دنیای وب

آیا کارمندان باید کارمندان عالی استخدام کنند یا فروش برگشتی را انجام دهند؟


اکثر تحلیلگران می دانند که آنها باید بازاریابی خود را از طریق دیجیتال مارکتینگ بهبود بخشند ، ترافیک شبکه های اجتماعی را جذب کنند و وب سایت خود را به روز کنند. همه اینها برای موفقیت در درد مزمن کمر مهم هستند. برای رسیدن به این هدف ، فروشندگان باید تعیین کنند که دلارهای ارزشمند خود را چگونه و چه زمانی خرج می کنند. این همیشه منجر به س questionsالاتی در مورد کمک به کارمندان ، تلاش برای استفاده از منابع داخلی بی تجربه یا تهدید شرکت بیمه می شود. بیایید به این سه گزینه نگاهی بیندازیم.
گزینه 1 – از دوستی که تحصیلات خود را به پایان رسانده استفاده کنید: این یک فعالیت نادر است که در اکثر آژانس ها امکان پذیر است و یکی از گران ترین گزینه هایی است که می توانند انتخاب کنند. به نظر می رسد که چمدان سنگین بیش از 50 هزار دلار در سال هزینه دارد و فارغ التحصیل اخیر “احمق است ، که نمی داند”. این منابع بی تجربه باید توسعه وب سایت ، پوشش بیمه ، بازاریابی شبکه های اجتماعی و بهینه سازی موتور جستجو را درک کنند. 5 نوع مهارت علاوه بر تجربه عمومی لازم برای تکمیل این فعالیتها در این لیست وجود دارد. بنابراین آژانس نه تنها 50K دلار پرداخت می کند بلکه هزینه های نیروی کار ، خطاهای دادرسی ، خطاهای فنی و عدم تجربه صنعت را نیز پرداخت می کند.
گزینه 2 – بازاریابی VP استخدام کنید: این راه حل ممکن است بهتر از گزینه 1 باشد ، حتی اگر به دلار بیشتری نیاز داشته باشد. یک VP بازاریابی باتجربه (بگذارید این شخص را 100000 دلار + منبع بنامیم) دانش و تجربه را به جدول می آورد. با وجود این منبع دانش ، شکی نیست که آژانس ها به مهارت ها و ابزارهای تخصصی در زمینه های توسعه وب ، بهینه سازی موتور جستجو ، پوشش بیمه ای ، طراحی تصویر و موارد دیگر نیاز دارند. تغییر این موضوع استخدام یک مدیر بازاریابی باتجربه است ، شاید یک منبع سالانه 75000 دلاری با تجربیات و مهارت های فوق.
گزینه 3 – من تجارتم را به یک شرکت فروش باتجربه ارسال می کنم: یک سفارش محبوب به نام “خوب ، سریع ، ارزان” وجود دارد. در این الگو می توانید دو شرط مورد نظر خود را انتخاب کنید (خوب و سریع ، خوب و آسان ، سریع و آسان). اما در دنیای جدید مبتنی بر اینترنت ما می توانید سه سرویس و راه حل خوب ، سریع و کارآمد دریافت کنید. آژانس ها می توانند یک شرکت بیمه باتجربه را انتخاب کرده و کلیه خدمات فوق را با هزینه کمتری نسبت به گزینه 1 با فارغ التحصیل غیر ماهر دریافت کنند.
کارگزاران و کارگزاران کوچک یا متوسط ​​ممکن است مدل های برون سپاری را راهی م moreثرتر برای دستیابی به اهداف بازاریابی خود بدانند. برون سپاری به این آژانس ها این امکان را می دهد تا از ایجاد وب سایت گرفته تا بازاریابی اجتماعی و بدون بازگشت هزینه های پرسنل گران برای تأمین نیازها ، به بیمه پشت سر هم کمک کنند.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا