دنیای وب

آیا Strong Future International معامله واقعی است؟ بررسی مستقیم!

به عنوان یک بازاریاب وابسته یا فردی که به دنبال راهی جایگزین برای کسب درآمد هستید ، احتمالاً با Strong Future International یا SFI روبرو شده اید. حال ممکن است از خود بپرسید که این برنامه چیست و چه مزایایی دارد؟

SFI چیست؟

Strong Future International بخشی از خدمات کارسون ، شرکت است. و در لینکلن ، نبراسکا ، ایالات متحده مستقر است. وی که در سال 1985 یافت شد ، سابقه اثبات نشر و بازاریابی شبکه ای را دارد.

SFI بازوی انحصاری بازاریابی IAHBE و Veruini است ، خطی متشکل از تغذیه ، نظافت ، مراقبت شخصی ، نظافت حیوانات خانگی ، محصولات مخابراتی و غیره.

زنان و مردان از سراسر جهان یاد گرفته اند که چگونه از راحتی خانه های خود یک تجارت اینترنتی بسیار سودآور ایجاد کنند. سیستم آنها چنان موفق است که هر هفته بیش از 2000 نفر به آن می پیوندند!

بیشتر برنامه های وابسته برای صنعت جدید هستند اما SFI بیش از 20 سال است که وجود دارد ، که نشان می دهد موفقیت آن چقدر است. آنها هزاران محصولی را ارائه می دهند که می توانید تبلیغ کنید و حتی می توانید محصولات اختصاصی خود را در فروشگاه آنلاین Triple Clic های آنها بفروشید. آنها یک طرح جبران خسارت را ارائه می دهند. این بدان معناست که شما از کمیسیون های مستقیم ، از گروه اجرایی کلیک های سه گانه ، از کمیته های حامی مالی ، از TCredit Rewards ، از برنامه ارجاع ECA و از برنامه SFI پرداخت در ازای عمل درآمد کسب می کنید.

چرا طرح جبران خسارت کار می کند؟

زیرا این طرح تمیز ، ساده ، مناسب و منصفانه است. کاملاً مورد نیاز خرید وجود ندارد و می توانید بلافاصله با روشهای ساده و رایگان درآمد کسب کنید. شما می توانید حداکثر شش روش مختلف کسب کنید ، که در بالا ذکر شد. شما می توانید برای هر نوع خسارت با کمتر از 1500 VP در ماه واجد شرایط باشید و تمام VP های واجد شرایط فقط با اقدامات یا ترکیبی از اقدامات و فروش ایجاد می شوند! می توانید از طریق Payoneer Master Card یا چک ، PayPal یا AlertPay در ارز کشور خود پرداخت کنید.

همانطور که می بینید این یک کار عالی بازاریابی در چند سطح است و عضویت در آن کاملاً رایگان است. فرقی نمی کند کجا باشید ، تا وقتی که اینترنت و کامپیوتر داشته باشید ، خوب می توانید بروید. همه آموزش ها به صورت رایگان در دسترس هستند و شما حتی می توانید صفحه TConnect ما را به فروشگاه آنلاین خود تبدیل کرده و محصولات خود را بفروشید یا اجازه دهید دیگران آن ها را برای شما بفروشند.

نتیجه

SFI بصورت آنلاین کار می کند ، چندین جریان درآمد ارائه می دهد و اگر متعهد و مداوم باشید ، می توانید به راحتی تا شش رقم درآمد کسب کنید. امتحان کردن ضرری ندارد ، زیرا رایگان است!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا