دنیای وب

آیا می خواهید از هزینه واقعی شروع کار به صورت آنلاین بدانید؟

آیا می دانید شروع یک تجارت آنلاین در طولانی مدت نسبت به راه اندازی مشاغل سنتی هزینه کمتری دارد؟ شما چی فکر میکنید؟ خواندن خوب است

قبل از اینکه سفر زیبایی خود را در زمینه بازاریابی اینترنتی در سال 2000 شروع کنم ، داشتم فکر می کردم که هزینه راه اندازی کسب و کار اینترنتی برای من بسیار زیاد است و این تصور را داشتم که شروع به جستجو در منابع مالی کمی که دارم بسیار دشوار است ، بنابراین متوقف شوید رویا

بخاطر داشته باشید که اگر قصد راه اندازی مشاغل آنلاین از خانه را دارید ، احتمالاً وجه نقد محدودی دارید ، با این حال ، این دلیل نمی شود که از تصمیم خود برای راه اندازی مشاغل خانگی بصورت آنلاین عقب نشینی کنید. بنابراین چند سال بعد وقتی با مقاله ای در مورد نحوه شروع کار مواجه شدم ، بسیار سرگرم کننده بود. پیش از این ، این ایده این بود که حداقل یک بار در زمان تصدی خود مجبور شوید برای ادامه کار خود وام بگیرید. اما بعداً متوجه شدم که با شروع به گرفتن وام ، خود را در موقعیت بدی قرار می دهید که احتمال شکست شما را افزایش می دهد.

من فهمیدم که هزینه واقعی یک استارت آپ آنلاین با هزینه شرکتهای سنتی نیز متفاوت است.

حالا حقیقت واقعی؟

هزینه شروع کار چقدر است؟ با این ماشین حساب ساده راه اندازی سریع هزینه های خود را سریع تخمین بزنید. هزینه های شروع یک کار جدید را تخمین بزنید. گیج شده در مورد چقدر پول برای باز کردن کسب و کار نیاز دارید؟ رویکرد ساده و واقع گرایانه من برای شکستن این معما و برآورد هزینه های شروع کار جدید شما.

مقالات اصلی برآورد هزینه های شروع کار جدید. به خاطر داشته باشید که مشاغل کوچک مختلف ، انواع مختلفی از هزینه های شروع را دارند.

محاسبه هزینه های راه اندازی:

واقعا برای شروع کار خود به چه میزان پول نیاز دارید؟ با بازگشت به مثال قبلی ، فرض بر این است که شرکت نرم افزاری می خواهد پول بیشتری را برای این فناوری اختصاص دهد در حالی که فروشگاه حیوانات خانگی به چندین شیفت کارمند نیاز دارد ، این بدان معناست که دستمزدها هزینه بالاتری را متحمل می شوند. این مورد برای مشاغل اینترنتی کاملاً متفاوت است.

اما با زمان اندکی که کسب و کار آنلاین شما می تواند رشد کند و بیست و چهار ساعت در روز ، هفت روز در هفته با هزینه و هزینه کمتر یا بیشتر ، درآمد جانبی یا اصلی را تأمین کند.

اکنون اولین چیزی که قبل از شروع تجارت آنلاین خود باید به آن توجه کنید ، به آنچه دوست دارید فکر کنید – نیروی محرکه شما چیست؟ به چه چیزی علاقه مند یا خوب هستید؟ از خود می پرسید آیا مناطقی وجود دارد که بتوانید دانش ارزشمند خود را به اشتراک بگذارید که برای دیگران لذت بخش باشد؟ اگر بتوانید پاسخ صادقانه ای به خود بدهید ، می توانید بدانید که از کجا شروع کنید و این می تواند کار را برای شما آسان و مقرون به صرفه کند.

با انتخاب چیزی که بیشتر شما را تحت تأثیر قرار دهد این نکته در ذهن شما خواهد بود که شما مدت طولانی است که فعالیت خود را از طریق اینترنت آغاز می کنید ، این بدان معناست که هیچ کاری برای ثروتمند شدن سریع خود انجام نمی دهید ، زیرا کاملاً می دانید که هرچه زمان و تلاش بیشتری برای تجارت خود بگذارید ، در کوتاه مدت درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. یا طولانی مدت بسته به دسته مشاغلی که برای انجام آنلاین انتخاب می کنید.

سایر عواملی که باید به کار گرفته شوند عبارتند از:

وب سایت خود را ایجاد کنید:

ساده ترین و ساده ترین راه برای فعال سازی وب سایت شما این است که یک کارمند مستقل برای صرفه جویی در وقت این کار را انجام دهد تا شما انجام دهد ، اما مهم است که خودتان سایت خود را بسازید اگر شما مجبور باشید هر از گاهی به مرور تغییراتی در محتویات سایت خود ایجاد کنید ، این فرآیند به شما می دهد و یک هزینه اضافی در صورت من کسی را وادار کردم که این کار را برای شما انجام دهد.

ویرایشگرهای صفحه وب / HTML:

اگر می خواهید حضور طولانی مدت آنلاین داشته باشید ، باید بدانید که ویرایشگرهای صفحه وب چگونه کار می کنند.

نام دامنه را دریافت کنید:

بدست آوردن نام دامنه بسیار آسان و ارزان است ، سایت های زیادی برای ثبت دامنه در وب وجود دارند و بسته به اینکه از کدام ثبت کننده دامنه می خواهید استفاده کنید ، قیمت ها از 10 تا 13 دلار است.

شرکت میزبان خوب:

نیاز شما به دریافت خدمات میزبانی از یک شرکت / وب سایت میزبان بسیار زیاد است و تعداد زیادی از آنها نیز در وب وجود دارد. در اینجا توجه به این نکته بسیار مهم است که باید بسیار مراقب باشید تا یک شرکت میزبان بسیار معتبر و کاملاً سازگار انتخاب کنید زیرا هر سایت میزبانی زیر استاندارد باعث آسیب جدی می شود که ممکن است باعث شود بازی را به عنوان یک مبتدی یا مبتدی کنار بگذارید. نرخ های مختلفی از 4 تا 7 دلار در ماه وجود دارد ، شما باید در انتخاب خود در اینجا دقت کنید زیرا قیمت های ارزان قیمت گاهی اوقات آسیب بزرگی به شما وارد می کند ، در این حالت سعی کنید از بسته های میزبانی رایگان خودداری کنید.

بهینه سازی وب سایت:

بهینه سازی صفحات وب برای موتورهای جستجو برای ایجاد آگاهی بهتر از وب سایت شما برای بینندگان در سراسر جهان نیز بسیار مهم است. خدمات خوبی هنگام جستجوی وب در دسترس است و می تواند از 15 تا 45 دلار یا بیشتر باشد. این هزینه / هزینه باید اضافه شود.

تعمیر و نگهداری سایت:

به عنوان یک مبتدی در یک تجارت آنلاین ، لازم است بدانید که نظارت و نگهداری وب سایت ضروری است و نباید از آن غافل شد ، ممکن است خودتان نتوانید از پس آن برآیید ، بنابراین توصیه می شود کسی را بخواهید که وظیفه شما را برای شما انجام دهد زیرا یاد بگیرید که خودتان این کار را به مرور انجام دهید. شما به عنوان شروع به هزینه اضافه خواهید کرد.

بیشتر اوقات ، به دانشجویان سال اول و دوره متوسطه توصیه می شود که به عنوان یک شرکت وابسته در سایت های شبکه های وابسته مانند ClickBank ، PayDotCom ، LinkShare ، Commission Junction و بسیاری دیگر ثبت نام کنند. دلیل آن این است که باعث می شود آنها از چالش ها و گردهمایی های مربوط به ایجاد وب سایت خود ، یادگیری ویرایشگر HTML یا صفحه ، نگهداری وب سایت و غیره جلوگیری کنند. سایت های شبکه های وابسته با ارائه یک پیوند یا شناسه وابسته به شما که تبلیغات شما را به طور مستقیم به سایت های خود می رساند ، از همه مشاغل مراقبت می کنند ، آنها فروش را برای شما به پایان می رسانند و شما کاری نخواهید داشت جز نشستن و لذت بردن از کمیسیون های خود.

اما با گذشت زمان ، شما نیاز به گسترش تجارت آنلاین خود با ایجاد وب سایت خود و تهیه تمام نیازهای لازم دارید تا بتوانید حضور آنلاین بهتری داشته باشید. هزینه شروع کار آنلاین چقدر است؟ سخت کار کردن و پیروی از دستورالعمل ها معمولاً گزینه اصلی است. اما بهتر است اگر هوشمندانه فکر می کنید و کار می کنید ، به معنای استخدام خدمات است تا وقت بیشتری برای خود داشته باشید و از تجارت در اینترنت لذت ببرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا