دنیای وب

آیفون 7 جدید اپل

شرکت اپل. این یک شرکت مشهور در جهان در انجمن کاربران تلفن های هوشمند در سراسر جهان است. محصولات اپل به عنوان یک مقاله برجسته دیده می شوند و همچنین تصور می شود که داشتن آنها دارای افتخار است. این یک برند در نوع خود است و برای ثبت افزایش فروش به هیچگونه استراتژی و مهارت بازاریابی نیاز ندارد. آیفون اپل محبوب ترین دستگاه در طول تاریخ رشد سازنده گوشی های هوشمند است. آیفون 7 تاکنون بهترین دسته است.

آیفون 7 اپل

Apple iPhone 7 آخرین نسخه ای است که شگفتی هایی را به بازار گوشی های هوشمند وارد کرده است. او با ویژگی های منحصر به فرد و ویژگی های فریبنده خود ، از جمعیت جدا می شود و لیگ متفاوت خود را دارد. اپل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس علامت های تجاری ثبت شده شرکت اپل هستند. این تلفن های پیشرفته پیشرفته نه تنها برای طبقه نخبه بلکه اکنون برای طبقه متوسط ​​نیز طراحی شده اند. وب سایت های مختلف آنلاین معاملات جذابی را ارائه می دهند و به کاربران این امکان را می دهند که محصولات اصلی اپل را با EMI آسان و جوایز جذاب تخفیف خریداری کنند. بنابراین ، امروزه داشتن آیفون موضوع چندانی نیست.

مزایای

تعدادی ویژگی وجود دارد که آیفون 7 را به عنوان نکته مهم بعدی تبدیل می کند. ممکن است این یک صفحه نمایش گسترده یا دوربین فراگیر جذاب باشد ، تلفن همه چیز را دارد. در اینجا برخی از ویژگی های موجود در آیفون 7 جدید اپل وجود دارد:

  • صفحه لمسی 4.7 اینچی

  • دوربین 12 مگا پیکسل

  • 2 گیگابایت RAM

  • باتری 1960 میلی آمپر ساعت

  • مقاوم در برابر گرد و غبار و آب

  • iOS 10.0.1

  • 32/128/256 گیگابایت RAM

  • پردازنده چهار هسته ای

مثبت ها

آیفون 7 جدید اپل از طراحی رنگی کاملاً جدیدی برخوردار است که از روشن تر و واضح تر از آیفون 6 است. همچنین از یک نمایشگر رتینا با لمس سه بعدی برای کاربران خود بهره می برد. شرکت اپل برای افزایش امنیت خود از ویژگی های بیشتر سنسور لمسی آن است. پردازنده تازه اضافه شده A10 Fusion نیز این حس پردازش سریع تلفن را به آن اضافه کرده است. آیفون 7 پلاس دارای تنظیمات شگفت انگیز دوربین دوگانه با ویژگی هایی مانند DSLR است. این تلفن از کیفیت صدا و شبکه نسبتاً بهتری نیز برخوردار است.

منفی

گزارش دائمی از مردم گفته شده است که وقتی تلفن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ، صداهای خش خش را ادامه می دهد. این می تواند به عنوان یک نقطه ضعف در RAM یا پردازنده شناخته شود. همچنین ، نشان داده شد که نوع 32 گیگابایتی در مقایسه با نسخه 128/256 گیگابایتی تفاوت های مختلفی را نشان می دهد. مردم به عنوان چیزی شبیه به گلکسی نوت 7 سامسونگ ، انتشار دود را گزارش کرده اند و انفجار آیفون 7 را در زمان های غیرمعمول گزارش کرده اند.

نتیجه

آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل به وضوح از بسیاری از رقبای خود در لیگ بهتر عمل کرده اند. شرکت های دیگری مانند سامسونگ و گوگل نیز هر روز در حال توسعه فناوری های جدید هستند ، اما شرکت اپل این او بود که در این سالها با نوآوری ها و ایده های جدیدش برای جذب افراد در صنعت گوشی های هوشمند ، قوانین بازی را تغییر می داد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا