دنیای وب

ابزارهای بازاریابی شبکه ای – آیا این موارد مهم را در کسب و کار خود گم کرده اید؟

ابزار مناسب بازاریابی شبکه ای می تواند شما را از بین ببرد یا از بین ببرد. و اگر هر مقدار پول برای خرید آخرین و بهترین چرخه حیله یا بازاریابی خرج کرده اید ، احتمالاً تاکنون به این تحقق کامل دست یافته اید.

شما می خواهید در تجارت خود موفق شوید … اکنون. نه پنج تا ده سال دیگر ، بلکه اکنون. و این صنعت به تازگی با دانش آموزانی که ناامیدی شدیدی را می بینند که بسیاری از کارآفرینان مانند شما در این صنعت با آن روبرو هستند ، به بلوغ رسیده اند. و آنها آماده هستند تا آنرا با هر آنچه شایسته است شیر ​​دهند.

مطمئناً ، می توانید دوره های زیادی ، برنامه ها و سایر ترفندهای بازاریابی را بخرید تا به شما در کار مفروض خود کمک کنند … اما در پایان روز ، باید جایی پیش بیاید که از خود بپرسید: “از چه ابزارهای بازاریابی شبکه ای می توانم استفاده کنم؟ واقعاً برای انجام کار لازم است؟”

پاسخ به این سوال به نحوه برنامه ریزی برای ایجاد تجارت خود بستگی خواهد داشت. اگر می خواهید تجارت خود را به صورت آفلاین ایجاد کنید ، به یک مجموعه “ابزار” نیاز خواهید داشت. اگر قصد انجام بازاریابی اینترنتی را دارید ، به مجموعه دیگری نیاز خواهید داشت.

بنابراین ، اولین قدم تصمیم گیری در مورد محل اصلی کار خود برای ایجاد … آفلاین یا آنلاین است. اگر مانند اکثر بازاریاب های شبکه هوشمند هستید ، بیشترین بهره را از اینترنت می برید تا کارآیی و کارایی بیشتری داشته باشید.

با وجود آنچه بسیاری از مربیان می گویند ، آنچه شما برای ایجاد تجارت خود در اینترنت به طور واضح و مستقیم نیاز دارید ، است. آنطور که تصور می کنید پیچیده و پیچیده نیست.

تمرکز باید بر روی یک استراتژی بلند مدت باشد. تاکتیک هایی که امروز کار می کنند ، اما فردا نیستند ، اتلاف وقت شما هستند. شما می خواهید روشی بی عیب و نقص داشته باشید تا علاوه بر دریافت هدایای بیشتری که از شما اطلاعات بیشتری می خواهند ، بلکه می خواهید یک جریان نقدی ثابت از طرف شما 24/7 داشته باشید.

هر چیزی کمتر از آن است و شما احتمال اینکه سال آینده در همان زمان تجارت داشته باشید را کاهش می دهید. در این اوضاع اقتصادی ، شما قطعاً می خواهید تجارت خود را هوشمندتر از دهه قبل بازاریاب های شبکه بسازید … برخی از آنها همچنان که در صنعت به مبارزه ادامه می دهند هنوز در معرض نخ قرار دارند.

در اینجا ابزارهای بازاریابی شبکه ای وجود دارد که هر بازاریاب جدی در اینترنت باید در زرادخانه خود داشته باشد:

  • صفحات هدفمند جذب سرب – بیشترین هدف گذاری شده با هدایت شما به وب سایت خود ، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد
  • منوی کنترل – یا یک سرویس پاسخگویی یا برنامه ای که به شما کمک می کند بزرگترین دارایی خود را … لیست خود را بسازید.
  • محصولات و خدماتی که آنها تولید می کنند خرده فروشی درآمد – درآمد خرده فروشی آسان تر و سریعتر تولید می شود. هرچه پول بیشتر به سمت شما سرازیر شود ، پول بیشتری می توانید برای ایجاد آن به تجارت خود بازگردانید.
  • آموزش بازاریابی آنلاین شما باید بفهمید که چگونه صفحه جذب هدف خود را در مقابل کسانی که به احتمال زیاد علاقه مند به آنچه شما ارائه می دهید قرار دهید. این مال شماست نقشه راه موفقیت.

این هست. تنها چیزی که در تعادل موفقیت شما می ماند این است که شما چقدر خوب همه کارها را انجام می دهید و تا چه اندازه ثابت هستید. از صفحات هدفمند جذب سرب گرفته تا لیست تکنیک های ساخت و ساز تا محصولات خرده فروشی که چندین جریان درآمد ایجاد می کنند … همه آنها با هم همکاری می کنند تا نتایج واقعی حاصل کنند که به موفقیت شما به عنوان بازاریاب شبکه آنلاین کمک می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا