دنیای وب

آیا Ardyss International قانونی است؟

Ardyss International در سال 1991 توسط آنتونیو دیاز دو لئون ، همسرش آرمیدا فونسکا و دو پسر آنها ، آنتونیو و آلخاندرو ، پس از اینکه آقای آنتونیو در یافتن کار سخت گرفت ، آغاز به کار کرد. این شرکت کار خود را به عنوان یک تولید کننده مکزیکی آغاز کرد و لباس های زنانه ای را ایجاد کرد که لباس ها را بر اساس کرست های قدیمی تغییر شکل می داد.

محصولات به گونه ای طراحی شده اند که با چسباندن کمر ، اندام کمتری به زنان می دهند.
در طول راه ، آنها محصولات طبیعی و مراقبت های شخصی و طبیعی را به آنها اضافه کردند. در سال 2007 ، آنها دفاتر خود را به لاس وگاس منتقل کردند و توزیع محصولات خود را از طریق روش بازاریابی شبکه ای آغاز کردند. محصولات پرچمدار آردیس آب بدن مجیک و LeVive است.

آب LeVive با آب انبه ، انار ، نونی ، آکای و گوجی تهیه می شود. آنها دو نوع دیگر از این آب میوه با LeVive + و LeVive Green دارند. این آب میوه ها حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان هستند.

Body Magic یک لباس فشاری است که توسط یک جراح ارتوپدی و کایروپراکتیک طراحی شده است تا قسمت میانی آن را به 2-3 اندازه کاهش دهد. این ادعا می کند که منطقه را با توزیع مجدد چربی های متوسط ​​در سایر مکان های مطلوب تر ، بازسازی می کند. آنها بیش از 16 لباس برای مردان و زنان دارند.

از نظر تجاری ، پیوستن به آردیس 39.95 دلار هزینه دارد. این شباهت زیادی به عضویت در Sam’s Club دارد ، زیرا به شما امکان خرید محصولات با قیمت عمده و خرده فروشی را می دهد. با این حال ، پاداش و درآمد باقیمانده خارج از آن محدود است.

آنها به شدت شما را تشویق می کنند تا از طریق Power Pack ، محصولات 300 دلاری آن که شامل حق عضویت است ، به شرکت بپیوندید. در صورت تمایل به درآمد باقیمانده ، این پاور پکیج شامل تعهد سفارشی 100 دلاری شما نیز می باشد. شروع کار با Energy Pack شما را در 10 راه کسب درآمد از جمله 10٪ پاداش اضافی قرار می دهد.

طرح غرامت نوع معمولي است كه توزيع كننده براي تحريك ديگران براي خريد پاور پاداش پاداش دريافت مي كند. توزیع کنندگان همچنین درصدی از خریدهای گروهی خود را دریافت می کنند. صعود از رتبه ها در زمان مناسب نیز پاداش دارد.

Ardyss اخیراً Phase2 را راه اندازی کرده است ، که شامل GreenClean – مجموعه ای از محصولات تمیز کننده بر پایه سبزیجات ، ActiveLife – هر آنچه برای تأمین انرژی سیستم مدیریت وزن و سایر موارد مراقبت شخصی مانند محصولات مراقبت از مو نیاز دارید.

از یافته های من ، من تصمیم گرفتم که Ardyss International قانونی است. این شرکت در حال حاضر پایه و اساس محکمی دارد ، اما با این راه اندازی ، آنها خود را در موقعیتی قرار داده اند که بتوانند به جمعیتی بیشتری برسند. طرح جبران خسارت آنها فضای زیادی را برای موفقیت در هر سطح از بازاریاب شبکه باقی می گذارد. نرخ شارژ خودرو ماهانه متوسط ​​نرخ مشاهده شده در سایر شرکت ها است. به نظر می رسد محصولات مطابق ادعای خود عمل می کنند.

با آموزش برخی از مهارت ها و ثبات بازاریابی ، هرکسی می تواند موفق باشد و درآمد معقولی را نیز به دست آورد. ایده بسیار خوبی خواهد بود که یاد بگیرید چگونه از همان ابتدا با Web2.0 بازاریابی کنید و یک برنامه سازمان یافته برای بازاریابی تجارت خود در اینترنت بگنجانید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا