دنیای وب

آیا محتوای آنلاین شما به نفع شماست یا مخالف شماست؟

امروز ، بازاریابی واقعاً حول محتوای آنلاین است.

بیشتر افراد هنگام جستجوی کار دیگر به دفترچه تلفن نمی دوند. در عوض ، آنها به دنبال کار آنلاین هستند. به علاوه ، آنها از دوستان خود به صورت آنلاین س askال می کنند و آنها قبل از انتخاب خرید خود ، تحقیقات زیادی را به صورت آنلاین انجام می دهند.

چه یک تجارت آنلاین داشته باشید و چه یک تجارت آفلاین ، اگر محتوای آنلاین شما ضعیف باشد ، تجارت شما نیز از این طریق در نظر گرفته خواهد شد.

اعتبار خود را بسازید

برای اطمینان از اینکه شهرت شما در اینترنت به خوبی نشان داده شده است ، از وبلاگ خود استفاده کنید ، روزنامه های سفید را به اشتراک بگذارید ، در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و موارد دیگر. هر نمایه رسانه اجتماعی را بهینه کنید و یک حساب کاربری راه اندازی نکنید مگر اینکه بخواهید حداقل هفتگی آن را به روز کنید.

من به دنبال رهبری فکر هستم

شناختن رهبران فکر در زمینه شما می تواند شما را ناراحت کند و شما را به یک رهبر تبدیل کند – بالاخره. رهبران اندیشه در صنعت خود را پیدا کرده و آنها را دنبال کنید ، در مورد وبلاگ آنها نظر دهید ، محتوای اصلی اهدا شده را ارسال کنید ، محصولات خود را مرور کنید و از آنها بخواهید محصولات خود را بازبینی کنند. در پادکست با آنها مصاحبه کنید. همان کاری را که باید انجام دهید انجام دهید تا عضوی از حلقه آنها شوید.

کار خود را درک کنید

همانطور که اعتبار خود را بالا می برید و با رهبران اندیشه درگیر می شوید ، شغل و تجارت خود را در نظر بگیرید. شما باید از درون و بیرون همه چیز را برای دانستن بدانید. به این ترتیب وقتی کسی س youالی از شما می پرسد ، شما با یک جواب خوب و “موسیقی متن” آماده استفاده می شوید ، منطقی است و نمایشی واقعی از آنچه شما انجام می دهید و آنچه که شما ایستاده اید است.

لیست های خود را بسازید

همیشه برای ایجاد لیست های Lead و مشتری تلاش کنید. لیست های ایمیل شما تفاوت بین موفقیت و عدم موفقیت در امر بازاریابی اینترنتی است. فرم ها یا لیست های ثبت نام خبرنامه را در محتوای خود و در وب سایت های خود به روشهایی تنظیم کنید که مخاطبان شما نمی توانند آن را رد کنند. علاوه بر این ، برای ایجاد روابط و ارائه اطلاعات ، با استفاده از لیست ها به طور مناسب ارزش ارائه دهید.

ایجاد جوامع

یکی از راه های ایجاد روابط ، ایجاد جوامع آنلاین از طریق بازاریابی محتوای خود است. استفاده از مطالب ، لیست ها و شبکه های رسانه های اجتماعی شخصی خود برای ایجاد جامعه ، امروزه یکی از م essentialلفه های اساسی بازاریابی محتوا است. زیرا فقط تولید محتوا کافی نیست. شما باید آن را برای مخاطبان خود نیز منتشر کنید.

سرانجام ، پذیرفتن اینكه بازاریابی محتوا امروزه یكی از م keyلفه های اصلی بازاریابی است ، به شما كمك می كند تا برنامه بازاریابی صحیحی را بدست آورید كه تجارت شما را به سمت جلو سوق دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا