دنیای وب

آیا واقعاً برای کسب درآمد اینترنتی باید هزینه کنید؟ حقیقت در مورد مشاغل موفق آنلاین

زیبایی ایجاد یک تجارت آنلاین این است که شما می توانید با بودجه بسیار کم یا بدون بودجه شروع به کار کنید. بنابراین پاسخ این س isال وجود دارد: آیا برای پول درآوردن در اینترنت مجبور به صرف هزینه هستید منفی است. با این حال ، اگر هیچ استارتاپ نقدی ندارید ، باید زمان زیادی را برای شروع کار خود صرف کنید. در زیر ، من با شما به اشتراک می گذارم که چگونه می توانید از ابتدا شروع کنید و مقداری پول اولیه تولید کنید که سپس می توانید برای ایجاد یک تجارت آنلاین موفق برای خود سرمایه گذاری کنید.

چگونه می توان پول بذر تولید کرد

من این سرمایه پول بذر را می نامم زیرا این پول صرفاً برای استفاده شخصی شما نخواهد بود بلکه برای سرمایه گذاری / کاشت در تجارت آنلاین شما خواهد بود تا بعداً بتوانید پاداش های سودآورتری بدست آورید. حقیقت این است که شما می خواهید یک تجارت اینترنتی موفق داشته باشید اما پولی برای سرمایه گذاری ندارید. بنابراین شما باید آن پول را به جایی برسانید.

برای بدست آوردن مقداری پول اولیه ، توصیه می کنم کار مستقل انجام دهید. کارهایی که می توانید انجام دهید شامل: نوشتن محتوا ، طراحی گرافیک ، کدگذاری ، خدمات به مشتری ، ورود داده ، مبالغ صوتی یا تصویری است. می توانید برای وب سایت هایی مانند iwriter.com ، rentacoder.com ، Fiverr.com ، odesk.com و elance.com به صورت رایگان ثبت نام کنید و در مشاغل پیشنهاد دهید. در مراحل اولیه ، ممکن است لازم باشد برخی خدمات رایگان ارائه دهید تا درباره کسب و کار خود بررسی کنید. پس از بررسی های عالی ، مشاغل زیادی پیدا خواهید کرد که به شما امکان می دهد پول اولیه خود را افزایش دهید.

سرمایه اولیه خود را برای رشد یک تجارت آنلاین موفق سرمایه گذاری کنید

پس از دریافت مقداری پول نقد اولیه ، می توانید مشاغلی را شروع کنید که در آن دیگر مجبور نیستید برای پول صرفه جویی کنید. انجام یک کار مستقل می تواند هزینه خوبی را پرداخت کند ، اما بسیار شبیه یک کار آفلاین است که هر زمان کار می کنید حقوق دریافت می کنید. از این بدتر ، شما باید به مهلت های دقیق پایبند باشید در غیر این صورت مشتریانی ناراضی خواهید داشت که نظرات منفی درباره خدمات شما ارائه می دهند.

بنابراین ، سرمایه گذاری پول اولیه خود برای ایجاد مشاغل خودکار و خودکار بسیار حیاتی است. ابتدا باید بازاری را برای ورود انتخاب کنید. می توانید خودتان تحقیق کنید یا اینکه می توانید با پول اولیه خود به شخصی پول پرداخت کنید تا این کار را انجام دهد. وقتی سود بالقوه ای برای یک سود بزرگ پیدا کنید ، سرمایه گذاری بعدی شما نام دامنه و میزبانی خواهد بود.

اگر در زمینه بازاریابی تازه وارد هستید ، می توانید ایجاد وب سایت خود را نیز برون سپاری کرده و فروش خود را نیز هدایت کنید. پس از به وجود آمدن همه این موارد ، می توانید شروع به هدایت ترافیک به سمت قیف خود ، آزمایش و تغییر دهید. به این ترتیب است که شما یک تجارت موفق بازاریابی اینترنتی را از ابتدا ایجاد می کنید حتی اگر پول شروع کار را نداشته باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا