دنیای وب

آیا هتل شما برای هزاران مسافر آماده است؟


قبل از رفتن ، ابتدا اطمینان حاصل کنید که ما در استفاده از اصطلاح “مسافر هزاره” در صفحه ای هستیم که در مورد آن صحبت می کنیم.
Millennials ، همچنین به عنوان نسل Y یا نسل بعدی شناخته می شود ، افرادی هستند که بین اوایل دهه 1980 و اوایل 2000 متولد شده اند. تخمین زده می شود که 20٪ مسافران جهانی تا سال 2020 320 سفر داشته باشند. آنها میلیون ها نفر هستند.
پیو در اینجا تعداد بسیار خوبی است! جای تعجب نیست که هتل ها با تمام وجود به آنها احترام می گذارند. اما آیا در تلاش های آنها ، هتل همان چیزی را دارد که Millennials می خواهد؟ آیا آنها حتی می دانند هزاران نفر به دنبال چه چیزی بوده اند؟
اگر مطمئن نیستید ، بگذارید چند نکته به شما بگویم
نکته شماره 1: فناوری قدرت آنهاست
فناوری ، مایه حیات هزاره ها تلقی می شود. مزایایی که بسیاری از ما خوب می دانیم – اینترنت ، Wi-Fi ، داده های تلفن همراه با سرعت بالا – برای سبک زندگی ما ضروری است.
این برای یک هتل به چه معناست؟
بر اساس یک گزارش ، نزدیک به 71٪ مسافران بالای هزار سال Wi-Fi رایگان را هنگام انتخاب هتل مهم می دانند. بنابراین هتل جوراب های خود را در می آورد و فناوری را روی آنها قرار می دهد. یا ممکن است به سراغ رقیب شما بروند و اتاقی را با آنها رزرو کنند.
نکته شماره 2: مردم هزاران سال است که عاشق تلفن های همراه پیشرفته هستند
“فناوری در دستان شما” عبارتی است که مردم هزاران سال از آن استقبال کرده اند. او ممکن است ساعتها بدون غذا و آب ، بدون بررسی تلفن قدرتمند خود راه برود. او کار می کند ، بازی می کند ، صحبت می کند ، شبکه می کند ، ایمیل می نویسد ، فیلم تماشا می کند و اکنون با تلفنش است. کارهای پیچیده تر مانند رزرو بلیط ، ترتیب هتل ها و پرداخت قبوض را می توان از طریق تلفن انجام داد.
این برای یک هتل به چه معناست؟
سرمایه گذاری در هتل سیار با فناوری پیشرفته ، از وب سایتی که متناسب با اندازه صفحه نمایش و سایر راه حل ها باشد ، بسیار مهم است. با پذیرش ده ها هزار بازدید کننده از دستگاه های تلفن همراه برای یافتن و رزرو هتل ، صنعت میزبان با سرمایه گذاری نکردن در یک وب سایت پاسخگو هزینه های زیادی را پرداخت می کند. همچنین می توانید با برنامه ریزی برای هتل خود ، کارهایی مانند تلفن ، پذیرش ، پرداخت و میزان اعتماد را ساده کنید.
نکته شماره 3: موجودات “اجتماعی” هزاره
نسل Y اغلب به دلیل فراهم آوردن شکلی از تعامل اجتماعی که والدین آنها ترجیح می دهند مورد انتقاد قرار می گیرد. آنها منزوی ، ناچیز و تا حدودی اجتماعی تلقی می شوند. اما واقعیت این است که هزاره تمایل به ارتباط با آنها دارد نه به روش معمول ما. دنیای اینترنت ، به ویژه رسانه های اجتماعی ، در صف مقدم زندگی اجتماعی آنها قرار دارد. Facebook ، Twitter ، WhatApp ، GChat و Snapchat مکانهایی هستند که در آن جمع می شوند ، به اشتراک می گذارند ، عکس آپلود می کنند ، مکالمه را شروع می کنند و جزئیات زندگی خود را به اشتراک می گذارند.
این برای یک هتل به چه معناست؟
با توجه به اینکه شبکه های اجتماعی یکی از بزرگترین بنیانگذاران زندگی هزاره است ، هتل ها باید تلاشی هماهنگ داشته باشند تا بتوانند در انواع کلیساها اقامت داشته باشند.در واقع ، آنها باید فراتر از صفحات فیس بوک و اینستاگرام باشند و یک جامعه آنلاین ایجاد کنند. با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید ، با آنها سازگار شوید ، مشکلات آنها را حل کنید و آنها را به ترک ایده دعوت کنید. یک پروفایل فعال در شبکه های اجتماعی اعتماد هزاره را القا می کند و در پایان ممکن است به شما یک لکه قهوه ای بخشد.
نکته شماره 4: مردم برای هزاران سال به نظرات دوستان خود اعتماد دارند
نسل Y افراد مشکوک زیادی دارد و آنها می توانند یک استراتژی بازاریابی را در فاصله یک مایلی پیدا کنند. به همین دلیل ، آنها برای جمع آوری اطلاعات سایت بسیار به “بررسی های جامعه” اعتماد می کنند. چه آنها در حال خرید تجهیزات جدید باشند و چه رستوران در این منطقه را امتحان می کنند ، متوجه خواهید شد که آنها قبل از تصمیم برای انجام کاری از ایده های خود صرف نظر می کنند. آنها آن را به عنوان یک منبع اطلاعاتی قابل اعتماد و قابل اعتماد می دانند. و می توانید 100٪ مطمئن باشید که آنها قبل از تصمیم به اقامت در مورد هتل اطلاعاتی را خواهند خواند.
این برای یک هتل به چه معناست؟
سعی نکنید از هزاره سرگردان محافظت یا فریب دهید. تمام ارائه های آنلاین شما (وب سایت ها ، وبلاگ ها ، پروفایل های شبکه های اجتماعی) باید اطلاعات دقیق به همراه تصاویر جدید را نشان دهند. اگر فروش یا تخفیف دارید ، این کلمات را سیاه و سفید قرار دهید. بازدیدکنندگان خود را تشویق کنید تا به شما اجازه دهند به یک سیستم عامل مانند Trip Advisor یا صفحه فیس بوک خود بازگردید. در صورت لزوم روند آنها را تشویق کنید. اگر بررسی بدی دریافت کردید ، برای مقابله با آن و حل اوضاع گام بردارید.
هزاران سال مردم انتظار ندارند که شما کامل باشید. با این حال ، آنها انتظار دارند شما شفاف و صادق باشید. نقص ها بخشی اجتناب ناپذیر از صنعت شما هستند و اگر تمام اقدامات لازم برای حل مشکل را انجام دهید ، بخشیده خواهید شد. در غیر این صورت ، در نهایت با یک تلاش بد برای یافتن جهان مواجه خواهید شد.
نکته شماره 5: هزاران نفر از آن لذت می برند
نسل Y نسبتاً تحت تأثیر مسئولیتهای داخلی قرار نگرفته است و بسیار پایان یافته است. اما بر خلاف گذشته ، نزدیک به 62 درصد از هزاران مسافر تعطیلات شرکتی خود را برای کاوش و کسب تجارب فرهنگی تمدید کرده اند.
این برای یک هتل به چه معناست؟
روزهایی که این دفتر خاص در اتاق نشیمن پاسخگوی “نیازهای تجاری” مسافران بود ، گذشته است. هزاره ها دوست ندارد در خانه اش کار کند. این نسلی است که وارد یک کافی شاپ می شود تا پشت کامپیوتر خود بنشیند و ساعت های طولانی کار کند. آنها دریافتند که مفهوم “فضای سوم” ، مستقل از خانه ها و دفاتر. آنها در حال طراحی یک اتاق نشیمن برای پذیرش این درخواست هستند ، بنابراین هنگام جستجوی مکانی برای کار مجبور نیستند زیاد سفر کنند.
نکته شماره 6: هزاران نفر به دنبال تجربیات واقعی هستند
هزاره ها علی رغم ظهور در دنیای سایبر ، به دنبال تجربه ای منحصر به فرد و معنادار در سفر هستند. آنها می خواهند برای خودشان بمانند و وقت خود را برای یادگیری چیزهای ارزشمند تلف نکنند.آنها به مراقبت از تپه ها با گردشگران بسنده نمی کنند ، بلکه می خواهند با مردم محلی ارتباط برقرار کنند و از غرق شدن در تجربه های مختلف فرهنگی لذت ببرند.
این برای یک هتل به چه معناست؟
بیاموزید که کوکی ها را در سرویس هایی که به مهمانان خود ارائه می دهید شکستن. به آنها تجربه ای واقعی ، متحول ، ارتباطی و در دسترس بدهید. آنها را در یک تور معمولی گشت و گذار که شهر را در گوشه آینه یا اتومبیل نشان می دهد ، نبرید. آنها را به ملاقات صنعتگران محلی ببرید ، نحوه نوشیدن لگن و زیر زمین را به آنها نشان دهید و آنها را به روشی جالب نشان دهید. این تنها راهی است که آنها می توانند به زندگی خود معنا و مفهوم واقعی بدهند و تجربیاتی را خلق کنند که تا آخر عمر گرامی خواهند داشت.
نمی توان انکار کرد که Millennial با تمام توان صنعت مهمان نوازی را رهبری می کند. آنها هم اکنون یک سوم مهمانان هتل های جهان را تشکیل می دهند و انتظار می رود تا سال 2020 به 50٪ افزایش یابد.
برای مطابقت با رشد تقاضا ، هتل ها باید تمایل به رشد و اختراع مجدد خود را نشان دهند. آنها باید از روش های سنتی دور شوند ، استراتژی های بازاریابی را دوباره بررسی کنند و یک تجربه منحصر به فرد Y را بهبود ببخشند.
علاوه بر این ، هتل از آنها پشتیبانی می کند. از طریق نوآوری در خدمات خود ، هتل همچنان در صنعت محبوب است و مجهز به پاسخگویی به تقاضای متغیر زمان است. صنعت پیش بینی می کند هزاران دامدار گاو باشد و با مراقبت از آنها ، هتل حداقل برای یک دهه رشد درآمد را تضمین می کند.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا