دنیای وب

ابزار ایجاد تقویم بازاریابی

یک سازنده تقویم بازاریابی باید کارهایی بیش از ارائه الگوی تقویم و برجسته کردن برخی از تعطیلات انجام دهد. تا زمانی که سایت تعطیلات نباشید ، تعطیلات تنها بخشی از آنچه در تقویم شما قرار دارد ، هستند. و تا حدی ، ذکر تعطیلات برای فیس بوک بسیار مناسب است اما لزوماً علوفه سایت شما نیست.

و اگرچه یک الگوی تقویم عالی است ، شما معمولاً زندگی خود را با یک الگوی زندگی نمی کنید. تقویم بازاریابی خوب شامل دو مورد است. اولین تقویم یک بازبینی سالانه از برنامه تجاری خواهد بود. تقویم دوم چیزی فراتر از یک نمای کلی از تجارت شما خواهد بود.

برای اداره کار خود واقعاً به یک تقویم کوچک نیاز دارید. این تقویم کوچک با دروس فوتبال ، س clientالات مشتری و زندگی خانوادگی به شما کمک می کند بفهمید چگونه واقعاً کارها را انجام می دهید. به عنوان مثال ، اگر در حال تسلط بر آتش بازی های 4 جولای هستید ، تقویم کوچک به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که در آن هفته می توانید چه کارهایی انجام دهید.

تقویم کلان Big Picture شامل مواردی مانند زمان شروع انتشار پست های وبلاگ خود در 4 جولای “آتش بازی” و زمان پایان آن خواهد بود. این شامل مواردی مانند تعطیلات ، راه اندازی محصولات و رویدادهای خاص سایت است. تقویم ماکرو در نظر گرفته شده است که الهام بخشی برای کارهای امروز و در نتیجه مبنای تقویم کوتاه باشد.

یک سازنده تقویم بازاریابی خوب همچنین به شما نحوه استفاده از Google Trends ، Google Analytics ، MeetUp.com ، WikiAnswers و ابزار Keyword را آموزش می دهد. فقط وقتی آنها را ترکیب کنید می توانید یک تقویم بازاریابی موثر ایجاد کنید.

Google.com/trends منبع بسیار خوبی برای تصمیم گیری در مورد زمان شروع تلاش و کار در هر کارزار خاص است. اگرچه ممکن است حدس بزنید که جستجوهای روز ولنتاین از اواسط ژانویه آغاز می شود ، اما در 3 ژانویه در حال جابجایی است. با استفاده از Google Trends می توانید مطمئن شوید که هیچ یک از جستجوهای یک کلمه کلیدی خاص را از دست ندهید.

Google Analytics نیز منبع خوبی است. یک سازنده تقویم بازاریابی خوب به شما نشان می دهد که چگونه کلمات کلیدی ، روندها و صفات را از حساب Google Analytics خود برداشت کنید. در حالی که تجزیه و تحلیل ها تنها بازتاب آنچه شما ایجاد کرده اید و آنچه را که واقعاً مخاطب شما می خواهد نشان نمی دهد ، اما وقتی افراد شما را پیدا می کنند و برای چه چیزی نمایه می شود ، به شما نشان می دهند.

یک سازنده تقویم بازاریابی خوب همچنین منطق سئو و نحوه استفاده م .ثر از دستگاه پاسخگویی را به شما می آموزد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا