دنیای وب

آیا DirectMatches معامله واقعی است؟

اگر برای بازاریابی مشاغل خود تبلیغاتی ارسال کرده اید ، احتمالاً دعوت شده اید برای پیوستن به DirectMatches دریافت کنید. شاید به شما گفته شده باشد که این سایت به شما امکان می دهد به صورت رایگان بپیوندید و هزاران فرد هم فکر را که می خواهند درباره شغل شما اطلاعات بیشتری کسب کنند ملاقات کنید.

بنابراین ، من فکر کردم که “صداهای رایگان خوب هستند” و به لینک ارجاع مراجعه کردم که مشخصات شخصی شما ارسال شده ، ثبت شده و ارسال شده است. بعد نشستم و منتظر ماندم. شما منتظر همه این افراد هستید که به شما گفتند که می خواهند شما را ملاقات کنند تا بیایند و شما را ملاقات کنند و سریعاً به کار شما بپیوندند. شما احتمالاً یک ایمیل کامل دریافت کرده اید ، بیشتر آنها افرادی هستند که تجارت خود را برای شما بازاریابی می کنند. من فقط به چند نفر پاسخ داده ام تا دریابم که ایمیل شما از پاسخ دادن فقط 5 نفر سود برده است و دیگر فعال نیست. برای دسترسی به این ایمیلهای دیگر ، به شما گفته می شود که باید ارتقا دهید.

حالا فکر می کردم که “این سایت کلاهبرداری است” و تصمیم گرفتم که دیگر شرکت نکنم. من به سایت بعدی نقل مکان کردم و نوید ورود جدید را دادم.

چی شد؟ چرا مردم به کار شما پیوستند؟ آیا ترک این سایت و ادامه حرکت ایده خوبی بود؟

خوب ، برای پاسخ دادن به این سؤالات ، باید بدانید که چگونه DirectMatches کار می کند.

در اصل ، DirectMatches یک شبکه اجتماعی است.

با این حال ، بر خلاف اکثر شبکه های اجتماعی که به آنها ملحق می شوید ، پر از افراد با همه سوابق است ، این شبکه به طور عمده بر صاحب مشاغل خانگی ، شبکه ، بازاریاب شرکت های وابسته ، انواع حق رای دادن متمرکز است ، می توانید آن را نامگذاری کنید.

مردم به اینجا می آیند زیرا می توانند تبلیغات طبقه بندی شده را ارسال کنند و به همین دلیل به اعضا حمله نمی شود. آنها همچنین می توانند به شبکه ها ، انجمن ها و وبلاگ ها بپیوندند و همچنین شبکه های خود را ایجاد کنند. آنها همچنین می توانند با انجام یک جستجوی ساده دیگران را در همان تجارت یا صنعت پیدا کنند. یا به جستجوی دیگران که در نزدیکی آنها یا در مناطق جغرافیایی دیگری زندگی می کنند ، بپردازید. آنها می توانند در خرید از طریق پورتال خرید صرفه جویی کنند و می توانند به رویدادهای زنده در منطقه خود ارسال یا پیوستن به آنها را انجام دهند.

مانند MySpace ، آنها می توانند صفحه نمایه خود را تزئین و قالب بندی کنند تا شخصیت خود را منعکس کنند و همچنین فیلم ، موسیقی ، گرافیک و عکس اضافه کنند.

بنابراین ، گرانش واقعی چیست و چرا مهم است که نگاه دقیق تری داشته باشیم؟

قبل از فرار و فکر کردن DirectMatches فقط یکی دیگر از سایتهای کلاهبرداری است که می خواهند پول شما را بگیرند و شما را با صدای بلند و خشک رها کنند ، فرضیه اصلی را بخاطر بسپارید. این یک شبکه اجتماعی است!

بنابراین ، شما باید اجتماعی باشید. این بدان معناست که شما واقعاً باید فعالانه به سایت بروید و ایمیل های خود را برای اعضای دیگر پیدا کرده و ارسال کنید. خودتان را معرفی کنید ، چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید. و شروع به توسعه روابط با دیگران کنید. اگر شخصی ایمیلی را برای شما ارسال کرده است که از شما می خواهد نگاهی به تجارت خود بیندازید (ممکن است بخاطر بی ادب بودن و مقدم بودن آنها را نادیده بگیرید) ، در عوض از آنها بخواهید که به تجارت خود نیز نگاهی بیندازند. سپس صبر کنید! تا زمانی که آنها به شما بازگردند ، به سایت آنها نگاه نکنید و به آنچه می خواهید ارائه دهید نگاهی بیندازید. سپس به سایت آنها نگاه کنید و دوباره اظهار نظر کنید.

همه ما می دانیم که هیچ کس دوست ندارد از جمله شما ، بفروشد. مردم تمایل به خرید از افرادی دارند که آنها می شناسند ، دوست دارند و به آنها اعتماد دارند. تنها راه رسیدن به آنجا فعالیتی ، اجتماعی بودن و دوست داشتن است. برای آنچه شایسته است از شبکه اجتماعی استفاده کنید. مانند هر چیز دیگر ، نشستن و انجام هیچ کاری کاری نمی کند.

من فکر می کنم اینگونه است اگر برای مهمانی به مهمانی بروید و بعد با دستان خود در گوشه ای بنشینید ، فکر می کنید چند دوست را دوست دارید؟ هیچی ، نادا ، زیلک ، صفر. بنابراین ، چرا فکر می کنید پیوستن فقط تعداد زیادی اشتراک جدید را برای شما به ارمغان می آورد؟ هزاران نفر وجود دارند که می خواهند شما را ملاقات کنند و در مورد شغل شما اطلاعات بیشتری کسب کنند ، اما شما همچنین باید هنگام پیوستن به یک قدم جلو بروید تا با دیگران آشنا شوید.

هیچ فشاری برای بروزرسانی وجود ندارد. شما هنوز هم می توانید یک پروفایل یا تبلیغات طبقه بندی شده ارسال کنید ، تا با سایرانی که دارای اسکایپ ، ایمیل شخصی یا وب سایت های فهرست شده هستند سازگار باشد. حتی اعضای آزاد می توانند در اینجا درآمد کسب کنند. با مراجعه حضوری به دیگران ، هنگام بروزرسانی ، کمیسیون یک بار دریافت می کنید.

بنابراین ، آیا DirectMatches SCAM است؟ همه چیز به این صورت است که شما به آن نگاه می کنید. اگر می دانید چگونه از سایت به روش صحیح استفاده کنید ، می توانید تجارت اصلی خود را خیلی خوب بسازید و ممکن است تصمیم بگیرید DirectMatches را به عنوان یک تجارت جانبی بسازید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا