دنیای وب

آیا SEO بازاریابی محتوای شما را به خطر می اندازد؟

اکنون باید از اهمیت داشتن یک استراتژی سئو برای شرکت یا برند خود آگاه باشید. این کلید برای افزایش ترافیک ارگانیک است ، که بسیار خوب است زیرا منجر به جذب بیشتر مشتریانی می شود که از قبل محصولات یا خدمات شما را جستجو می کنند. این موتور در صنعت بازاریابی اینترنتی سوار زنبور عسل است ، اما اگر از آن به درستی استفاده نکنید ، می تواند تلاش های شما برای بازاریابی محتوا را خراب کند. داشتن یک استراتژی بی اثر در جستجوگرها به اندازه نداشتن یک استراتژی بد است. داشتن آژانس ارائه خدمات SEO حرفه ای برای تجزیه و تحلیل برنامه SEO شما بسیار مهم است تا اطمینان حاصل شود که از روش های به روز استفاده می کند.

تکنیک های بازاریابی محتوا و سئو باید با هم هماهنگ باشند. در اینجا دلایل متداول این اتفاق نمی افتد در اکثر شرکت ها.

تمرکز شما روی کلمات کلیدی کوتاه دم است

انجام این کار اغلب منجر به محتوای ضعیف می شود. همین چند سال پیش ، ساده تر بود. شما می توانید محتوای خود را حول عبارات یا کلمات کلیدی متمرکز کنید و در واقع بدون هیچ مشکلی رتبه های بالاتر را کسب کنید. اما این اغلب به محتوای بی کیفیت متوسل می شد که مورد پسند مخاطبان انسانی نبود.

گوگل پاندا بازی را تغییر داد و این تاکتیک قدیمی را بی نتیجه کرد. اگر هنوز از آن استفاده می کنید ، این می تواند دلیل شکست برنامه بازاریابی محتوای شما باشد. در عوض آنچه باید انجام دهید تمرکز بر محتوای طولانی تر و توجه کمتری به کلمات کلیدی منفرد و بیشتر عبارات جستجوی مرتبط با صنعت و موضوع خود است. اولویت اصلی شما رضایت خوانندگان خود است ، بنابراین استراتژی بازاریابی آنلاین خود را با محتوای ارزشمند حفظ کنید ، در حالی که هنوز مقدار مناسب کلمات کلیدی را دریافت می کنید. آژانس سئو با تحقیق در مورد کلمات کلیدی.

شما مهمان نوشتن برای سایتهای بی کیفیت هستید

کیفیت سایتهایی که میهمان برای آنها می نویسید بسیار مهم است. به این روش فکر کنید ، درباره راه اندازی مشاغل از وب سایت تاریک و ناخواسته بخوانید؟ احتمالا نه. در صورت ارسال محتوای شما در سایتی با کیفیت پایین ، هیچ کس جدی نخواهد گرفت. درمورد انتشار مطالب خود انتخاب بیشتری داشته باشید.

شما روی کاربر تلفن همراه متمرکز نیستید

سئوی موبایل بسیار مهم است و نباید از آن غافل شد ، اما چیزی که کمی هم سوزانده می شود استراتژی بازاریابی محتوای شماست. طراحی یک وب سایت پاسخگو و مناسب برای موبایل تنها بخشی از آن است. شما همچنین باید روی نوشتن عناوین طراحی شده برای جلب توجه کاربران در حال حرکت و بارگذاری شده در قالبی که به راحتی قابل مشاهده در دستگاه های تلفن همراه است ، تمرکز کنید.

اگر بازاریابی محتوای شما مقصر این خطاها است ، وقت آن است که استراتژی بازاریابی اینترنتی شرکت خود را اصلاح کنید. کار با a را در نظر بگیرید نمایندگی سئو برای حل کردن گره ها.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا