دنیای وب

آینده تجارت الکترونیکی و سیستم های تحویل

منطقه آسیا و اقیانوسیه طی دهه گذشته ، به ویژه در تجارت الکترونیکی ، رونق اینترنت را تجربه کرده است.

در واقع ، این قسمت از جهان در حال حاضر دارای بزرگترین بازار آنلاین در جهان و رشد بالایی در بازار تجارت الکترونیکی است و هند در این زمینه کارهای زیادی داشته است.

به گفته کارشناسان ، پیش بینی می شود کل فروش آنلاین هند در سال 2020 از 100 میلیارد دلار فراتر رود و همین امر ما را در ردیف سه کشور برتر جهان قرار می دهد.

تجارت الکترونیکی بزرگترین تغییر دهنده بازی برای اقتصاد هند بوده و همچنان که فن آوری های جدید را به سرعت اتخاذ می کنیم ، همچنان به پیشرفت خود ادامه می دهد. بسیاری از جنبه ها مانند انتخاب زیاد موجودی کالا ، راحتی ، خدمات ، پیشنهادات مثمر ثمر ، وجه نقد هنگام تحویل ، حمل و نقل رایگان ، روش برگشت نرم ، سیستم خرید مطمئن و راحت ، همراه با پیشنهادات سودآور ، شروع خرید آنلاین در کشور ما را آغاز می کند. طبق بیانیه گوگل و مشاوره فارستر ، تعداد خریداران آنلاین در سال 2020 تقریباً سه برابر خواهد شد و بیش از 50 میلیون مشتری جدید از شهرهای سطح 1 و سطح 2 افزایش می یابند.

کشور به دلیل گسترش گسترده اینترنت با پشتیبانی از طرح های داده معقول و صرف دسترسی به تلفن های هوشمند ، در راه افزایش تجارت الکترونیکی بوده است. سالهای آینده متوجه یک کشف هیجان انگیز در تجارت الکترونیکی و یک ماجراجویی خرید پیچیده و جالب خواهد شد.

ظهور برچسب خصوصی: همه غول های تجارت الکترونیکی مارک های شخصی خود را ارائه می دهند. آنها شروع به تولید کالاهای خود و فروش پرخاشگرانه در داخل پورتال خود می کنند در حالی که مارک های دیگر را به طور همزمان مبادله می کنند.

تحرک: هرکسی که خریدار بالقوه ای نیز باشد ، می خواهد در حین دویدن وظایف خود را انجام دهد! از تسویه حساب های آب و برق گرفته تا خرید غذا یا لباس ، می توان هر شغلی را بصورت آنلاین مدیریت کرد.

با حاکم شدن تلفن های هوشمند و سایر دستگاه های تلفن همراه بر جامعه فناوری ، صاحبان تجارت الکترونیکی در می یابند که شامل تحرک بسیار مثر است. به سادگی ، ناوبری به طور پیوسته به یکی از جنبه های بسیار مهم تجارت الکترونیکی تبدیل شده است.

اتوماسیون: روندهای تحرک می توانند منجر به اتوماسیون کارآمد روشهای مختلف شوند. اعضای بستر تجارت الکترونیکی می توانند گزینه های پرداخت خودکار ، صورتحساب و تبلیغات را برای مشتریان خود فراهم کنند. برنامه های بسیار خیره کننده و جذاب نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند ، زیرا فرآیندهای درحال حرکت را تشویق و تقویت می کنند مانند هرگز قبل!

فناوری: هر یک از بازرگانان تجاری از طریق گسترش مداوم ایده های جدید و بزرگتر که باعث افزایش رابط و تجربه خریدار می شود ، سعی در پیشبرد استانداردها و تعریف متمایزی برای خود دارند.

دستیابی به فناوری جدید: هر یک از فعالان تجاری سعی می کنند با گسترش مداوم ایده های جدید و بزرگتر ، تعریف متمایزی برای خود ایجاد کنند که باعث افزایش رابط و تجربه خریدار شود.

تحویل هواپیماهای بدون سرنشین: سازمان ها به تلاش خود برای ابداع روش تحویل برای کاهش قدرت انسان و همچنین زمان ادامه دادند. راه حل این مشکلات تحویل هواپیماهای بدون سرنشین است. اداره کل هواپیمایی کشوری اکنون به سرعت در حال پیگیری روند اعلام راهنمایی برای استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای اهداف غیرنظامی در هند است. اگر همه چیز طبق برنامه کار کند ، هند ممکن است اولین کشور در جهان باشد که استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین را برای اهداف غیرنظامی تشخیص می دهد.

هوش مصنوعی: با اشباع شدن منطقه تجارت الکترونیکی ، سرمایه گذارانی که به دنبال کاربردهای ابتکاری فناوری هستند ، به شرکت های در حال توسعه راه حل های هوش مصنوعی (AI) روی می آورند.

خوب حالا چیه؟

تردیدی نیست که شرکتهای سرتاسر هیئت مدیره می توانند از افزایش درآمد و پیشرفت بهره وری با همگرایی آنلاین بسیار سود ببرند ، اما اکثریت نسبت به شمول کامل آنها تردید دارند. کمبود دانش عمومی در مورد این علایق و نگرانی ها در مورد ارزش ساخت و ساز و هزینه حمل مداوم همچنان وجود دارد.

با استفاده زیاد از سایت های شبکه های اجتماعی و خریدارانی که از طریق شبکه های خود اطلاعات ، نکات و پیشنهادات را دریافت می کنند ، خریداران هندی پس انداز زیادی از خرید آنلاین می گیرند. کاوش در مورد اطلاعات کالاها ، دسترسی به طیف وسیع تری از داده ها ، گزینه های بیشتر محصول و قیمت پایین هرگز سریعتر یا آسانتر نبوده است.

با گسترش سریع ، مشكلات خرده فروشی آنلاین با گذشت زمان برای مشاغل و مصرف كنندگان مختلف مشاهده خواهد شد. با افزایش تعداد شرکت هایی که به خرده فروشان کمک می کنند تا حضور آنلاین خود را ایجاد کنند ، این شرکت به زودی بدون هیچ مشکلی تبدیل خواهد شد.

اکنون کاربران با اینترنت همراه روبرو هستند و در گوشی های هوشمند خود اقدام به خرید می کنند. خرده فروشان محلی با نزدیكی خود به اینترنت به پیشرفت سود دست می یابند و اگر آمادگی مقابله با رقابت تولیدكنندگان خارج را نداشته باشند ، مبارزه خواهند كرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا