دنیای وب

ابزارهای URL را برای استفاده در به روزرسانی ها یا توییت های شبکه های اجتماعی به طور کوتاه حذف کنید

چرا کسی می خواهد URL ها را برای هایپرلینک ها کوتاه کند در حالی که کپی و جای گذاری URL ها در اسناد و فیلدهای آنلاین آسان است؟ یک URL کوتاه را به عنوان نام مستعار یا نام مستعار برای URL طولانی تر در نظر بگیرید. این دو URL با سرعت یکسان به یک وب‌سایت می‌روند، اما یکی به کاراکترهای کمتری نیاز دارد، بنابراین نوشتن یا کپی/پیست کردن به تلاش کمتری نیاز دارد. آدرس های اینترنتی کوتاه به روز رسانی اطلاعات در سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، لینکدین و توییتر کمک می کند ، جایی که به کاربران چند کاراکتر داده می شود تا اطلاعاتی راجع به کارهایی که انجام می دهند یا به آنها علاقه دارند ارائه دهند. برای داده های اضافی حساب کنید از نشانی‌های اینترنتی کوتاه می‌توان برای تبلیغ وبلاگ‌ها، ارسال مقالات جالب آنلاین و دسترسی آسان به تصاویر یا ویدیوها در هر وب‌سایتی استفاده کرد.

bit.ly یکی از محبوب ترین ابزارهای حذف URL است زیرا در ابتدا توسط توییتر برای کوتاه کردن لینک های طولانی و نوعی پیوند ایجاد شده توسط دکمه اجتماعی “افزودن این” در وبلاگ ها و وب سایت های دارای مقاله استفاده می شد. در حالی که توییتر لینک ها را برای کاربران کاهش نمی دهد، این بیت همچنان محبوب است زیرا امکان ردیابی آمار را با استفاده از لینک های کوتاه فراهم می کند. مهم نیست که پیوند برای کدام دستگاه شبکه اجتماعی استفاده می‌شود، تعداد کلیک‌های پیوند را برمی‌گرداند و آن را در رایانه‌ای که پیوند برای مدت کوتاهی در آن ایجاد شده است به کاربر بدون حساب نمایش می‌دهد. کاربرانی که حسابی راه‌اندازی کرده‌اند، می‌توانند با ورود به حساب خود، سابقه طولانی‌تری داشته باشند و گزارش‌ها را از هر رایانه‌ای ببینند. برای کوتاه‌تر کردن لینک، کافی است URL طولانی‌تر را در قسمت علامت‌گذاری شده وارد کنید و روی دکمه Shorten کلیک کنید. پس از ظاهر شدن پیوند جدید، آن را ادامه دهید و ویژگی کپی کلیپ بورد برای ذخیره یک کپی برای چسباندن در قسمت متن در شبکه اجتماعی ظاهر می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، یک ویژگی تور در پایین صفحه اصلی bit.ly وجود دارد. این تور مجموعه ای از صفحات اطلاعات ویژگی برای جمع بندی ، اشتراک گذاری ، پیگیری و مدیریت پیوندها و همچنین ابزارهای پیشرفته است. همه گزینه‌های بازدید، یک دوربین مرتبط با صفحه نمایش را نشان می‌دهند.

is.gd خوب است زیرا دارای یک ابزار کلیک سریع روی لینک بدون بسیاری از گزینه های دیگر در صفحه اصلی است که می تواند برای کاربران جدید گیج کننده باشد. با این حال ، یک ویژگی خوب این سرویس URL کوتاه این است که می توانید پیوند آن را کپی کرده و سپس یک خط تیره (-) در انتهای URL کوتاه آن قرار دهید تا در صورت مراجعه به آن سایت ، قبل از لمس ، اطلاعات مربوط به صفحه وب پیوند شده را بدست آورید. . این می‌تواند بازدیدکنندگان وب‌سایتی را که به‌طور خودکار کد، صدا یا ویدیو را به وب‌سایت‌های ناخواسته پخش می‌کنند، مسدود کند. صفحه تعریف is.gd فهرستی از گزینه های خوب برای در نظر گرفتن استفاده از URL های کوتاه ارائه می دهد. برای اطلاع از نحوه استفاده از این ابزار در پلتفرم های مختلف یا صفحه فنی برای جزئیات API، به صفحه دستورالعمل بروید.

TinyURL.com یکی دیگر از ابزارهای محبوب کوتاه کردن URL است که در بسیاری از شبکه های اجتماعی استفاده می شود، اگرچه از خود به عنوان یک ابزار ایمیل یاد می کند. این امکان ایجاد URL های سفارشی و همچنین لینک های تصادفی بدون حساب را فراهم می کند. در حال حاضر هیچ نوع آمار استفاده از URL را ارائه نمی دهد، اما گزینه هایی را که ارائه می دهد در صفحه اصلی مشاهده کنید.

URLfy یک ابزار محبوب کوتاه کردن URL است که برای توییت ها استفاده می شود. کافی است URL طولانی را در فیلد وارد کرده و بر روی Shorten کلیک کنید. پیوندهای کوتاه برای ترجمه/پیست کردن در توییت ها ظاهر می شوند. اگر یک URL کوتاه سفارشی ترجیح داده می شود، برای ایجاد آن روی گزینه URL سفارشی کلیک کنید. صفحه اصلی همچنین بهترین حساب های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر را نشان می دهد. استفاده از این ابزار برای نمایش هدفمندترین لینک ها به کاربران ممکن است محدودیت های جستجو را بشکند. اطلاعات اضافی درباره این سرویس را می توانید در صفحه آن پیدا کنید.

سایر نرم افزارها برای تسهیل استفاده از اینترنت یا شبکه های اجتماعی ممکن است شامل ابزارهای اختصاری URL باشد که توسط کاربر وارد شده یا برای او ایجاد شده است. چند مورد برای بررسی عبارتند از HooteSuite (ow.ly) و StumbleUpon (su.pr). اکثر آنها این ابزار را در صفحه اصلی برای حساب ورود خواهند داشت. در غیر این صورت، گزینه های برنامه افزودنی، پرسش های متداول یا درباره برنامه را ببینید تا ببینید آیا این ابزار در دسترس است یا پیشنهاد استفاده از ابزارهای دیگر را بدهید.

به احتمال بسیار زیاد همه افراد در فیسبوک، لینکدین و توییتر آدرس کوتاه به‌روزرسانی دریافتی را دیده و روی پیوند کلیک کرده‌اند، زیرا از منبع قابل اعتمادی آمده است. گزینه های کوتاه کننده URL را که برای شبکه یا سایر نیازهای اتصال شما مناسب هستند بررسی کنید و شروع به استفاده از URL های کوتاه تر نیز کنید! این ممکن است برقراری ارتباط آنلاین را آسان تر کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا