دنیای وب

آیا وب سایت شما نیاز به نظارت دارد؟


“اگر نمی دانید کجا می روید ، راهی وجود دارد که شما را به آنجا برساند” – لوئیس کارول ، آلیس در سرزمین عجایب به شما می گوید. نظارت بر وب سایت به شما می گوید که کجا هستید و شما را در مسیر درست موفقیت قرار می دهد! نحوه تجزیه و تحلیل و دسته بندی صفحات جستجو توسط گوگل در وب سایت شما بسیار تغییر کرده است. شما باید بدانید مشکل شما کجاست و اکنون آن را برطرف کنید. یکی از مواردی که باید در نظر بگیرید تجربه کاربری / رابط کاربری است که وب سایت شما ارائه می دهد. با عناصر ساده مانند نداشتن وب سایت امن با گواهی SSL تأیید کنید. با این حال ، حتی اگر تلاش زیادی برای ایجاد یک فضای داخلی خوب انجام دهید ، به شانس شما برای کسب رتبه برتر آسیب می رساند. اگر وب سایت شما با تلفن های همراه سازگار نیست ، Google وب سایت شما را با آخرین استانداردها نظارت نمی کند. تاثیر رقابت خود را درک کنید. چقدر باید بر سایت نظارت کرد؟ نتایج از ابتدا تا آخرین صفحه بسیار عمیق هستند و همه عناصر مورد استفاده برای ایجاد یک وب سایت را در هر صفحه بررسی کنید. این بدان معناست که همه کد فقط به متا برچسب ها ، ALT ، عناوین و غیره نگاه نمی کند. در اینجا یک تحلیل عمیق است: اطلاعات موفقیت جهانی
رتبه بندی جهانی
شماره ملی
شماره تأیید دسته
کلیدهای UI و UX
فراخوانی برای اقدام
موبایل دوستانه؟
نمای داخلی را بخوانید (در صفحه)
تمرکز بر کلمات
ساختار URL
برچسب ها برچسب ها
تعریف META
برچسب ها OG (باز کردن تصویر)
برچسب ها بهار (H1 – H6)
محتوا (تعداد کلمات و غیره)
پیوندهای داخلی و پیوندهای لنگر (ساختار پیوند)
نام تصویر پیشرفته و برچسب ALT
حذف صفحه (robots.txt)
نقشه سایت (sitemap.xml)
آدرس بازگشت (301 ، 302 ، www / non-www)
محتوای تکراری
پیوند بد
کد را بررسی کنید
سرعت صفحه (CSS ، JS ، Caching ، اندازه تصویر)
تنظیمات SSL (http در مقابل https) تجزیه و تحلیل نتایج کلی (صفحه از دست رفته)
پیوند بعدی
پیوند دامنه های ریشه
قدرت و اعتماد به نفس
زبان اجتماعی
پیوندهای متناقض را مقایسه کنید
مشاهده و دسترسی به رسانه های اجتماعی در اینجا برخی از جزئیات در مورد اعتبار سنجی چیست: اطلاعات موفقیت جهانی
اینها نشان دهنده سلامت ، دسترسی و حافظه وب سایت شما در مقایسه با سایر وب سایت ها در سراسر جهان ، در سراسر کشورها و صنایع خاص است.
رتبه بندی حسابرسی تجزیه و تحلیل رتبه وب سایت شما برای کلمات کلیدی و عبارات است. این کنترل را می توان با بررسی اولویت در مواردی که تعداد رقبا بررسی می شود ، تمدید کرد. یک عنصر کنترل دیگر می تواند تعداد کلمات کلیدی و عبارات وب سایت را که در 5 مکان اول در جستجو در مقایسه با 20 یا 50 مکان بعدی رتبه اول را دارد ، تجزیه و تحلیل کند. کمک می کند تا زمان بیشتری برای بهینه سازی اولویت ها> 10. UI و UX پیدا کنید
UI = رابط کاربری و UX = تجربه کاربری. این یک تجزیه و تحلیل آماری مستقیم نیست ، اما داشتن رابط و رابط کاربری خوب و احساس می تواند منجر به تجربه کاربری بهتر شود.البته این یکی از عناصر رابط کاربری خوب است که تجربه کاربری خوبی را ارائه می دهد. Call to Actions ، یک خواننده مقاله خوب و یک وب سایت دوستدار تلفن همراه و نام چند نفر از آنها. این مهم است زیرا موتورهای جستجو می توانند سفارشات کاربران را اندازه گیری کنند. اگر بازدیدکنندگان پس از جستجوی کلمات کلیدی یا عبارات در یک وب سایت خاص به دلیل رابط کاربری خوب و UX رضایت داشته باشند ، هرگز به موتورهای جستجو باز نخواهند گشت. به احتمال زیاد آنها با خرید محصولات مسئولیت سایت را بر عهده خواهند گرفت. این امر منجر به درآمد بیشتری برای صاحبان وب سایت ها نسبت به وب سایت های بدون UI و UX ضعیف می شود. وب سایت هایی که تجربه کاربری خوبی دارند ، رتبه بالاتری خواهند داشت. نمای داخلی (در صفحه)
تجزیه و تحلیل محتوا بخش مهمی از تجزیه و تحلیل کامل وب سایت است. این برای همه چیزهایی که در وب سایت شما یافت می شود صادق است. ردیابی کلمات کلیدی توانایی شما را در شناسایی و هدف قرار دادن کلمات کلیدی که افراد برای یافتن صفحه شما استفاده می کنند ، تجزیه و تحلیل می کند. کبد خوب در اینجا متوقف نمی شود. برای تعیین کیفیت محتوا با اندازه گیری تعداد کلمات مرتبط در یک متن ، با استفاده از اطلاعات معتبر META (مفقود شده) اطلاعات META مانند توضیحات META ، تصاویر ، برچسب های ALT ، پیوندهای داخلی و غیره. و در نهایت ، آیا این صفحه آماده تعامل خوب با شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر است؟
تجزیه و تحلیل فنی به اندازه وضعیت ترافیک وب سایت اهمیت دارد زیرا اگر موتورهای جستجو نتوانند سایت را به درستی مشخص کنند ، محتوا و معنای سایت را درک نمی کنند. موتور جستجوی گوگل زمان زیادی برای صادرات وب سایت ها ندارد. Google Bot فقط به صفحات خاصی در یک وب سایت اشاره می کند. Analytics یک نگاه عمیق به وب سایت شما می اندازد تا به شما کمک کند تعیین کنید کدام صفحات باید فهرست بندی شوند و کدام صفحات باید از لیست حذف شوند. بررسی پیوندهای شکسته برای جلوگیری از دسترسی افراد دارای خطا به صفحه مهم است. رسیدن به صفحه ای با خطا با کلیک روی پیوند خراب می تواند باعث نارضایتی و سرخوردگی کاربر شود. اگر کاربر به صفحه نتایج موتور جستجو بازگردد و جستجویی دیگر انجام دهد ، گوگل این رفتار را به عنوان علامت بد کاربر ارزیابی می کند. تجزیه و تحلیل نظرسنجی کلی (صفحه ناشناخته است)
اینترنت “اینترنت” است! شبکه بزرگی از پیوندها که از یک صفحه وب به صفحه دیگر اشاره می کند. اما ارتباط یک شمشیر دو لبه است. اتصال دو منبع مهم است. در این مورد ، ارزش بالاتری را برای کاربران و موتورهای جستجو و رتبه بندی به ارمغان می آورد. این مطالعه همه پیوندهای ورودی در مورد ارزش آنها به صفحه وب و میزان مسمومیت احتمالی را تأیید می کند. این امر اعتماد و قابلیت اطمینان یک صفحه خاص را مشخص می کند. هنگامی که پیوند بالا ایجاد شد ، می تواند توسط موتورهای جستجو به عنوان هرزنامه در نظر گرفته شود. نظارت عمیق و عمیق تمام اطلاعات مربوط به وب سایت شما را در قالب گزارشات دقیق ارائه می دهد. این گزارش الزامات لازم برای وب سایت شما را برای کسب جوایز برتر راهنمایی می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا