دنیای وب

آیا یاهو اورتور برای همیشه لطفا برای؟ در اینجا آنچه در مورد آن باید انجام شود وجود دارد

Inventory.Overture.com – کجا می روید؟

من امیدوار بودم که این اتفاق نیفتد ، اما من از دیشب stock.overture.com را رصد کردم و هنوز هم نمی توانم به آن دسترسی پیدا کنم!

خب معنی اینها چیه؟

اینترنت حیوانی سریع است و تغییر در همه جا وجود دارد. همه ما باید یاد بگیریم که چگونه سازگار شویم و رشد کنیم و این همان کاری است که اکنون برای Inventory.Overture.com و تحقیقات بازار شما انجام می دهیم.

بنابراین ، من برخی از ابزارهای کلمات کلیدی رایگان را گردآوری کردم که کار می کنند! تعداد کمی از اینها از پایگاه داده های گاه به گاه استفاده می کنند ، اما اشکالی ندارد زیرا در لحظه هنوز کار می کنند.

من توصیه می کنم از این ابزارها به ترتیب توصیه شده استفاده کنید ، زیرا وقتی به انتهای لیست می روم کمی پیچیده تر می شود. لطفاً توجه داشته باشید که اینها پیوندهای وابسته نیستند!

1. PixelFast

به نظر می رسد این ابزار مبتنی بر صفحه نمایش همچنان در حال کار است. من توصیه می کنم ابتدا از آن استفاده کنید زیرا نتایج مشابه stock.overture.com را برای شما به همراه خواهد داشت. به سادگی عبارت کلمه کلیدی خود را در کادر گوشه بالا سمت چپ بنویسید و بر روی Go کلیک کنید.

سپس ، از شما خواسته می شود کد امنیتی را تایپ کنید تا تأیید کنید که شما انسانی هستید که تحقیق می کنید (نه یک ربات!). کد امنیتی را که به شما می دهند وارد کنید و جستجو را کلیک کنید.

مشاهده خواهید کرد که صفحه نمایش شما به نصف تقسیم شده است. آنچه ما به دنبال آن هستیم در سمت راست صفحه است. اگر در سمت راست صفحه یک پیام خطا یا پیام مشغول سرور دریافت کردید ، کافیست بر روی دکمه “دوباره امتحان کنید” کلیک کنید یا با تایپ مجدد عبارت کلیدی خود در جعبه جستجو در بالا سمت راست صفحه و کلیک روی “دوباره جستجو کنید. برو “.

اگر این ابزار کار نمی کند ، به پایین به ابزار بعدی بروید.

2. نوار ابزار VRE

این ابزار همچنین از یک پایگاه داده معرفی استفاده می کند. برای استفاده از آن ، کافیست عبارت کلمه کلیدی خود را در کادر جستجو تایپ کنید و “پیشنهاد” را کلیک کنید. اگر پیام خطایی دریافت کردید ، بر روی پیشنهادات کلیک کنید تا نتایج ظاهر شود.

اگر این ابزار کار نمی کند ، به پایین به ابزار بعدی بروید.

3. دامنه کشور

این ابزار ارزشمند است و به شما دو نتیجه پایگاه داده متفاوت برای عبارات کلیدی شما می دهد. برای اجرای یک جستجو ، عبارت کلمه کلیدی خود را در کادر جستجو تایپ کنید و ENTER را روی صفحه کلید خود وارد کنید. من هیچ دکمه جستجو را ندیده ام ، بنابراین برای اجرای جستجو باید ENTER را فشار دهید.

نتایج را در سمت راست صفحه مشاهده کنید. این همان چیزی است که شما باید تحقیقات بازار خود را بر اساس آن انجام دهید.

اگر این ابزار خراب شود ، بهترین شرط بندی بعدی شماست.

4. تاکسی ایستاده

هشدار: یک عکس نیمه برهنه از یک زن در این سایت وجود دارد. هیچ چیزی وجود ندارد که ما هر روز در پخش تلویزیونی شاهد آن نباشیم ، اما من فقط می خواستم قبل از کلیک روی پیوند به شما اعلام کنم.

با این حال ، به عنوان یک ابزار ، کابین تخصصی بسیار خوب کار می کند. به سادگی عبارت کلمه کلیدی خود را در جعبه جستجو تایپ کنید و روی تأیید کلیک کنید. فراموش نکنید که کادر زیر کادر جستجو را علامت بزنید که می گوید “من با شرایط و ضوابط nichetaxi.com موافقم”. از آنجا ، Niche Taxi لیستی از نتایج را به شما ارائه می دهد. سپس می توانید جستجوی خود را با کلیک کردن روی نتایج و “جستجوی” بیشتر جستجو کنید.

یکی از کارهای عالی Niche Taxi مشاوره دادن به شما در مورد پیدا کردن یا نبودن مکان مناسب است. هر چند حتی به آن فکر نکنید. بسیاری از اوقات آنها می گویند شما مکان مناسبی ندارید ، حتی وقتی آنها را داشته باشید. فقط روی اصطلاحات جستجو در ماه تمرکز کنید.

اگر این ابزار این کار را برای شما انجام نمی دهد ، بهترین گزینه بعدی شماست.

5. Niche Bot Classic

عبارت کلید واژه خود را در کادر جستجو تایپ کنید و روی جستجو کلیک کنید. با اعدادی که تعداد جستجوهای انجام شده در ماه گذشته را نشان می دهد ، 10 نتیجه خواهید گرفت. از آنجا می توانید بر روی کلمات کلیک کنید تا در طاقچه عمیق تر شوید.

این سایت هر بار فقط 10 نتیجه می دهد ، بنابراین بهترین نیست. اما رایگان است!

6. ابزار کلید واژه Google

این ابزار جستجو است که گوگل کنار هم قرار داده است. اگرچه مزایای بسیار خوبی مانند دسترسی به پایگاه داده گوگل دارد ، اما درک و فهم نتایج نشان داده شده اغلب دشوار است.

این آخرین ابزار چیزی است که ممکن است در نهایت تبدیل به ابزار تحقیق جدید “رایگان” کلمات کلیدی شود که باید رسماً تعطیل شود. من نمی خواهم بیش از حد شما را گیج کنم و می خواهم زمان زیادی را با این کار صرف کنم مگر اینکه لازم باشد.

در اینجا مختصری از نحوه استفاده از این ابزار آورده شده است. تنها مشکلی که در این مورد وجود دارد این است که شما ماهانه اعداد واقعی جستجوها را دریافت نمی کنید ، بلکه بر اساس حجم جستجوی ماهانه خود یک نمودار با 1-5 می گیرید.

در وسط صفحه ، کادری را مشاهده خواهید کرد که می گوید: “در هر خط یک کلمه کلیدی یا عبارت وارد کنید:”

در کادر زیر این خط کلمات کلیدی خود را تایپ کنید. لطفاً توجه داشته باشید که می توانید همزمان بیش از یک جستجوی کلمه کلیدی را انجام دهید ، اما من توصیه می کنم فقط به یک جستجو کنید.

عبارت کلمه کلیدی خود را در کادر تایپ کنید و روی دریافت کلمات کلیدی بیشتر کلیک کنید. از اینجا 4 ردیف داده خواهید دید.

ردیف 1 نتایج کلمات کلیدی است. ردیف 2 حجم جستجوی ماهانه است. درجه 3 تعداد افرادی است که در این بازار رقابت می کنند و درجه 4 چیزی است که در حال حاضر نیازی به دانستن آن نداریم ، دکتر..

اصلی ترین چیزی که شما به دنبال آن خواهید بود درجه 2 است. درجه 2 به ما می گوید که چند نفر در ماه گذشته این اصطلاح را جستجو کرده اند. هرچه رنگ سبز در جعبه بیشتر باشد ، تعداد جستجوها بیشتر خواهد بود.

حجم جستجوی بیشتری را برای کلمه کلیدی خود مشاهده کنید و سپس حجم جستجوی کمتری را برای کلمات کلیدی خود در آن اصطلاحات مشاهده کنید.

به عنوان مثال ، استفاده از “کسب درآمد”.

حجم جستجو برای “کسب درآمد” 5 است (در واقع این بدان معنی است که جعبه حجم جستجو کاملاً پر است). با این حال ، عبارات کلیدی دیگر مانند “از خانه پول در بیاورید” و “از خانه پول در بیاورید” حجم جستجو کمتری دارند.

توجه به این نکته مهم است که حجم جستجو از 1 تا 5 است. شما این اعداد را مشاهده نخواهید کرد ، اما می توانید در جعبه های زیر سطر 2 میزان سبز را ببینید.

برای کاری که ما انجام می دهیم ، می توانید ردیف 3 و 4 را کاملاً نادیده بگیرید.

و این نحوه استفاده شما از ابزار کلید واژه Google است.

بنابراین ، شما بروید. پیش بروید و در جستجوی آن بازار کامل بازار ، دوباره شروع کنید.

جستجوی مبارک

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا