دنیای وب

آیا یک ترفند Magic Kids Inc وجود دارد؟

Magic Kids Inc شرکتی است که مردم را به سمت فروشندگان لباس کودکان خود جذب می کند. شما می توانید به عنوان عمده فروشی بپیوندید یا لباس کودک را با تخفیف بخرید. اکثر مردم پس از دریافت یک نامه بازاریابی قانع کننده در نامه ، به عنوان یک عمده فروش بپیوندند تا این کار را انجام دهند.

ایده این است که به شرکت بپیوندید و سپس محصولات را به دیگران بازاریابی کنید تا از این محصولات سود کسب کنید. همچنین می توانید “نمایندگی های” دیگر را ثبت کنید و از تلاش های آنها درآمد کسب کنید. بسیاری از افراد مبلغ هنگفتی را صرف خرید مواد بازاریابی می کنند و سپس برای بازگرداندن پول خود تلاش می کنند.

به نظر می رسد محصولات Magic Kids Inc لباس هایی هستند که کودکان ، والدین و مادربزرگ و مادربزرگ و مادربزرگ خریداری لباس را به خود جلب می کنند. اگر علاقه دارید به Magic Kids Inc بپیوندید ، من شما را تشویق می کنم در Google یا Yahoo یک جستجوی انجام دهید تا اطلاعات بیشتری از دیگران که در شرکت شرکت کرده اند ، پیدا کنید. درباره کلاهبرداری Magic Kids Inc. یک مقدار اطلاعات منفی در شبکه وجود دارد.

به نظر من جادوی بچه ها کلاهبرداری نیست. وقتی من یک سری نظرات آنلاین منفی درباره یک شرکت می بینم ، بیشتر به این دلیل است که افراد تجارت را امتحان کردند و سپس شکست خوردند. هر مشاغل خانگی برای موفقیت به تلاش ، محصول جامد ، برنامه جبران عالی و مدیریت خوب شرکت نیاز دارد. اگر هر یک از این مناطق ضعیف باشد ، مردم شکست خواهند خورد. ضعف در هر یک از این مناطق به معنای کلاهبرداری شرکت نیست.

فکر نمی کنم لباس بچه ها محصولی تجاری خوب در منزل باشد. مطمئناً ، هر کودک نیاز به لباس دارد ، اما شما می توانید همه جا لباس کودک را خریداری کنید. من هرگز نمی خواهم یک مشاغل خانگی را با رقابت مستقیم با وال مارت ، فروشگاه های هدف و سایر سوپر مارکت ها امتحان کنم.

برنامه جبران خسارت همچنین فاقد یک مؤلفه اصلی است که تکثیر آسان است. این محصول چیزی نیست که مردم به طور مداوم آن را بخرند ، زیرا به دلیل نیازهای پوشاک بچه ها ، به فروشگاههای سنتی و فروش گاراژهای معمولی باز می گردند. شما می توانید با ایجاد سازمانی که از بین نرفته است ، مشکل پیدا کنید.

با توجه به مدیریت ، من فکر نمی کنم عالی باشد یا در مورد شبکه کلاهبرداری Magic Kids Inc. نظرهای منفی زیادی در رابطه با شبکه وجود نخواهد داشت باز هم ، به نظر می رسد کلاهبرداری نیست ، اما مدیریت خوب تضمین می کند که توصیفات خوبی وجود دارد که اگر در صدر این جنبه بازاریابی قرار داشته باشند ، می توانید به راحتی در اینترنت پیدا کنید.

اگر به دنبال کارهای خانگی خوب هستید ، ایده خوبی است که محصولی را پیدا کنید که افراد بتوانند از آن استفاده کنند و بخواهند. این به شما در ایجاد منبع درآمد باقیمانده کمک می کند. برنامه جبران خسارت باید قوی باشد و مدیریت باید بسیار قوی باشد. باید پشتیبانی خوبی از توزیع کنندگان باشد. پشتیبانی قابل توجه به معنای آموزش قوی ، ابزارهای بازاریابی ارزان و مؤثر است. همچنین باید محصولی باشد که می توانید در آن اشتیاق داشته باشید تا با اشتیاق به بازار عرضه شوید. این بهترین راه برای موفقیت در مشاغل مستقر در خانه است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا