دنیای وب

آیا Stemtech واقعی است؟

اصطلاحات جستجو مانند “کلاهبرداری Stemtech” و “آیا Stemtech واقعی است” من را به علاقه به یادگیری بیشتر در مورد این شرکت سوق داد. کلمات “تقلب Stemtech” به سادگی نادرست است.

در اینجا برخی اطلاعات اساسی در مورد شرکت آورده شده است.

Stemtech اولین بار در سال 2005 توسط محقق گیاه شناس کریستین درابو و ری سی کارتر کار خود را آغاز کرد. کریستین در دهه 1990 آزمایش گیاه سبز را که در دریاچه ای در آمریکای شمالی در حال رشد است آغاز کرد. این گیاه عجیب و غریب به عنوان Aphanimenon Floss Aquae (به اختصار AFA) شناخته شده است. یک روز ، دستیابی به موفقیت چشمگیر به دست آمد – که جهان را تغییر خواهد داد. کریستین در تحقیقات سلول های بنیادی یافت و س followingال زیر را مطرح کرد … “اگر سلول های بنیادی مغز استخوان سیستم بازسازی طبیعی بدن را تشکیل دهند چه می شود و اگر AFA به نوعی از بدن در آزاد سازی سلول های بنیادی بیشتر بدن حمایت کند؟”

کریستین درابو و کارآفرین باسابقه ری کارتر دور هم جمع شدند و بی وقفه تلاش کردند عصاره ویژه و غلیظ AFA را به بازار عرضه کنند که باعث افزایش تعداد سلولهای بنیادی بالغ در گردش خون می شود. این اولین تقویت کننده سلول بنیادی بزرگسالان در جهان است. در عبارت “کلاهبرداری Stemtech” هیچ حقیقتی وجود ندارد.

کشف شده است که سلولهای بنیادی بالغ در واقع می توانند به سلولهای قلب ، سلولهای کبدی ، سلولهای لوزالمعده ، سلولهای عضلانی ، سلولهای مغزی … و حتی سلولهای چشم ، مفاصل و غیره تبدیل شوند. دانش کشف کرده است که افزایش تعداد سلول های بنیادی بزرگسالان احتمالاً مهمترین کاری است که می توانید برای حفظ سلامت مطلوب انجام دهید. بدون اینها ، روند بازسازی طبیعی بدن شما امکان پذیر نیست و به همین دلیل بیمار می شویم. این مکمل طبیعی به صورت کپسول از طریق خوراکی مصرف می شود و به افزایش تعداد سلولهای بنیادی بالغ در بدن در طی یک ساعت تا 3 تا 4 میلیون نفر کمک می کند.

Stemtech در چند سال اول به سرعت رشد کرد و از اولین و تنها سری ثبت اختراعات در جهان برای یک تقویت کننده سلول بنیادی بزرگسال استفاده کرد. این شرکت تصمیم گرفت محصول خود را نه با پر کردن قفسه های فروشگاه دارو ، بلکه در عوض استفاده از یک سیستم MLM ساده را برای به اشتراک گذاشتن محصولات خود با دنیا انتخاب کرد. امروز این شرکت در حال گسترش در سراسر جهان از جمله ایالات متحده آمریکا ، انگلیس ، آفریقای جنوبی ، جامائیکا ، تایوان ، مالزی ، مکزیک ، کانادا ، آلمان ، کلمبیا ، فیلیپین ، نیوزیلند و استرالیا است.

ما اغلب فکر می کنیم که داروها و داروها تنها راه بازیابی و حفظ سلامت مطلوب هستند. اما مکمل های غذایی چطور؟ بنابراین ، اصطلاح “کلاهبرداری Stemtech” قطعاً نادرست است زیرا یک محصول فیزیکی را ارائه می دهد که در یک طرح تجاری MLM / فروش سودمند است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا