دنیای وب

آیا وب سایت شما از “قانون بازاریابی آهن” پیروی می کند؟

بسیاری از وب سایت ها سهواً “قانون آهنین” بازاریابی را نادیده می گیرند. آنها با توضیح ویژگیهای مربوط به شرکت شروع می کنند ، به عنوان مثال مدت زمانی که آنها کار خود را صرف کرده اند ، محل کارشان به چه شکل است و غیره حقیقت این است که بیشتر بازدید کنندگان وب سایت شما نمی توانند ویژگی های شرکت شما را غنی سازی کنند! مهمترین چیزی که برای آنها مهم است WIIFM است.

WIIFM مخفف “آنچه در من است” است. این “قانون بازاریابی آهن” است. مگر در مواردی که بازدید کنندگان سایت شما بتوانند به سرعت ببینند کار شما برای آنها چه کاری را انجام می دهد ، آنها معمولاً به سرعت معمولاً در عرض چند ثانیه ناپدید می شوند. پس از ترک ، ممکن است هرگز برنگردند.

WIIFM – “آنچه در آن است برای من”. آیا واقعاً خیلی خودخواه هستیم؟ خوب بله ، من می ترسم که هستیم. خواهش می کنم احساس گناه نکنید – این فقط راهی است که ما سخت می خواهیم. مطمئناً ، فراتر از آن ، ما به دیگران اهمیت می دهیم. اما قبل از هر چیز ما نگران چگونگی ماندن و پیشرفت هستیم. این منطق تکاملی ساده است.

اگر می خواهید بازدید کننده در وب سایت شما باقی بماند ، باید به “قانون بازاریابی آهن” توجه کنید. شما باید WIIFM را به بازدید کنندگان خود بدهید – “آنچه در آن است برای من”. اما طنز این است که: “من” نباید شما باشم (یعنی ساختمانهای شما و غیره). آنها باید آنها باشند – بازدید کنندگان شما.

شما باید خود را در کفش بازدید کنندگان خود قرار دهید ، آنچه به آنها اهمیت می دهد ، چه چیزی ممکن است بخواهند و چگونه می توانید به آنها کمک کنید.

اکثر شرکت ها نگران دریافت “ترافیک هدفمند” (به عنوان مثال مشتریان بالقوه به سایت های خود) از طریق بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و سایر موارد هوشمند هستند. و این مهم است – واقعاً خیلی مهم.

اما اگر بیشتر مشتریان بالقوه شما طی چند ثانیه وب سایت شما را ترک می کنند ، آیا این کمی احمقانه نیست؟ (و همه ما هم این کار را کردیم ، من هم!) آیا این مثل پر کردن یک سطل آب نیست … تمام سوراخ های کف آن تمام می شود؟

این علم موشک نیست! ما فقط باید بازدیدکنندگان وب سایت خود را از مزایای انجام کار با ما نشان دهیم. و ما باید این کار را به روشی جالب و جالب انجام دهیم.

در صورت امکان ، ما باید سایت های خود را با “هدایای رایگان” بسته بندی کنیم ، تا بازدید کنندگان از فوری آن بهره مند شوند. یکی از با ارزش ترین هدایا ، اطلاعات رایگان شما در اختیار بازدید کنندگان خود است که به آنها کمک می کند.

من از دیدن وب سایتهایی که ده برابر باهوش تر از من ساخته شده اند و متعجب می شوند ، متعجب می شوم … اما محکوم به شکست هستم زیرا آنها “قانون بازاریابی آهن” را شکستند – WIIFM ، “What In It for Me”.

اغلب موفقیت آمیز فقط تغییر فوکوس و برخی از تنظیمات در وب سایت شما طول می کشد. اگر WIIFM را نادیده بگیرید ، بدترین دشمن شما خواهد شد. اگر توجه کنید ، او بهترین دوست شما خواهد بود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا