دنیای وب

آیا Nikken یک فرصت واقعی است؟ یکی از توزیع کنندگان سابق در حال گفتن حقیقت واقعی است

عدم اطمینان بزرگ در ذهن همه این است که Nikken کلاهبرداری است یا خیر. من اکنون بررسی های دیگری در مورد این شرکت خوانده ام و برخی از آنها کمی دور از حد معمول هستند. یکی از حقایق مشترک با این بررسی از یک توزیع کننده سابق این است که Nikken به هیچ وجه و شکل کلاهبرداری نیست.

Nikken یکی از قدیمی ترین شرکت ها در صنعت است که بیش از 35 سال پیش با فلسفه پنج ستون سلامت در ژاپن آغاز به کار کرد. سلامت جسم ، ذهن ، خانواده ، اجتماع و مالی. خرد و واقعیت پذیرفته شده در پشت این فلسفه این است که همه چیز باید متعادل باشد تا بتواند یک زندگی کامل داشته باشد.

این فلسفه تعادل از طریق هر جنبه از شرکت آشکار می شود و حوزه اصلی که Nikken در آن برتری دارد خط تولید آن است. در حالی که بسیاری از شرکت های دیگر یک برنامه شرکتی خوب را تنظیم کرده اند و به دنبال یک محصول برتر با قیمت دقیق هستند تا برنامه خود را به طور موثر کار کنند. Nikken ابتدا با محصولات خود شروع کرد و سپس مدل تجاری بازاریابی شبکه ای را انتخاب کرد تا آنها را به دست مصرف کنندگان برساند.

تیم رهبری شامل ترکیبی چشمگیر از افراد مانند مدیر عامل شرکت کرت فال و رئیس جمهور داگلاس براون است. Kurt Fulle 21 سال ساخت و 7 سال سابقه حسابداری عمومی دارد. داگلاس براون بیش از 20 سال از توسعه جامع برند جهانی و تجربه تجارت بین المللی در زمینه فروش ، بازاریابی و مدیریت اجرایی برخوردار است.

Nikken همچنین دارای یک تیم کامل از بهترین ذهنیت های علمی جهان است که به تولید بهترین کیفیت و منحصر به فردترین محصولات ممکن برای استفاده نهایی کاربر سود می برند. آنها میلیونها دلار صرف تحقیق و توسعه می کنند قبل از اینکه محصولی را با بخش گسترده QC خود ارائه دهند.

Nikken در ابتدا با محصولات مغناطیسی شروع به کار کرد و سپس در سایر حوزه های بهداشت ، سلامتی و پیشگیری گسترش یافت. آنها در حال حاضر تنها شرکت سلامتی کامل در جهان در نظر گرفته شده اند که سیستم های تصفیه هوا و آب ، تشک های مغناطیسی ، کفش های تناسب اندام ، تغذیه و طیف گسترده ای از دستگاه های انرژی مغناطیسی را در تجربه شخصی من با اکثر محصولات ارائه می دهد ، آنها بهترین کیفیت محصولات هستند که هر کسی می تواند برای نگهداری پیدا کند برای تجمل بهینه. بعضی از محصولات ممکن است عجیب به نظر برسد که حداقل برای من و بسیاری از افرادی که می شناسم واقعاً کار می کنند.

یک برنامه جبران خسارت یک مرحله تنفس است و یک برنامه عالی برای رشد بلند مدت در یک دوره زمانی است. شما می توانید به سرعت کسب و کار خود را توسعه دهید و اکثر افراد موفق توانستند از طریق مراقبت شخصی با میانگین 30 تا 60 نفر در 90 روز اول حرکت ایجاد کنند.

جنبه های زیادی برای یک برنامه جبران خسارت سخاوتمندانه از کمیسیون های خرده فروشی ، هزینه های اضافی ، پاداش راننده و برنامه ماشین / خانه وجود دارد.

Nikken تا به امروز بیش از 100 میلیونر خلق کرده و درصدی بیش از هر شرکت دیگری در صنعت پرداخت کرده است. و محصولات آنها زندگی بی شماری را در طول 35 سال سابقه خود تغییر داده اند.

آیا Nikken فرصت تجاری خوبی است؟ بدون شک می گویم ، بله Nikken یک فرصت عالی برای پیوستن هر کسی است. اما برای موفقیت ، باید بدانید که در این دوران مدرن چگونه می توانید بازار را بازاریابی کنید. از آنجا که Nikken یک شرکت قدیمی است ، همه رهبران هنوز به استراتژی های بازاریابی اعتماد می کنند که برای دهه ها موفق بوده اند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا