دنیای وب

آیا Advergaming می تواند تجارت شما را ذخیره کند؟

تحقیقات نشان می دهد 42٪ از افرادی که بصورت آنلاین بازی می کنند ، هر هفته یک ساعت یا بیشتر ورزش می کنند. پنجاه درصد افرادی که بازی های تبلیغاتی انجام می دهند به طور متوسط ​​25 دقیقه این کار را انجام می دهند. نود درصد افرادی که چالش های بازی adverg را از شخصی که می دانند advergame بازی می کنند دریافت می کنند.

بنابراین این آمار برای شرکت هایی که از بازی های تبلیغاتی استفاده می کنند به چه معناست؟ برای مبتدیان ، سود بیشتر ، دید تجاری بیشتر و بازگشت سرمایه مثبت. advergame با حمایت شرکت می تواند شامل رنگ های شرکت ، آرم ، محصولات و پیام های تبلیغاتی باشد. Advergames می تواند در یک وب سایت زندگی کند – و به عنوان یک برنامه تلفن همراه شروع به موفقیت می کند.

در مورد اینکه advergame دقیقاً چیست گیج شده اید؟ Advergame یک بازی تحت وب یا موبایل است که شامل تبلیغات و تبلیغات محصولات و خدمات شرکت حامی می باشد. به عبارت ساده تر ، بازی های تبلیغاتی بازی های تعاملی هستند که یک شرکت توزیع می کند تا مصرف کنندگان بازی کنند. هدف advergame ارائه مشوق های تبلیغاتی با هدف ایجاد پاسخ از سوی مصرف کنندگان و در نتیجه افزایش آگاهی مصرف کننده است.

به عنوان مثال ، اگر تجارت شما یک فروشگاه خرده فروشی است ، می توان یک بازی تبلیغاتی ایجاد کرد که دقیقاً شبیه و شبیه فروشگاه شما باشد. در حین انجام بازی شما ، مشتریان بالقوه ممکن است در معرض آرم و موارد فروش شما قرار بگیرند و حتی می توان انگیزه ای (مانند کوپن) برای ورود واقعی به فروشگاه و فروشگاه شما فراهم کرد.

یکی از ویژگی های advergame این است که مصرف کننده می تواند هر زمان بخواهد وارد بازی شود. تکرارپذیری advergames به افزایش زمان مواجهه افراد با شرکت حامی مالی کمک می کند و همچنین باعث می شود مصرف کنندگان دوباره به بازار برگردند. بازیکنان بازی کاملاً آگاهی ندارند که مورد تبلیغ قرار می گیرند ، زیرا آنها در رسیدن به اهداف بازی متمرکز هستند.

Advergames تقریباً در همه ژانرها وجود دارد ، از بازی های کلاسیک به سبک بازی باز ، بازی های گاه به گاه ، تا بازی های اکشن سریع. تجربه بازی های منحصر به فرد ماجراجویی همان چیزی است که امروز شرکت ها برای ارتقا themselves خود به آن نیاز دارند.

Advergaming به چنان صنعت پر رونقی تبدیل شده است که شرکت هایی که در زمینه توسعه بازی های تبلیغاتی تخصص دارند ، توسط شرکت هایی که به دنبال تبلیغات سفارشی خود هستند ، به دنبال آنها هستند. شرکت هایی که بازی های تبلیغاتی ایجاد می کنند ، از طراحی و توسعه بازی گرفته تا تهیه اطلاعات جمعیتی و ردیابی اطلاعات افرادی که بازی پشتیبانی شده را انجام می دهند ، به مشتریان خود کمک می کنند.

Advergaming یک روش منحصر به فرد و قدرتمند برای تعامل با بازدید کنندگان در بسیاری از سطوح به مشاغل ارائه می دهد. بازیکنان به مدت طولانی در معرض مارک یا علت شرکت شما قرار می گیرند که ممکن است منجر به فروش در آینده شود. اگر advergame شما خلاقیت خاصی دارد ، بازدیدکنندگان به احتمال زیاد در مورد آن به دوستان خود می گویند.

در بسیاری از بازی های تبلیغاتی همچنین گزینه ای برای ردیابی تجربه بازی هر بازدید کننده وجود دارد. این می تواند اطلاعات مفصلی را در اختیار شرکت قرار دهد ، و سپس می تواند برای تسلط بر یک بازی تبلیغاتی برای تأثیر بیشتر و تأثیرگذاری مورد استفاده قرار گیرد. با مزایای بسیار ، advergames می تواند تقریباً برای هر محصول یا خدمات یک مارک تجاری استثنایی ایجاد کند. و با انتظار می رود که درآمد advergame طی سه سال آینده به طور مداوم رشد کند ، هرگز زمان بهتری برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استفاده از کسب و کار خود نبوده است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا