دنیای وب

آیا کسی می تواند توضیح دهد که Magibon چه کاری انجام می دهد؟

افرادی که YouTube را تماشا می کنند از خود می پرسند: Magibon چه کاری انجام می دهد؟ برخی حتی تا آنجا پیش رفتند که آن را در کامنت زیر ویدئو نوشتند. هزاران نفر از آنها وجود دارد ، و میلیون ها نفر آنها را تماشا می کنند. هدف از تمام فیلم هایی که به نظر می رسد کمترین مطالب را دارند چیست؟

Magibon تقریباً دو سال پیش شروع به ایجاد و بارگذاری فیلم ها در YouTube کرد. در آن روزهای اولیه ، به نظر می رسید فقط تجهیزات جدید خریداری شده را امتحان می کنیم. شاید او فقط با یک وب کم لپ تاپ دریافت کرده است ، و او در تلاش است که آن را امتحان کند. این فیلم های اولیه هنوز زنده هستند. آنها فاقد حرفه ای هستند ، و همچنین سبک خاصی از آنچه در تمام فیلم های بعدی Magibon مشاهده کرده ایم ندارند. “شخصیت روی صفحه” او هنوز تدوین و توسعه نیافته است ، با این حال این اجراهای اولیه برای تماشای جذاب هستند ، زیرا می توان بیداری شخصیتی را که اکنون آشنا است ردیابی کرد.

روزی ، داستان تقریباً مانند شوخی می گوید ، مگی یک کلیپ ویدیویی را که در آن “به دوربین خیره شده” شلیک کرد. او یک کلمه نگفت ، حتی سلام و خداحافظی ، فقط خیره شد. خودش در مصاحبه ای گفت که وقتی صدها نفر ، حتی هزاران نفر ، به او نوشتند بسیار شگفت زده شدند که بگویند من به جز گفتن چقدر از اولین فیلم لذت بردم. بنابراین به طور طبیعی او کارهای بیشتری انجام داد ، و تعداد زیادی از عقاید را جلب کرد. اینگونه است که اکنون معروف “سریال هیچ چیز” به دنیا نیامده است.

تلاش بسیاری برای پاسخ به این سؤال که جذابیت فیلمهای “هیچ” چیست ، وجود دارد. یک چیزهایی که آنها نشان می دهند این است که اغلب فقط انجام کاری که احساس می کنید انجام آن طبیعی است کافی است و وقتی افراد به شما می گویند آنچه انجام می دهید خوب است ، به آنها بیشتر از اینها ادامه دهید. به این ترتیب ، مگی ، که از پس زمینه عادی و با هزینه بسیار اندک در سرمایه برخوردار است ، به شهرت و درجاتی از موفقیت مالی دست یافت.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا