دنیای وب

آیا می توانم فوری داشته باشم؟

بسیاری از بازاریاب های جدید پیروی از مراحل صحیح و کسب و کار آنلاین و اجرای آن را دشوار می دانند ، اکثر آنها برنامه بعد از برنامه ، سیستم بعد از سیستم را برای ماه ها یا حتی سالها با نتیجه ناچیز یا بدون نتیجه امتحان می کنند. یكی از دلایل اصلی عدم موفقیت و تلاش آنها این است كه آنها مربی ندارند و آنها كسی را ندارند كه بتوانند در مسیری كه باید از طریق هر مشكلی كه با آن روبرو شوند یا حمایت كنند ، راهنمایی كند.

شاید بتوانید از این طریق تماس بگیرید ، شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که به نظر می رسد قادر به پیشروی نیستید ، شاید به فکر گرفتن یک مربی باشید اما فکر می کنید که هزاران دلار برای شما هزینه خواهد کرد.

خوب،

دوباره فکر کنید برخی از برنامه های مشاوره یا آموزش برای شما هزاران دلار هزینه دارد. با این حال ، برخی از کارشناسان بازاریابی آنلاین کمک های شخصی خود را برای کمتر از آنچه فکر می کنید ارائه می دهند.

دوره ها و برنامه هایی وجود دارد که به طور کلی برای یک ماه یا چند هفته در دسترس است که مربی برای شروع کار آنلاین خود ، همه چیزهایی را که باید بدانید به شما نشان می دهد ، نشان می دهد و این دوره ها ممکن است بعضی اوقات کمتر از 300 دلار هزینه داشته باشد که کمتر از 1000 دلار باشد. علاوه بر این ، بسیاری از بازاریاب ها برنامه های پرداخت را ارائه می دهند که از طریق آنها می توانید هزینه های آموزش را در طی چند هفته یا ماه توزیع کنید تا این قیمت مناسب تر باشد.

بدیهی است که این دوره های با ارزش پایین به اندازه گران ترین دوره ها آموزنده نخواهد بود و مزایایی از گرانترین آنها وجود خواهد داشت که در ارزان ترین دوره ها در آن گنجانده نشده است ، اما شما هنوز هم همه چیزهایی را که باید بدانید در مورد چگونگی ایجاد و اداره یک تجارت آنلاین می آموزید. فایده اصلی دوره کم ارزش این است که معمولاً در مدت زمان کوتاه تری پیشنهاد می شود ، بنابراین می توانید خیلی زودتر شروع کنید. این امر به طور کلی بسیاری از افراد را به خود جلب می کند ، به خصوص افرادی که به دنبال شروع به کار درآوردن هرچه سریعتر هستند.

اگر همیشه تعجب کرده اید که آیا می توانید هزینه یک برنامه مربیگری یا آموزش را تحمل کنید ، حتماً نگاهی به اطراف خود بیندازید ، زیرا بازاریاب هایی وجود دارند که این خدمات را برای متناسب کردن تمام محدوده های بودجه و برآورده کردن همه شرایط ، از 10،000 دلار 12 ماهه برنامه ، تا یک برنامه مربیگری با بودجه کم برای 30 ارائه می دهند. یک روز ، یکی برای شما خواهد بود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا