دنیای وب

آیا می دانید چگونه به صورت آنلاین بازاریابی کنید؟ سعی کنید در یک دوره بازاریابی دیجیتال ثبت نام کنید

بسیاری از شهروندان تازه وارد که به بازاریاب های اینترنتی روی آورده اند معتقدند که اصول بازاریابی اینترنتی را درک می کنند ، اما بسیاری از آنها اشتباهاتی مهلک می کنند که می تواند نه تنها در رتبه بندی صفحات آنها در موتورهای جستجو تأثیر بگذارد بلکه به شهرت آنلاین آنها آسیب می رساند و باعث می شود مشتری های بالقوه نیز مضر باشند.

مشکل بیشتر بازاریابان آنلاین این است که آنها در اصول اولیه بازاریابی آموزش نمی بینند ، بنابراین برای آنها اینترنت کانال دیگری نیست که بتواند به یک دیدگاه جامع درباره ارتباطات بازاریابی اضافه شود ، بلکه به خودی خود جهانی می شود. از آنجا که کلمات وزوز مانند “SEO” و “کلمات کلیدی” به صورت محاوره ای در اینترنت غالب هستند ، بازاریاب های جدید آنها را بدون انتخاب درک اصولی از اصول بازاریابی آنلاین یا ارتباطات بازاریابی به معنای گسترده تر ، آنها را انتخاب کرده و سعی می کنند استراتژی های SEO را پیاده سازی کنند.

یک دوره خوب بازاریابی دیجیتال “چگونه می تواند” به طور موثر ارتباطات آنلاین و دیجیتال را مدیریت کند ، و همچنین باید بازاریابان آنلاین جدید راجع به راه های استفاده از فن آوری های دیجیتال به غیر از پر کردن کلید واژه ها و پیوندها ، فکر کند. برای استفاده از توان رسانه های جدید ، بازاریابان هوشمند می دانند که آنها باید با مشتری ارتباط برقرار کرده و تجربه ای را ارائه دهند که در آن مشتری به نوعی با تعامل با برند ارتباط برقرار کند.

محتوای بد آنلاین برای جذب مشاغل جدید کار چندانی نخواهد کرد و ممکن است در واقع به روابط با مشتریان موجود آسیب برساند. مدیریت ارتباطات آنلاین فقط با سایر کانالهای رسانه ای متفاوت است زیرا سطح جدیدی از ارتباط سریع و تعامل را نسبت به گذشته فراهم می کند. از آنجا که پخش تلویزیونی در دهه 1980 مانند Live Aid سعی در ایجاد حواشی و احساس مشارکت مخاطبان از طریق فناوری تلفن داشت ، این کار امروز با استفاده از اینترنت سریعتر انجام می شود. مخاطبان می توانند وقایع را در زمان واقعی مشاهده کنند و همزمان با وقوع رویدادها ، درگیر رفتار “گپ” شوند.

یک دوره خوب بازاریابی دیجیتال باید یک مرور کلی را درباره مکان بازاریابی آنلاین در اختیار بازاریابی گسترده تر قرار دهد و باید خلاصه ای از رفتار مصرف کننده و روندهای فعلی و آینده و سایتهای شبکه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک را ارائه دهد. شبکه های اجتماعی به جایی رسیده اند که می توانند بر سیاست های عمومی تأثیر بگذارند و شرکت های بزرگ را برای ایجاد نگرانی از تأثیر روزنامه نگاری شهروندان فراهم کنند.

دوره بازاریابی دیجیتال معمولاً ابزارهای مورد نیاز برای توسعه وب سایتها یا نوشتن کد برای استفاده آنلاین را ارائه نمی دهد. اینها مهارتهای فنی بسیار خوبی هستند که به بهترین نحو برای کسانی که مایلند زمان بسیار خوبی را برای یادگیری اختصاص دهند ، باقی مانده است. با این حال ، آنچه که دوره باید ارائه دهد ، درک درستی است که مصرف کنندگان به صورت آنلاین جستجو می کنند ، چگونگی سازماندهی اطلاعات برای مخاطبان آنلاین و عواملی که ممکن است خوانندگان را خاموش کند.

مردم وقت زیادی را در اینترنت می گذرانند و از طریق تلفن های همراه و iPod های خود تماس می گیرند و عموماً از طریق قدرت فن آوری دیجیتال روی فعالیت های تعاملی کار می کنند. مرورگرهای وب منفعل و به راحتی دستکاری نمی شوند. بازاریابانی که آنها را جذب می کنند ، فقط از تماس با وعده های دروغین برای ارسال پیام های تبلیغاتی بی ذهن و بدون تماس با پرس و جو خود ، خشمگین می شوند. خوانندگان می خواهند خواندن نسخه را با پیوندهای مربوطه در حد مناسب و یک صفحه روشن و شاد انجام دهند.

بازاریابی موفقیت آمیز اینترنتی یک مهارت به دست آمده است و دوره بازاریابی دیجیتال می تواند دانش و مهارت های اساسی را برای یک شروع عالی فراهم کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا