکی و بازاریابی اینترنتی که در یک سیستم ترکیب شده اند بهره مند شوید. این یک تجارت مجازی را از روز اول به صورت آنلاین فراهم می کند. یک قیف فروش خواهید داشت که می تواند از طرف شما بفروشد ، اخبار ، الک و انواع مختلفی را برای فروش بگذارد. شما متشکل از ذهنیت خود خواهید بود و حتی با رهبران ارشد بازاریابی نیز همکاری خواهید کرد تا با اشتیاق فراوان به نتایج عالی انگیزه دهید. همچنین می توانید از جامعه ای بهره مند شوید که می خواهد به شما کمک کند موفق شوید تا یک بازاریاب آنلاین موفق شوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مهارت های خود را از طریق سیستم یاد بگیرید و بازاریابی را به صورت آنلاین شروع کنید. شما قادر خواهید بود بدون ترک خانه خود به همه اینها برسید.

به یاد داشته باشید که استفاده از اینترنت به مردم در سراسر جهان و نه تنها جامعه محلی و خانواده شما می رسد. لازم نیست که با مدل تجاری بازاریابی چند سطحی “مدرسه قدیمی” شکسته ، مقابله کنید. البته انتخاب مورد نظر شماست.

اگر موفق شدید ، در مورد آنچه می توانید در اوقات فراغت خود انجام دهید ، فکر کنید. پس از روشن شدن ، شرکت اینترنتی هفت روز در هفته کار می کند – اما شما این کار را نمی کنید. این زیبایی در مورد مدل کسب و کار بازاریابی اینترنتی است. فقط یک سیستم عملکردی را دنبال کنید ، بخشی از جامعه رهبران باشید و با کار راحت در خانه خود یک تجارت را شروع کنید.

تسلط بر اینترنت واقعا راه خوبی برای استفاده از وقت و هزینه است.

اگر شما صاحب یک پروژه آجر و ملات هستید ، MLM به دنبال خانه است یا به دنبال آن است ایده کار در خانه کار کنیدسپس ، بازاریابی اینترنتی روشی هیجان انگیز برای انجام تجارت است.

نام من گری اوکس است و می دانم که همه ما می توانیم مشتاقانه منتظر انجام کارهای بهتر باشیم. ممکن است شرایط تغییر جهت و انجام کارهایی باشد که قبلاً انجام نداده اید ، اما همیشه در آرزوی خواب بودید. من یک وب سایت پر از اطلاعات دارم که بر شروع یک مشاغل خانگی ، بازاریابی یک تجارت و همچنین ارائه برخی از فرصت های مشاغل خانگی متمرکز است. من به مردم کمک می کنم تا درباره آینده و بهترین راه برای استفاده از وقت خود مثبت فکر کنند. من فکر می کنم مردم می توانند راهی برای ایده و چشم انداز پیدا کنند. همه ما قدرت کنترل زندگی خود را داریم ، اما بسیاری آن را نمی دانند یا چگونه.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا