دنیای وب

آیا ContractXChange یکی از مشاغل اصلی دارای رتبه برتر است؟

ContractXchange یک مشاغل اساسی در خانه است که مشابه کار در یک مرکز تماس تلفنی است اما انجام آن در آسایش خانه خودتان است. ContractXchange از چندین شرکت مانند Pizza Hut ، ACT Conferencing ، Telus ، Clublink و L’Oreal تشکیل شده است که به چند مورد اشاره می کند. به عنوان یک نماینده مستقل ، تماس های دریافتی را از یک یا چند شرکت ارائه شده از طریق ContractXchange دریافت می کنید و به سادگی سفارش می گیرید. شما کارمند این شرکتهای مستقل نیستید بلکه خود اشتغالی دارید و از طریق آنها به عنوان نماینده منصوب می شوید.

هر مشتری یا شرکتی آموزش آنلاین را ارائه می دهد و در بیشتر موارد به ازای مکالمه یا هر ساعت به شما پرداخت می شود. شما ساعات کاری خود را که بصورت هفتگی ارسال می شود برنامه ریزی می کنید و همه آنچه شما نیاز دارید یک کامپیوتر ، اتصال اینترنت و تلفن است.

به محض تماس ، شما به آن پاسخ می دهید و معمولاً اسکریپت تنظیم شده توسط شرکت خاصی را که نماینده آن هستید ، دنبال می کنید. شما با استفاده از سیستم سفارش آنلاین شرکت سفارش مشتری را می گیرید ، فقط باید سفارش را ارسال کنید و منتظر تماس بعدی باشید که معمولاً در صف منتظر است تا توسط شما یا سایر نمایندگان پاسخ داده شود. یک پنجره گپ وجود دارد که با دسترسی به نمایندگان و سایر صفحات به شما کمک می کند تا در هنگام شیفت خود مشکلی ایجاد کنید. در واقع ، این کار به همین سادگی است و همانطور که مشاهده می کنید 500 شرکت با کیفیت بالا را نمایندگی می کنید.

ساختار پرداخت کاملاً معقول و منطقی است و البته هرچه زمان بیشتری پرداخت کنید ، درآمد بیشتری نیز خواهید داشت. دوره های اوج وجود دارد که البته سودآورتر خواهد بود ، اما شما برنامه خود را انتخاب می کنید. اگر 8 ساعت در هفته به عنوان کارگر نیمه وقت می خواهید ، اشکالی ندارد ، اگر 25 ساعت می خواهید می توانید این کار را نیز انجام دهید.

این یک تجارت عالی در خانه یا درآمد اضافی قابل توجه برای هر کس است. ایده آل برای دانش آموزانی که می توانند چند ساعت در شب را سپری کنند و احتمالاً به پرداخت هزینه های مدرسه کمک کنند. چرا ContractXchange یکی از بالاترین رتبه های شرکت های مشاغل خانگی است؟ از آنجا که ساعات کار خود را تعیین می کنید ، شرکتهای بسیار با کیفیتی برای انتخاب دارند ، هرچه کار بیشتری انجام دهید ، حقوق شما بیشتر می شود ، از خانه کار می کنید ، سوخت صرفه جویی می کنید ، نیازی نیست که کمد لباس خود را با کت و شلوارهای تجاری و لباس راحتی ارتقا دهید ، بدون سرخوردگی در ترافیک ، شما مزایایی دارید زیرا اکنون خود اشتغالی دارید و اساساً رئیس خود هستید. به معنای واقعی کلمه پنج دقیقه قبل از شروع شیفت خود وارد شوید و آماده رفتن هستید. دیگر ساعات اضافی برای آماده شدن ، زمان سفر به دفتر و انبار یا رفت و آمد ندارید.

من اکیداً توصیه می کنم برای یک فرصت مشاغل خانگی نگاهی به ContracXchange بیندازید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا