دنیای وب

ابزارهای وبلاگ نویسی: اهمیت اشتراک صفحه برای بلاگرها

ابزار مهمی که وبلاگ نویسان به آن نیاز دارند اشتراک صفحه است. اشتراک صفحه یعنی هر زمان که یک وبینار یا کنفرانس انجام می دهید ، همه یا نوعی دستورالعمل ویدیویی است. چه فردی باشد و چه گروهی ، مستقیم یا ضبط شده ، اهمیتی ندارد. بعضی اوقات ، می خواهید مخاطبان شما توانایی دیدن چیزهایی را که روی صفحه ، روی صفحه رایانه مشاهده می کنید ، داشته باشند. من می دانم که حتی روش هایی برای ضبط صفحه نمایش شما هنگام مکالمه با تلفن هوشمند وجود دارد. فعلاً یک امکان بسیار محدود است. من همیشه توصیه می کنم صفحه لپ تاپ یا رایانه شخصی را که مشاهده می کنید به اشتراک بگذارید.

هر زمان فرصتی برای مردم می بینید تا به مواردی که می خواهید نگاه کنند. فرض کنید شما در حال توضیح دادن نحوه استفاده از یک نوع خاص برنامه هستید. در حالی که از آن استفاده می کنید ، آن را توضیح می دهید. شما می دانید که مردم چگونه بازی های ویدیویی را دوست دارند.

برخی از افراد هنگام صحبت در مورد بازی که انجام می دهند ، خود را ثبت نام می کنند تا مخاطبان آنها ببینند که چگونه بازی انجام می شود. این همچنین به اشتراک گذاری صفحه نمایش است و بسیار قدرتمند است. ممکن است در منطقه شما متفاوت باشد ، اما به آنچه می توانید از این طریق بصری ارائه دهید ، فکر کنید. به این ترتیب ممکن است مخاطبان شما را در گوشه صفحه و در صفحه بزرگ ، تمام صفحه ببینند. آنها خواهند دید که شما در رایانه خود مشغول انجام کارهایی هستید. برای داشتن این قابلیت اشتراک صفحه ، باید این برنامه ویژه را نیز داشته باشید. برنامه اشتراک صفحه

Camtasia البته ابزاری بسیار قدرتمند است. این یک ویژگی است که در هر نوع ویدئویی که در اختیار دارید ، تعبیه شده است. فقط از نرم افزار Camtasia استفاده کنید. ابزارهای دیگری نیز برای این کار وجود دارد که شاید ارزان تر اما کاملاً قابل اعتماد هستند و می توانید روی آنها سرمایه گذاری کنید.

در خدمات کنفرانس تلفنی و کنفرانس وب که معمولاً تماس مستقیم دارند ، همچنین می توانند قابلیت اشتراک صفحه را نیز فراهم کنند. من می دانم که اسکایپ این کار را می کند. خیلی ساده است شما فقط باید راهی برای ضبط صفحه تماشای خود داشته باشید تا بعداً بینندگان بتوانند محتوایی را که در طول این آموزش قابل مشاهده بودند مشاهده کنند. اینها ابزارهای خوبی هستند که هر وبلاگ نویسی به آنها نیاز دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا