دنیای وب

آیا می توانید مشتری رانندگی کنید؟


شما به عنوان یک مالک مشاغل کوچک ، به جذب و حفظ مشتریان جدید اعتماد می کنید. شما هر کاری از دستتان بر می آید انجام می دهید و فراتر از آنچه برای خوشحال کردن مشتریان خود ارائه می دهید ، خواهید رفت. فارغ از اینکه در کدام صنعت کار می کنید ، این مورد برای همه مشاغل کوچک اعمال می شود زیرا در آخر روز ، خواه سیب می فروشید یا خدمات تجاری ارائه می دهید ، از احترام خوبی برخوردار هستید. شما عاشق تجارت خود هستید بنابراین ایجاد گزینه ای برای جذب مشتری است. ؟ من گفتم بله. بعضی اوقات مجبورید مشتری ها را اخراج کنید یا تجارت با آنها را متوقف کنید.

آنها به شما پول نمی دهند. اگر بجای پرداخت به شما فاکتور برای آنها بفرستید ، مخصوصاً بعد از سرویس یا حمل و نقل. بنابراین آنها مشتری نیستند. آنها وقتی به شما پول می دهند مشتری هستند. اول از همه ، شما نباید گریه کنید مگر اینکه هزینه آن را پرداخت کنید. اما اگر مشتری به شما مبلغی پرداخت نکرد ، بعداً با او چانه بزنید. به چنین وضعیتی نرسید. بیایید آن زمان را صرف یافتن مشتریانی کنیم که به شما ، خدمات و شرکت شما احترام می گذارند.

آنها از شرایط و ضوابط شما پیروی نمی کنند. آنها از پذیرفتن شرایط و قوانین شما امتناع می ورزند و اصرار به انجام کارهای معمول دارند. شما را در برابر مسائل حقوقی باز می کند ارزش نگهداری مشتری را ندارد.

آنها با مدل کسب و کار شما متناسب نیستند. موارد بسیاری وجود دارد که مشتریان سعی می کنند قوانین شرکت شما را تغییر دهند. بگذارید به شما بگویم – شرکت های دیگری هستند که کارهای دیگری انجام می دهند و شما نیز باید همین کار را انجام دهید. شما مدل کسب و کار خود را می دانید و دلیل آن نیز تنظیم شده است. این به این دلیل است که شما می توانید تجارت خود را کنترل کنید و سود کسب کنید.

گفتند گران بودی. آنها قیمت شما را نمی پذیرند بنابراین شما قیمت خود را می فروشید تا در نتیجه نتوانید سود ببرید یا ضرر کنید. اگر در ابتدا دلسرد شوید ، آنها همیشه شما را هل می دهند. اگر آنها با قیمت شما موافق نیستند ، باید با شخص دیگری تماس بگیرند. شما باید شغل خود را حفظ کنید و اگر فقط خدمات خود را ارائه دهید دیگر شغلی وجود نخواهد داشت. ارزشش را ندارد

آنها به شما صدمه می زنند. شما باید در جای خود بایستید. و برخی از مشتریان سعی می کنند شما را شکست دهند تا به خواسته خود برسند. اگر در اولین سفارش مشاهده کردید که آنها شما را تعقیب می کنند تا به خواسته خود برسید ، سفارش را پر کنید و تجارت با آنها را متوقف کنید. این به سلامت روانی و تجارت شما آسیب می رساند. یک استراتژی خوب بازاریابی اجتماعی باعث افزایش مشتری شما می شود.

شما سزاوار مشتری های خوب هستید و آنها آنجا هستند. شخصی که برای کاری که انجام می دهید برای شما ارزش قائل است و برای آن هزینه می کند.
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا