دنیای وب

آیا واقعاً می توانید ایالات متحده آمریکا را به صورت رایگان برای ورود به یک قرعه کشی آنلاین برنده شوید؟

از آنجا که برگزاری مسابقات قرعه کشی آنلاین در بین بازاریابان در ایالات متحده بیشتر و بیشتر محبوب شده است ، یافتن هزاران مسابقه بصورت آنلاین امکان پذیر است. با توجه به این تعداد شانس برای بردن چیزی ، ممکن است از خود بپرسید آیا راهی برای شرکت در مسابقات رایگان وجود دارد تا به طور منظم وارد مسابقات شوید و شانس خوبی برای برنده شدن جوایز ارزشمند داشته باشید.

خوب ، افرادی هستند که هر روز چند ساعت وقت می گذرانند و مرتباً کتک می زنند. برای عضویت در این گروه از برندگان ، انجام کارها به طور موثر ضروری است. بنابراین در اینجا چند نکته در مورد چگونگی دستیابی به موفقیت آورده شده است.

شرکت در قرعه کشی رایگان یک بازی اعداد است. هرچه مسابقات بیشتری وارد شوید ، شانس برنده شدن در یک چیز بیشتر است. اول از همه ، شما باید یک یا چند فهرست قرعه کشی را پیدا کنید. این در وقت شما صرفه جویی می کند زیرا جستجوی دستی قرعه کشی در Google می تواند زمانبر باشد.

وقتی صحبت از اعداد می شود ، به یاد داشته باشید که موفقیت فقط ورود به بیشترین تعداد مسابقات ممکن نیست. در حالی که برخی فقط یک بار ورود را مجاز می دانند ، بسیاری از آنها به شما امکان می دهند چندین بار به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال ، مسابقاتی وجود دارد که امکان ثبت نام روزانه ، هفتگی یا ماهانه را دارند. از آن استفاده کنید و تا آنجا که ممکن است هر چند بار وارد شوید تا شانس خود را برای برنده شدن جایزه افزایش دهید ، مخصوصاً اگر واقعاً می خواهید جایزه را بگیرید. برای جلوگیری از استثنای تعداد بیشتری از ورودی های مجاز ، درباره فعالیت خود یادداشت برداری کنید یا از فهرست فهرست بازیهایی استفاده کنید که به طور خودکار فعالیت شما را ردیابی می کند و مسابقات را در زمان مجاز بودن ورود به شما نشان می دهد.

از آنجا که در مسابقات بی شماری شرکت خواهید کرد ، در خواهید یافت که بیشتر سازمان دهندگان مسابقه به مجوز شما نیاز دارند تا گاه به گاه برای شما یک خبرنامه ارسال کنند. در نتیجه تعداد زیادی پیام در صندوق ورودی شما ایجاد می شود. به همین دلیل ، شما باید یک حساب ایمیل جداگانه برای این کار ایجاد کنید. من Gmail را توصیه می کنم زیرا می تواند به طور خودکار ایمیل های انبوه (خبرنامه ها) و ایمیل های معمولی (که می تواند حاوی پیام هایی در مورد درآمد شما باشد) را از هم جدا کند.

دانستن شانس دقیق برنده شدن دشوار است زیرا هیچ کس نمی داند چند نفر قبل از پایان مهلت در مسابقه شرکت می کنند. بنابراین ، او با ارزش های مختلف جایزه به قرعه کشی پرداخت. آنها اغلب برنده جوایز کوچک می شوند زیرا به سادگی به اندازه جوایز با ارزش تر ، رقبایی را جذب نمی کنند. با این حال ، اضافه کردن برخی از جوایز با ارزش بالا به ترکیب شما هرگز ایده بدی نیست. چه کسی می داند ، بعد از مدتی ممکن است یکی از آنها را برنده شوید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا