دنیای وب

آیا نویسندگان باید از YouTube برای بازاریابی کتاب استفاده کنند؟

در تاریخ بازاریابی ، مهمترین سایتهای بازاریابی سایتهایی هستند که بیشتر مردم را می توان یافت ، از جمله میدان شهر ، بازار ، ایستگاه قطار ، فرودگاه ، MySpace ، YouTube یا Twitter.

به عنوان مثال بیش از 75 میلیون فیلم در YouTube وجود دارد و وقتی این ویدیوها ویروسی می شوند ، میلیون ها بازدید در هر فیلم را ضبط می کند. در حالی که بسیاری از نویسندگان می دانند که چگونه از YouTube برای به اشتراک گذاشتن ویدیو با خانواده و دوستانشان استفاده کنند ، تعداد کمی از آنها می دانند که چگونه می توان از YouTube برای کسب درآمد ، بازاریابی خود ، برقراری ارتباط با مشتری ، رشد تجارت و فروش کتابهای بیشتر استفاده کرد.

من برای همه مشتریانم از YouTube به هر طریق ممکن استفاده می کنم. من واقعاً فرصت هایی را برای هر نوع مشتری ای که نمایندگی می کنم می بینم ، از جمله نویسندگان ، پزشکان ، وکلا ، کارآفرینان و حتی موسسات خیریه.

در واقع ، او از یوتیوب برای کمک به نجات Angel Acres Horse Haven در “10 نفر برتر” در یک مسابقه بازسازی یک میلیون دلاری پناهگاه حمایت شده توسط Zootoo ، وب سایتی برای دوستداران حیوانات و حیوانات خانگی استفاده کرد. به عنوان بخشی از تلاش های آنها ، از مایک بال پرسیدم که علاوه بر اینکه یک ستون نویس برنده جایزه است ، یک نوازنده برجسته نیز هست ، آیا می خواهد آهنگی را که می تواند در یک ویدیوی آنلاین و در اطلاعیه های خدمات عمومی استفاده شود ، بنویسد و ضبط کند. این آهنگ احساسی همراه با عکس های آنجل آکرس به آنها در کارزار رای گیری آنلاین کمک کرد.

مشتری دیگر ، آقای دیویی ، معلم مدرسه ای که از موسیقی برای آموزش ریاضیات ، علوم و تاریخ به کودکان استفاده می کند ، با فیلم خود موفقیت زیادی کسب کرد. این “فراکسیون آقای دوئی” نام دارد و در Teacher Tube ظاهر می شود و دقیقاً مانند YouTube است اما برای معلمان ، والدین و دانش آموزان در نظر گرفته شده است. ویدئوی “کسرها” که وی تبلیغ کرد هم اکنون با 567،000 بازدید ، یکی از ده ویدیوی پربازدید در تمام دوره های TeacherTube است. شما می دانید که وقتی بچه های مدرسه شما از خود معلم خودکار می خواهند چیزهای داغی هستید! قرار گرفتن در معرض فروش CD ، پوشش رسانه ای و سایر فرصت های جالب توجه آقای Doi و تعیین Kaas Records بود. آقای دیویی هنگام نوشتن این مقاله ، فیلمبرداری یک سری جدید از ویدیوها را به اتمام می رساند که استعداد موسیقی خود را با یک محصول جدید “ژانر کتاب” پیوند می دهد … او نمی تواند به شما بگوید که چیست اما نتیجه مستقیم آن ویدیو بود!

یکی دیگر از برنامه های ویدیویی YouTube بسیار موفق از طریق فیلم های پشتیبانی شده به عنوان بخشی از یک کمپین بازاریابی کتاب است. در تلاش برای جلب تبلیغات کتاب برای مشتریان نویسنده ام ، ما یک پیش نمایش کتاب درباره این کتاب خواهیم ساخت. پیش پرده کتاب از آن جهت شبیه فیلم پیش پرده فیلم است که به کسی امکان می دهد کتاب را هم از نظر بصری و هم از طریق صدا پیش نمایش کند. پیش پرده کتاب زندگی را به نمایش می گذارد و به خواننده بالقوه نگاهی پنهانی به مطالب می اندازد. سپس ما پیش نمایش تریلر این کتاب را در YouTube منتشر خواهیم کرد و … این بهترین قسمت است … ما برای نمایش بزرگتر آن را به بیش از 41 سایت ویدیویی آنلاین آنلاین اضافه می کنیم.

یکی از مزایای مهم تریلر کتاب این است که چگونه رتبه بندی موتور جستجو در وب سایت اصلی نویسنده را بهبود می بخشد ، کلمات کلیدی و عناوین با دقت انتخاب شده و ترافیک را به شما ارائه می دهد.

تریلر کتاب چگونه می تواند کمک کند؟ دو ماه پیش ، در خارج از بوستون با مقاله عالی یکی از نویسندگان من در کتاب The Patriot Ledger مواجه شدیم. ابتدا تصویری از نویسنده که کتاب خود را در دست دارد ، ارسال کردند. آنها به امضاهای کتاب آینده اشاره کردند که وی پس از تأیید این داستان از او خواسته بود ترتیب آنها را بدهد تا بتواند از روابط عمومی بهره مند شود.

دفتر همچنین شامل پیوند و عکس از فیلم ویدیویی است که ما برای YouTube تولید کرده ایم. بهترین قسمت؟ ABC-TV CH-7 مقاله و پیش نمایش کتاب را از بوستون تماشا کنید ، متوجه شوید که این یک داستان تصویری خوب است ، به خانه نویسنده بروید و داستان خود را راه اندازی کنید! این واقعاً حرف من را اثبات می کند که “روابط عمومی با روابط عمومی شروع می شود و هرچه بیشتر بدست آورید ، بیشتر می شوید!”

نمونه تریلرهای کتابی که ساخته ایم را می توان در کانال YouTube ارتباطات Westwind در زیر مشاهده کرد: [http://www.youtube.com/thebookpublicist]

در مورد YouTube ویژگی ها و خروجی های زیادی وجود دارد. اگر در استفاده از آن جدی هستید ، پیشنهاد می کنم کتاب جدیدی به نام چگونه با YouTube درآمد کسب کنیم ، توسط برد و دبرا شپ خریداری کنید. در این راهنمای بینشی ، نویسندگان از مراحل خاصی برای استفاده از قدرت YouTube برای سودآوری رونمایی می کنند. Schepps دستورالعمل های عمیق و قابل فهم در مورد همه چیز ، از فیلم برداری و بارگذاری فیلم گرفته تا جمع آوری کمک مالی و بازاریابی ، ایجاد پست و نحوه جلب توجه به فیلم های شما را ارائه می دهد.

آنها همچنین به شوخ طبعی معروف “آیا این ادغام می شود؟” ویدئویی که هزاران مشتری جدید را به وب سایت وی آورده است. شاید آن را دیده باشید. یک مرد با کت آزمایشگاهی ، همه چیز از غذا تا آیفون را در مخلوط کن خود مخلوط می کند که نشان می دهد یک مخلوط کن واقعا قدرتمند است. این کتاب با توصیه های ارزشمند و توصیه های عملی همراه است تا به خوانندگان شما اجازه دهد بیشترین درآمد ممکن را در YouTube کسب کنند.

یکی از مهمترین ویژگیهای چگونه می توان از طریق YouTube درآمد کسب کرد ، داستان موفقیت آمیز بازاریابان ویدئو است که از این سایت برای راه اندازی مشاغل مشاوره موفق استفاده کرده اند. یک داستان موفقیت مجزا از شرکت خودم در مورد آقای دیویی گرفته شده است ، که در بالا ذکر شد. نتیجه گیری: از کتاب ایجاد شده ویدیویی دریافت کنید و آن را فوراً در YouTube دریافت کنید و از آن برای تبلیغ آنلاین کتاب خود استفاده کنید. نمی توانید اشتباه کنید.

-پایان-

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا