دنیای وب

آینده نگری برای MLM ها – فرمول یک متخصص صنعت برای تیم سازی خارج از خط

به نظر من همیشه جذاب است وقتی می شنوم بازاریاب های شبکه می گویند آنها لیست خود را تمام کرده اند و بازار گرمی برای گفتگو ندارند ، بنابراین آنها به جای توسعه مهارت های بازاریابی خود ناامید می شوند و بازارهای سرد را به بازار گرم خود تبدیل می کنند. هر کس تجربه تبدیل یک بازار سرد به بازار گرم خود را دارد ، خواه این را بشناسد یا نداند زیرا من مطمئن هستم که شما قبلاً در یک رابطه عاشقانه بودید (اگر در حال حاضر در یک رابطه نبودید) و من مطمئن هستم که می توانید موافقت کنید که در یک زمان دوست شما بازار سرد و شما آن را به بازار گرم خود تبدیل می کنید.

من کشف کرده ام که بسیاری از افراد سعی می کنند بدون برداشتن تلفن همراه و برقراری ارتباط با اعضای بالقوه تیم خود ، پشت کامپیوترهای خود پنهان شوند و شرکای تجاری جدیدی را در گروه خود ثبت کنند. ما هرگز نمی توانیم فراموش کنیم که هر چقدر هم که از شبکه برای شرکت خود استفاده کنید ، مردم با افرادی که آنها را دوست دارند و به آنها اعتماد دارند درگیر می شوند ، بنابراین هیچ راهی وجود ندارد که مدیریت با افراد جدید ملاقات کند و با آنها ارتباط برقرار کند.

کاوش امتیازات و قانون میانگین ها

با توجه به این موضوع ، باید هرچه بیشتر افراد را از طریق قیف خود به صورت آنلاین و آفلاین جابجا کنیم. به دلایل زیادی اکثر مردم از استخراج آفلاین برای MLM ترس دارند ، اما بگذارید من در عمل اولین کسی باشم که به شما توصیه می کنم وقتی کاوش آفلاین در مورد مزایا و اهرم های استفاده از اینترنت را با هم ترکیب می کنید ، چیزی کاملاً مسحور کننده است (و شما “تکرار من را می شنوی ، معامله خوبی است.” یکی دیگر از مزایایی که هنگام کاوش MLM از اجرای استراتژیهای آفلاین کسب می کنید این است که می توانید در منطقه محلی خود خط نزولی بزرگی بسازید و نرخ ماندگاری بیشتری را به شما ارائه دهد زیرا می توانید فضای جامعه را برای downline خود بیشتر کنید.

امروز من نسخه کامپوزیتی از MLM Prospecting را به شما ارائه می دهم – روشی برای ساخت آفلاین و می توانید بلافاصله با کمترین هزینه و یا بدون هزینه این اقدامات را در تجارت خود شروع کنید …

1. گروه های شبکه محلی را ردیابی کنید: (به عنوان مثال Meetup.com ، BNI (Leading Networking Group) و اتاق بازرگانی محلی.) با Meetup.com شهر خود را جستجو کنید ، سپس کلماتی مانند مشاغل خانگی ، بازاریابی شبکه ای ، MLM ، بازاریابی اینترنتی را تایپ کنید. یا هر چیز دیگری که به آن اهمیت می دهید مشابه تجارت شماست. در آن سازمانهایی که از شما درخواست تجدید نظر می کنند ثبت نام کنید و رفتن به تجمعات و شروع شبکه سازی را به یک تجارت تبدیل کنید. شما نمی خواهید در این رویداد باشید و در زمان مناسب برای جذب افراد تلاش کنید ، فقط می خواهید کارت ویزیت را جمع آوری کرده و فقط در طی 24-48 ساعت آنها را پیگیری کنید در حالی که شما و این رویداد هنوز در ذهن آنها تازه است.

2. جمع آوری تابلوهای آفلاین: (به عنوان مثال ، آگهی های دزد ، یادداشت های پستی ، کارت های رها کردن ، کاسه ماهی برای کارت های بازرگانی رستوران و غیره) در حال حاضر ، من فقط در کاسه ماهی برای کارت های بازرگانی رستوران تمرکز کرده ام . این واقعاً بسیار ساده است … شما باید به رستوران های محلی سر بزنید و بپرسید که آیا تهیه یک وعده ناهار ماهی یک بار برای بیرون کشیدن کارت ویزیت خوب است. یک کاسه ماهی با جزئیات نقاشی در رستوران قرار دهید. باید چیزی شبیه به این جمله باشد: “کارت ویزیت خود را رها کنید تا وارد شوید تا یک ناهار 100٪ رایگان دریافت کنید.” با برنده خوش شانس تماس بگیرید و به او بگویید یک وعده غذایی رایگان برای شما به دست آورد! بدانید که آنها چه کاری انجام می دهند و از آنها بپرسید که آیا آنها علاوه بر کارهایی که در حال حاضر انجام می دهند ، می توانند درآمد کسب کنند. با شرکت کنندگان اضافی تماس بگیرید تا به آنها اطلاع دهید که برنده نشده اند و همچنین آیا می توانید پول بیشتری بدست آورید.

3. جلسات محلی: همانطور که می دانید ، شما می خواهید در سازمان خود هرچه بیشتر جلسات خانه و هتل داشته باشید ، اما خارج از آن جلسات ، همه کارهایی را که باید انجام دهید برای داشتن یک صاحب رستوران محلی در تیم و جلسات منظم رستوران انجام دهید. این برای تجارت رستوران بسیار خوب است و برای تجارت شما نیز بسیار مناسب است. شاید اگر تکنیک آکواریوم را انجام دهید بتوانید با دارندگان رستوران محلی ارتباط برقرار کنید و ببینید آیا آنها برای کسب درآمد اضافی باز هستند یا خیر. یک توصیه: بسیاری از دارندگان رستوران ها درآمد خود را از 10 یا حتی پنج سال پیش کسب نمی کنند ، بنابراین بسیاری از آنها به فرصت های جدید درآمد باز خواهند شد.

4- استاندارد MLM Prospecting (تماس با مشتریان بالقوه): بیشتر افراد هرگز تلفن همراه نخواهند گرفت ، بنابراین این امر به تنهایی شما را از گروه جدا می کند و در زمینه جستجوی MLM به یک متخصص تبدیل می شود. در اینجا یک مثال خوب برای نحوه انجام این کار آورده شده است:

بیش از همه همانطور که قبلاً می دانید ، هنگام تحقیق در مورد وامها و رهن ها ، می خواهید ایجاد یک رابطه را شروع کنید …

سلام ، این (نام کوچک) است؟ حال شما چطور است؟ من به شما زنگ می زنم زیرا به برخی از تبلیغاتی که درباره کسب درآمد از خانه راحت خود ارائه داده اید پاسخ داده اید ، این درست است؟

– عالی! اکنون وقت صحبت است ، چند دقیقه وقت دارید؟

-حیرت انگیز! چی کار میکنی

چه مدت شما این کار را انجام می دهید؟

– دوست داری؟

آیا به طور فعال به دنبال فرصت های درآمد بوده اید؟

آیا اخیراً چیزی در زندگی شما تغییر کرده است که شما را به سمت فرصت های جدید باز کند؟

در حال حاضر چه نوع درآمدی کسب می کنید؟

اهداف درآمد شما برای سه ماه آینده چیست؟

از آنجا که من به طور جدی بدنبال افرادی هستم که در تهیه درآمد ماهیانه 10 هزار دلار جدی باشند ، آیا این به نظر شما می رسد؟

من یک سخنرانی دارم که جزئیات شرکت من را شرح می دهد. حدود 20 دقیقه است. چه زمانی می توانید 20 دقیقه را در وب سایت من صرف تماشای ارائه کنید؟

5. ایجاد یک همکاری و همکاری تیمی: هنگام استخدام یک شریک تجاری جدید برای نام تجاری ، از ایمیل یا پیام کوتاه برای استقبال از آنها در تیم و معرفی آنها به دیگران استفاده کنید. هنگامی که نماینده جدیدی دریافت کردید ، بلافاصله آن را به شخص دیگری در سمت رهبری معرفی کنید ، به علاوه هر کس دیگری در تیم “مانند آنها” است. با سازمان خود چالش ها را در پیش بگیرید! اگر جلسات محلی را برگزار می کنید ، یک جایزه بخرید و “بهترین متصدی جهان” را علامت گذاری کنید. آن را به جلسات خود بیاورید و برای زن یا مردی که بیشترین مهمان را برای هفته می آورد ، سرو کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا