دنیای وب

آینده دایرکتوری های تجارت آنلاین

این روزها دایرکتوری های تجاری آنلاین محبوب تر از همیشه هستند. صدها نفر از این راهنماهای ادبی در سرتاسر اینترنت وجود دارد ، برخی عمومی و برخی دیگر تخصصی تر هستند. اگرچه فراوانی همیشه به معنای خبرهای خوب برای یک تاجر متوسط ​​نیست. علاوه بر این ، بسیاری از این راهنماهای آنلاین چیزی جز نسخه از یکدیگر نیستند و مزیت کمی برای شرکتهای ذکر شده دارند. پس از آن آشکار می شود که برای این که دایرکتوری آنلاین ارزش وقت و هزینه شما را داشته باشد ، باید بتواند چیزی بیش از یک رتبه بندی شرکتی ارائه دهد.

البته برخی از دایرکتوری های تجاری در وب وجود دارند که از این الگوی جدا می شوند. کاری که آنها انجام می دهند این است که اطلاعات مفیدی را در اختیار بازدید کننده قرار می دهد که تا حدودی مربوط به تجارت و سرمایه گذاری است. این امر باعث می شود بازدید کننده نه‌تنها در صفحات خود بیشتر بماند ، بلکه راهی برای جذابیت بیشتر موتورهای جستجو باشد ، زیرا می تواند سئو سایت را برای کل دایرکتوری بهبود بخشد. این باعث می شود بازدید کنندگان بیشتری از دایرکتوری و فرصت های بهتری برای شخصی برای بازدید از لیست شرکت شما داشته باشند. با این حال ، داشتن محتوای با کیفیت بالا در یک سایت دایرکتوری کار زیادی را می طلبد ، به همین دلیل به همین دلیل بسیار نادر است. با این وجود ، با در اختیار داشتن اطلاعات مربوطه در اینترنت ، از هر زمان دیگری آسان تر شد و تنها زمانی پیش آمد که صاحبان بیشتر راهنما این موضوع را انتخاب کنند.

یکی دیگر از جنبه های شواهد موجود در بین جمعیت ، وجود یک رابط کاربری جذاب گرافیکی است. به نظر می رسد ساده است ، اما به نظر می رسد تعداد کمی از راهنمای آنلاین هر کاری در مورد آن انجام می دهند. اکثریت قریب به اتفاق آنها از رویکرد متنی با حداقل گرافیک یا هر چیز دیگری استفاده می کنند که می تواند کل تجربه را بیش از مراجعه به کتاب صفحات زرد ایجاد کند. به نظر نمی رسد که باید در صفحه های راهنمای راهنما چیزی وجود داشته باشد ، اما برخی از تصاویر با دقت تعریف شده می توانند تفاوت ایجاد کنند. و با استفاده بیشتر سایتهای بیشتر از این رویکرد ، فقط زمان لازم است تا دستورالعمل های تجارت آنلاین نیز همین کار را انجام دهند.

براساس موارد فوق ، بعید نیست که بگوییم آینده دایرکتوری های تجارت آنلاین در دایرکتوری هایی قرار دارد که تجربه بازدیدکنندگان بهتری را ارائه می دهد. این کار می تواند با به دست آوردن محتوای با کیفیت بهتر ، که مربوط به شرکت هایی است که در راهنمای تبلیغ شده اند ، بهبود یافته و از گرافیک های بهبود یافته نیز استفاده می شود. علاوه بر این ، برخی از راهنماهای کسب و کار آنلاین از قبل استفاده از این رویکرد را آغاز کرده اند و در این زمینه از پیشرفت کسب و کار آنلاین جنجالی به دست آورده اند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا