دنیای وب

آیا پروژه کوچک شما می تواند روی iPad اجرا شود؟

طوفان آیپد آرام شده و مردم را به فکر فرو برد که چقدر می توانند از آن بیشترین بهره را ببرند. شکی نیست که iPad یک بسته برنامه جذاب ، کوچک اما قدرتمند است. این قطعاً از صاحبان مشاغل کوچک پشتیبانی می کند تا تجارت خود را به مرحله بعد برسانند. مدیر عامل شرکت اپل ، استیو جابز ، می گوید iPad جای خالی نوت بوک های شبکه را پر می کند. اما نیاز ساعت “چگونه iPad می تواند به مشاغل کوچک کمک کند؟”

آیپد مبتنی بر iPod به دلیل صفحه نمایش بزرگ ، قابلیت تایپ خوبی را ارائه می دهد. iPad قادر به اجرای همه 140،000 برنامه ای است که iPod یا iPhone می تواند اجرا کند! با تشکر از این ویژگی های شگفت انگیز که بسیار خوب کار می کنند ، iPad به ‘سیب چشم’ تبدیل شده است. این برای پرسنل فروش ، که نیاز به ارائه سخنرانی از طریق ارائه پاورپوینت دارند و دموی محصول را فقط با انگشتان خود دستکاری می کنند ، بسیار مفید است! شگفت آور نیست؟ اگر لازم است نگاهی به مراحل کسب و کار خود بیندازید ، iPad به شما کمک می کند! IPad در مورد سلامت سرور ، آمار ترافیک وب سایت ، شاخص های فروش و شماره های مالی به شما می گوید.

تعداد کمی ویژگی iPad برای بهبود تجارت وجود دارد. IPad قطعاً از پتانسیل تجاری بالایی برخوردار است. به همین دلیل است که تمام دنیای علاقه مندان به گوشی های هوشمند اینقدر جزمگونه از iPad iPad پیروی می کنند.

1 بسازاین یک ویژگی منحصر به فرد iPad است که برای اهداف تجاری استفاده می شود. خود اپل مطمئن است که این ویژگی به بازار وارد می شود. خبری موثق و قابل اعتمادتر از این نیست! اپل ساعت ها و پول صرف تولید ویژگی هایی از این دست برای رونق کسب و کار کرده است.

2 برو دوکویژگی IPad به شما امکان می دهد فایلهای Google Docs را بدون اینترنت مشاهده کنید. این عملکرد بسیار به شما در سفر کمک می کند. در صورت عدم اتصال به اینترنت ، این امر به شما کمک می کند.

3. همچنین صفحات گسترده Microsoft Excel را باز و اصلاح کرده و صفحات گسترده را به صورت شماره 099 یا فایل PDF ارسال می کنید. Numbers به ​​شما امکان می دهد از طریق iTunes فایلهای صفحه گسترده را بین سیستمهای iPad و Windows / Mac به اشتراک بگذارید.

4- ویژگی drop box نتایج بسیار خوبی را برای مهندسان به ارمغان می آورد. دراپ باکس قصد دارد اطلاعات مهم را در میان همه این مهندسان به اشتراک بگذارد. Dropbox به ما امکان می دهد فایلها را با استفاده از چندین سیستم عامل با چندین کاربر به اشتراک بگذاریم.

5. برنامه iPadوال استریت ژورنال برای چندرسانه ای مورد استفاده قرار گرفت. این ویژگی به شما امکان می دهد اخبار کسب و کار را به روز کنید. فیلم ها و نمایش های اسلاید برای مشاهده رایگان ، و همچنین داده های بازار و لیست سهام سفارشی ، در دسترس هستند.

6. برنامه های Desktop Connect اتصال Windows Remote Desktop را به شما ارائه می دهند.

7. پروازهای KAYAK مفیدترین ویژگی برای کارکنانی است که بیشتر اوقات سفر می کنند. این ویژگی شکل گیری مورد نیاز در پرواز مناسب ، قیمت مناسب ، زمان دقیق و حتی قیمت را ارائه می دهد.

فکر نمی کنید ویژگی های گفته شده در بالا به شما کمک می کند از نظر مذهبی کسب و کار خود را تقویت کنید؟ اکنون مردم واقعاً در حال بررسی محصولات اپل هستند که این سوال در چهره آنها وجود دارد “بعدی دیگر؟” سیب مبارکی مانند لارکی که پرها را یکی یکی در کلاه خود می گذارد! روزهایی که کسب و کار برای تأمین برق وسایل سنگین وزن و وسایل بزرگ استفاده می کردند ، گذشته است. اکنون iPad جداول را برگردانده است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا