دنیای وب

ابزارهای وبلاگ نویسی: اهمیت تجهیزات ویدئویی برای وبلاگ نویسان

برای داشتن یک وبلاگ مرتبط با بازار امروز ، فکر می کنم داشتن متن دیگر کافی نیست. نوشتن یک پست وبلاگ با کلمات فقط توانایی خوانندگان در مصرف محتوای شما را محدود می کند. از آنجا که برخی افراد دوست دارند بخوانند ، برخی دوست دارند گوش دهند و برخی دوست دارند چیزهایی را از طریق ویدئو تماشا کنند. ابزاری دیگر که احتمالاً می توانید داشته باشید دوربین ، دوربین فیلمبرداری است. در بسیاری از موارد ، امروزه افراد با تلفن های هوشمند خود یک دوربین فیلمبرداری بسیار پیشرفته در جیب خود دارند. کافی است

اغلب اوقات ، حتی نیازی به سرمایه گذاری در دوربین فیلمبرداری ویژه و اختصاصی موردنیاز خود ندارید ، اما همیشه یکی را در جیب خود حمل می کنید. من توصیه می کنم بیشتر از آن استفاده کنید. اگر تلفن همراه یا تلفن هوشمند شما توانایی ضبط فیلم را دارد ، هر زمان که احساس کردید ایده خوبی برای ارسال وبلاگ دارید ، برای آموزش در مورد موضوع خود ، در منطقه خود ، هر چیزی را مرتباً خارج کنید و ضبط کنید.

زیرا نه تنها می تواند اطلاعات اضافی و اضافی خوبی برای خوانندگان شما باشد بلکه می توانید یک vlog نیز تنظیم کنید که یک vlog است. اصولاً محتوای ویدیویی که به مخاطبان ویدیوی خود ارائه می دهید مرتباً به روز می شود. این کاری است که بسیاری از مردم با موفقیت زیادی انجام می دهند و میلیون ها نفر با گذشت زمان فیلم های آنها را تماشا می کنند.

البته داشتن یک گوشی هوشمند فقط کافی نیست. برای ویرایش و بارگذاری فیلم های خود در سایت های اشتراک ویدیو مانند YouTube یا Vimeo ، باید نوع نرم افزار ویرایشی مناسب داشته باشید. در واقع ، شما باید برنامه های افزودنی مانند موسیقی پیش زمینه ، پایان دادن به موسیقی یا موسیقی پس زمینه را اضافه کنید. چیزی که در حال حاضر نمی توان از راحتی گوشی هوشمند شما آن را اضافه کرد.

شما می توانید ابزارهای بسیار ساده ای روی لپ تاپ خود داشته باشید و در حین آموزش افراد با ویدئو ، می توانید این ویدئو را در لپ تاپ بارگذاری کرده و محتوای ویدئویی را در آنجا ویرایش کنید. سپس ، پس از آماده شدن ، می توانید ویدئوی نهایی ، ویدئوی اصلاح شده را به پلتفرم ویدیوی مورد علاقه خود مانند YouTube بارگذاری کنید. صدها هزار نفر می توانند وبلاگ ویدیویی شما را در هر کجا که ممکن است تماشا کنند. به خاطر داشته باشید که این محتوای ویدئویی ، چه در دوربین ، تلفن هوشمند یا رایانه ، فضای زیادی را اشغال می کند.

هنگام بارگیری ، محدودیت خود را می دانید. آیا طرح اینترنت شما انتقال داده نامحدود را فراهم می کند؟ من پیشنهاد می کنم حتماً آن را بررسی کنید و اگر در تولید و بارگذاری محتوای ویدیویی بسیار جدی هستید ، باید واقعاً مقدار نامحدودی از پهنای باند را در برنامه اینترنت خود داشته باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا